#Springishere: Stvari koje su must have za proleće!

By Sandra Đukić - 11:00:00

-Proleće volim zbog mnogooo stvari, a jedna od njih je osvežavanje ormara. Kao i uvek, listala sam polyvore.com i setila se da mogu da vam pokažem neke stvari sa sajta koje su must have za proleće! Obožavam, ali obožavam da radim wishliste i slične postove i sada sam veri hepi! ☺


TORBE

-Nešto što ja mnogo praktikujem za vremem proleća su pastelne boje! Htela sam da kupim torbicu u jednoj od ove 3 boje. Mislim da je ova zelena nešto najlepše na svetu što se tiče pastelnih boja! Madaa, ni fluoroscentne boje ne izlaze iz obzira!

NAOČARI

-Već imam jedne naočare kakve su ove u sredini i mogu vam reći da mi malo bolje stoje od mojih drugih, samo da ih gospodjica trapava nije na moru iskrivila... Ne pitajte, nemam pojma kako sam to uspela! ☺
Ove naočare sa srce okvirom moram, ali moram da imam! Ne znam kako ću ih nabaviti: preko sajta ili običnom kupovinom ali ono što znam je da su to najlepše naočare koje sa ikada videla! 
Ove crne naočare se mogu baš dobro uklopiti uz bilo koji outfit pa tako i kupaći kostim na moru. Zvanično se osećam kao da pišem summer wishlistu. Hhaha.
Inaće, okvir mi je prekul i stvarno su strava! ☺

OBUĆA

-Ako ja nešto volim, to su neobični printovi na patikama! Patike sa slike su preeedivne i mislim da bih od svih ovih stvari odabrala baš njih. Mnogo volim rimljanke (znate one bele papuče sa kaiševima?) ali sam odlučila da ih neću kupovati ove godine, već ću gledati da pronadjem ovakve sandale, kako za proleće tako za leto. ☺

DODATCI

-Ne znam šta da vam pričam o cvetnom vencu, to je nešto najlepše posle patikaaaa! Za proleće je mrak. Sigurno ću ga nabaviti. 
Marame, marame, marame... One su za svako godišnje doba i ne bih mogla zamisliti outfit bez njih za zimu, jesen i proleće! Već imam jednu i planiram da kupim istu ovakvu, samo u cvetnom printu!
Ove tri mašnice su preslatke! Trenutno imam dve šnale sa mašnicom i želim da kupim bar još jednu - belu mašnicu! Savršene su...


SUKNJE

-Nisma sigurna gde sam videla ove suknje, ali i pre sam ih primetila. Mislim na konkretno ove tri. Boje mi se jako svidjaju i baš su za proleće i leto, pogotovo ljubičasta.

MAJICE

-Nema potrebe da više pričamo o fluoroscentnim bojama, čuli ste od mene da ih obožavam već hiljadu puta! Nisam do sada nosila crop-top majice ali ovog proleća i leta je druga priča! Posebno mi se svidjaju modeli sa slike.

ŠORCEVI

-Baš su mi kul ovi šorcevi, najbolji mi je prvi. Nenormalno je koliko mi se ovakav šorc svidja sa bajkerkama, onda je baš kul. Preostala dva šorca su jako kul, pogotovo beli ali njih bih pre nosila krajem proleća. Smatram da su ovi modeli više za leto, pa zato. ☺

HALJINE

-Pastelno je savršeno! Prve dve haljine su u pastelnim bojama dok je treća u nekoj zelenoj koja vuče na fluoroscentnu zelenu. Boje su mi prelepe, pogotovo boja prve haljinice. 

Pitanja za vas:

-Šta mislite o stvarima iz posta?

-Šta je vama must have za proleće?

-Delite samnom vaše utiske u komentarima!


Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Vrhuuunske stvarčice, i meni se jako dopadaju stvari pastelnih boja, samo što ih je malo teže kombinovati. :D I ja sam oduševljena tim šarenim Nike patikama, šteta što ih nema kod nas. :/ Dodala bih još Vansice i starke, bez njih mi ne prolazi proleće. :D

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, starke su neizbežne, ne znam kako su mi promakle. Hvala ti Anjice! :*

      Избриши
  2. Odlican post!
    Ja sam ovog proljeca posebno zaludena suknjama. Kupila sam si vec par komada i takoder jako volim pastelne boje i kombinacije sa njima.

    Novi post » beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam haljine pastelnih boja. Usput blog ti je savršen, morala sam te pohvaliti! ♥☺
    -----> gabinesss.blogspot.com
    Followala sam te pa ako ti se moj blog svidi molim uzvrati.☺

    ОдговориИзбриши
  4. Beautiful post! My must haves is definitely floral patterned dresses and skirts during the spring.

    http://fashionradi.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you dear! Floral dresses and skirts are beautiful this time of year!

      Избриши

Thank you for all coments! ♥