3 apsolutna hita ovog proleća!

By Sandra Đukić - 11:00:00

-Čitala sam martovski broj HEJ! časopisa u kome su bili hitovi ovog proleća! Odmah sam se setila da malo pratim te trendove kako se kreću i mogu vam reći da vam danas prenosim koliko su popularne te stvari! Pravila sam outfite sa tim predmetima. ☺




-Rese su prošlog leta započele svoju karijeru i još uvek su naša ljubav bile one na suknjama, cipelama, majicama, maramama ili torbicama! Ja sam zapravo u ovaj outfit spojila 2 prolećna hita: rese i narandžasto-žutu kombinaciju. Zašto ne pričati o oboje? Dakleee, kao bazu sam odabrala obu žutu haljinicu. Pošto je sama po sebi upadljiva, dodavala sam detalje sa ''zatvoreno''-narandžastom bojom poput torbice i naočara. Karigan sa resama je pun pogodak! Bež baletanke sam dodala pošto je ni jedna druga boja nije slagala. Od nakita sam dodala ogrlicu sa bejbi roze, plavom i malo žute. Mašnice su kao šlag na torti! ☺


-Prugice, prugice, prugice... još jedna naša večna ljubav! Najbolje stoje na džemperima i duksevima, dok ako dodamo neku torbicu u outfit sa njima, biće završnica! Zar te prugice ne umeju da upotpune outfit!?
Odlučila sam se za karigan sa prigucama. Pravila sam više letnju kombinaciju pa sam našla šorc kao da je napravljen za ovaj karigan! Ponovo je u akciji obična bela majica koja se meni jako, jako svidja! Sandale su neizbežne uz ovaj šorc. Ranac sa resama je sam po sebi predivan pa sam kao dodatak stavila u outfit naočare i sat cvetnog printaaa!


-Jedan od top 3 vodeća hita ovog proleća su bomber jakne za kojim sam ja luda! Uz šta god da ih obučete, one će biti kao šlag na torti u toj kombinaciji. Ja sam jaknu kombinovala sa crnom, rekla bih kožnom suknjom. Ispod nje bih najradile obukla običnu belu majcu sa crnim prugama. Da bi outfit još više bio kul, slušalice su neizbežne kao i crochet ogrlica! Monotoniju outfita sam razbila ovim divnim, šarenim patikama kao i torbom koja je jako slična boji patika! ☺

-Sada idem da gledam nešto verovatno. Čujemo see! :*

Pitanja za vas:

-Šta mislite o ova tri odevna komada?

-Šta vam se najviše svidja?

-Koji outfit vam je najlepši?

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com



  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Bomber jakne su predivne! Definitivno moram da nabavim barem jednu, samo da je vidim negde. :)

    NOVI POST ---> Review: Wonderland by Jana Dačović | NOVI VIDEO

    ОдговориИзбриши
  2. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  3. Bomber jaknice su mi vrh! Super ti je blog. :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥