#springishere: TO DO list for spring!

By Sandra Đukić - 11:00:00




-Nadam se da ste primetili stranicu goals for 2016. jer će se toj stranici pridružiti novi ''član''. Baš sam razmišljala da vam napišem neke svoje ciljeve za proleće 2016. godine i dobila sam ideju da pišem TO DO listu! Mnogooo volim da ih pišem, kako u planerima tako na blogu. Zapravoo, na listi ima 5 stvari. :)

#1 Pastelno i fluoroscentno su kul!


-Već znate koliko volim pastelno ljubičastu i roze, mada su mi fluoroscentne boje baš za proleće! Planiram da unesem što više takvih boja u sobu, jer su stvari u fruoroscentnim bojama vrh.

#2 Osvežiti ormar!


-Nešto najlepše u proleće što može da se nadje na vama su cvetni prontovi, jarke i vesele boje. Planiram velikoo osvežavanje ormara i kozmetičkog kutka. Kako se meni samo svidja crop top sa slike!

#3 Napraviti mnogoooo veselih DIY prolekata!


-Već znate koliko retko pravim DIY projekte, ali sam rešila da, dok još malo prošvrljam pinterestom, probam neke nove ideje! Našla sam tolikooo ideja u Betaninim videima, na pinterest i uopšte na jutjubu! U glavnom, jedva čekam slobodno vreme! :)

#4 Napraviti album sa najlepšim prolećnim fotkama!



-Ooo, da! Rešila sam da sada pokušam biti ''pravi'' fotograf. Čim počne proleće, mene hvata kreativna groznica (a nekada se desi i blokada), tako da će biti strava! naravno, pokazaću slike i vama na blogu, okačiću na instagram... Evoo, sada razmišljam da vam pišem post o 5 stvari zbog kojih mi je proleće omiljeno godišlje doba. Šta mislite? :)

#5 Napraviti ''kreativnu'' užinu i još par stvari u huhinji!


-Svaki dan naiđem na kul i tambler slike voća i užine. Rešila sam da i ja, krajem leta, napravim nešto jako slično. Naravnoo, ništa bez američkih palačinaka tako daa mislim da će biti super kul. Svakako ću vam pisati post o tome! :)

-Jedva čekam da vam na kraju kažem rezultate TO DO liste! Mislim da će biti jakooo zanimljivo. :)
Čujemo se uskorooo! 

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com



  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Odlican post,takodje moram dodati DIY projekte na svoju to do listu ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --novi post 🌵

    ОдговориИзбриши
  2. Može sve :) I mene čeka sređivanje garderobe ovih dana...
    Želim ti lep početak nedelje :)

    fashionabejita.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Čekam rezultate. Ja imam nekoliko stvari na prolečnoj to do listi, a spisak mi se samo povećava. Novih ideja nikad nije dosta. :)

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Važi, pišem ih na kraju proleća. :D Slažem se, ja sam se setila još 3 stvari koje trebam uraditi, ali nisam više mogla gomilati na TO DO BLOG listu! :D

      Избриши
  4. super post!
    EOS giveaway je na blogu
    pogledaj vise na
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥