#springishere: 5 razloga zašto najviše volim proleće + zadnji #springishere post

By Sandra Đukić - 11:00:00


-Verovatno sam vam dosadila sa ovim postovima, a i meni je nestalo tema, pa vam želim reći da je ovo zadnji post ove serije! Meni je, iskreno, jako žao jer mi je bilo previše zabavno da pišem o proleću. Već pri početku sam vam rekla da mi je proleće omiljeno doba ali vam nigde nisam pomenula, zašto? Želela sam da napravim poseban post o tome iii, evo ga! Jeste da ima više od 5 razloga, ali to su ''sitnjičave'' stvari. :)

 Iii, uključite ovu pesmu!


Ili ipak ovu.


#1 LEPO VREME

-Sunce sija, sve je veselo i šareno, svi su srećni... Šta je od toga lepše? Obožavam lepo vreme, onda mi inspiracija samo navire, imam šanse za bolje fotografije. Tada mi se prosto ne sedi u kući, znači moram van! O da, jesam li pomenula da je onda zabavnije ići u školu? Ne moraš biti u učionici sa drugaricama, nego lepo, izadjete napolje, šetate, slikate se i još mnogo stvari možete raditi! Priznajete da je zabavnije, zar ne?


#2 OSVEŽAVANJE ORMARA

-Zapravo sam veliki ljubitelj šopinga i to je nešto što mnoooogo volim! U proleće osvežavam ormar tako da sledi jedan veliki šoping. Već sam vam pokazala crop top u prošlom postu? Okej, ja sam se bacila na kupovinu. :)

#3 KRAJ ŠKOLE I RASPUST!



-Da li ste ukapirali da raspust počinje u proleće? Ja sam ga do sada sklapala sa letom, haha. :)
Mislim da svi mi koji idemo u školu, srednju ili na faks jedva čekamo da izadjemo iz klupe i dobijemo zaslužen odmor! Jedva čekam raspust, tada ću se kompletno posvetiti sebi! Od fotografisanja do pripremanja postova na blogu!

#4 ZANIMLJIVE STVARI ZA FOTOGRAFISANJE


-Rekla bih da u proleće ima najzanimljivijih stvari za fotografisanje. Od procvetale trešnje pa sve do piknika u prirodi! Prelistajte tumblr, pinterest i we ♥ it. Ideje za postove najčešće pronalazim na tim sajtovima pa pokušajte i vi za fotografisanje! Teško je početi, posle će vam fotografisanje i svakodnevno listanje slika preći u naviku. :)

#5 KOMFORNA ODEĆA


-Jedan od glavnih razloga zašto najviše volim proleće je jer tada počinjemo da se oblačimo komforno. Uvek mi je bio draži crop top od džempera i šorc od pantalona! Već znate koliki sam fashion lover, pa me razumete. :)

-Priznajem da sam malo zašla u detalje, ali to je to, u glavnom! :)

Pitanja za vas:

-Zašto vi volite proleće?


Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Odličan post! Meni je posle leta omiljeno godišnje doba proleće. Slažem se sa svim stavkama, a najdraže mi je to što možemo da provodimo vreme napolju. Ovu pesmu od Indile jako volim ☺

    allKatie - Novi post!

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Proljeće je zaista predivno.
    💎 forever-blogm.blogspot.com <-- novi post <3 :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post. Uglavnom su i kod mene razlozi isti :) :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. I ja mnogo volim prolece, stavise, ono mi je omiljeno gpisnje doba! :D Super post! ♡
    POSETI: Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥