#Sandraskitchen: American pancakes!

By Sandra Đukić - 11:00:00


-Posle duže pauze od postova sa receptima, vraćamo im se! Ali, ovog puta kroz rubriku #sandraskitchen! Iskreno, jedva sam čekala da vam pišem o američkim palačinkama jer sam se oduševila, mada ukućane podseća na 'kajganu'' jer meni bukvalno od 3 jaja ispadne 3-5 palačinaka! Čudno. :)
Ali u svakom slučaju, jako su lepe i ukusne. Dok nisam probala, nisam verovala da ovo u Americi jedu za doručak, jako su kalorične. A sada, kako sam došla do recepta?
Još u februaru nam je nastavnica engleskog pomenula da će mo praviti kolač koji će mo donositi u školu i glasati bla, bla, bla, bla, imali su brovniji (brownies) i palačinke! Meni je nastavnica dala palačinke i bukvalno sam za 6 dana (od četvrtka do sledeće srede) napravila čak 3 puta palačinke! Ili 2, možda. Ovaj recept se razlikuje od nekog drugog sa američkim palačinkama, tako da, ako ste već pravili, probajte i ovaj recept!
P.S. Na kraju je dodatak. :)

Potrebno:

-115 g brašna
-3 velika jaja
-prstohvat soli (ljudi, kada sam prevodila, napisala sam ''štipalj'' soli. Pucam, zaista.)
-Kašičica praška za pecivo
-140 ml mleka

Prvo odvojite belanac i žumanac u posebne činije, a zatim u ŽUMANAC dodati mleko, prašak za pecivo i brašno pa sve lepo sjediniti. So dodajte u BELANAC i mutite. 
Tiganj zagrejte na srednjoj temperaturi. Stavite malo masti u tiganj inače ste ga ugasili, strašno se lepi. Stavite testo u tiganj i pržite dok ne postane zlatno. Sada pospite izabranu aromu poput vanile, cimeta ili meda, ja sam koristila med. Pržite dok sa obe strane palačinka ne postane zlatna. 

*DODATAK*

-Za novajlije u kuhinji, imam jedan savet za zlatne palačinke. Kada stavite mast, potrudite se da bude po celom tiganju i da se baš lepo istopi. Stavite pola kutlače jer će palačinka svakako narasti i neće se cepati i lepiti, ali stavite na sredinu tiganja jer je lakše. Kada vidite da se sa gornje strane testo malo steglo, čisto da ne šeta do ostatku palačinke i kada dobije onu žutu boju, tada prevrnite palačinku. Iii ta da, za 2 minuta dobijete savršenu palačinku! :)



-To bi bilo to za ovaj recept. Mislim da ću pisati češće ove postove, bar jednom mesečno jer želim da se aktiviram u kuhinji! Jaoo, da me vidite kako prevrćem palačinak! Pukli bi ste. :)
Čujemo se uskoro!

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com


  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Palacinke izgledaju divno,ja sam ih već pravila i stvarno su preukusne ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --novi post,pogledaj moj blog ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su vrh! Probaj i ovaj recept ako nisi, predivne su. :)

      Избриши
  2. Mmm vrlo ukusmo izgledaju, moracu da probam :)

    Nominovala sam te za The Liebster Award pa ako zelis pogledaj :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  4. Izgledaju super. :D Ja se volim s vremena na vrijeme počastiti tako da od smjese za američke palačinke koja napravi 8-9 manjih palačinki napravim dvije ogromne palačinke koje zatim ukrasim i naravno pojedem. :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥