Pripreme za maturuuu!

By Sandra Đukić - 20:33:00


-Zdravo svima! Niste danas očekivali post? Da, moja želja za pisanjem modnih postova se probudila i po ceo dan bih mogla da vam kuckam modne postove. Ali, pošto je sada vreme maturske groznice, odlučila sam da vam kažem iz mog ugla šta mislim o toj divnoj večeri. Spremni? Krećemo!


-Nešto što nam prvo padne na um kod mature je haljina! Obično su devojke pre maturu u onom fazonu: ''Ostalo je još malo do mature! Kakvu ću haljinu? Gde ću je kupiti? Kako će izgledati? Hoću li naći haljinu iz snova?'' Ako sam nešto naučila za ovih godinu dana u blogovanju, to je da na internetu postoji sve što vam treba! Ali bukvalno! Ako ne razumete o čemu pričam, sve će vam biti jasno kada pogledate stranicu JecicaDress. Zar haljine nisu očaravajuće!?

Ipak, nisam maturant da bih vam sada rekla koliko je važna haljina, ali sudeći po osobama sa kojima sam pričala o tome, ne trebate da se uopšte opterećujete sa haljinom, šminkom i noktima. Sama suština večeri je važna.



-Ako bih sada birala nokte, predelila bih se za nešto ovako. Tumblr nokti su uvek kul, mislim na ovaj ombre efekat sa prve slike. Ako imate tačkalicu za nokte (ja sam imala, ali sam izgubila), možete uz pomoć sestre, drugarice, mame ili čak same napraviti nešto slično kao sa ovim Essie lakom. Zar ne izgleda predivno? naravno, metalik efekat je nešto što se ne vidja svakodnevno, pa bi i ovakam lak bio savršen!


-Sigurna sam da ste svi čuli za sajt polyvore na kome možete sklapati kombinacije, ali i naručiti stvari. Da, i to sam otkrila da možete. Naime, ako vam se nešto svidja, možete naručiti sa tog sajta. Čak imate i vrh maturske haljine! Evo par saveta šta možete iskoristiti u make up-u a da vam ne treba internet ili par hiljada na šminku. Sve možete priuštiti jer su stvari jako povoljne!

-Golden Rose L.O.N.G.S.T.A.Y tečni karmin u nijansi 02, 06 i 09
-Essense senke za oči ''All about: -greys
                                                        -nudes 
                                                       -bronze
                                                      -roses''

To su neki moji lični favoriti, ne morate se pridržavati ovoga. ☺



-Što se tiče kose,moj lični favorit je podignuta kosa. Imate mnogo ideja i tutorijala na internetu pa vam može neko napraviti frizuru ili otići kod frizera. Ako želite, možete napraviti i ombre efekat na kosi, koristiti krede i ofarbati jedan pramen, koristiti privremenu farbu... Izbor je na vama!

-Sa nakitom ne bih preterivala, imate stranicu ogrlicesrbija na instagramu koja pravi savršene ogrlice za sve prilike. Zapravo, to je moja najdraža stranica sa nakitom, vi možete pogledati i ostale, instagrma i fejs su ih puni! ☺

-Znam, znam, nisam maturant, nisam u vasoj koži, nisam sigurna kako se osećate sada ali se nadam da sam vam bar malo pomogla oko odabira šminke, haljine i nakita. ☺
Volim vas! ♥

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com





  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Odličan post! Zaista su sjajni savjeti1 I da, potpuno se slažem da je najbolje kada se kosa pokupi :)

    Zapratite moj blog! http://alwaysbepositiveee.blogspot.com Napisite u komentarima i uzvraćam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,ni ja nisam maturant,tek sam sesti razred ali znam tacno kroz sta prolaze.Zapravo,haljina i nije toliko bitna posle,koliko mi mislimo 😀.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --novi post 🦄

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥