PLL

Pretty little liars tag!

By Sandra Đukić - 11:00:00


-Možda znate da je PLL jeda od mojih opsesija. To je najbolja serija ikada snimljena i baš zbog te moje opsesije, vi danas čitate PLL tag! Jedva sam čekala da ga uradim jer su mi pitanja stvarno zanimljiva. Čak mi je par njih reklo da ličim na Ali, čudno, zar ne? Iii da, izbacila sam 13. pitanje jer bi to zvučalo ovako: ''tvoja omiljena rukavičasta scena?'' 

1. Koja je tvoja omiljena PLL sezona? Prva ili druga?
2. Omiljena epizoda iz 1. sezone?
3. Omiljena epizoda iz 2. sezone?
4. Koja je tvoja omiljena lažljivica?
5. Koja je tvoja omiljena muška uloga?
6. Koji je tvoj omiljeni zlikovac?
7. Koji je tvoj omiljen roditelj?
8. Koji je tvoj omiljen par?
9. Emili i Maja? Emili i Pejdž? Emili i Samara?
10. Koje odelo ti se najviše svidja prema sećanju: Arijino, Emilino, Spenserino ili Hanino?
11. Koji je tvoj omiljeni tekst?
12. Omiljeni Alisonin flashback?
13. Koji je tvoj omiljeni šokantni trenutak?
14. Melisa i Vren ili Spenser i Vren?
15. Koja je vaša omiljena scena koje se sećate?
16. Koji je vaš krajnje omiljen lik?
17. Vraćamo se na pitanje 2 i 3. Koja epizoda izmedju te 2 ti je zaista omiljena?
18. Krajnji PLL trenutak?
19. Omiljen PLL citat ili govor?
20. Ako bi mogao biti jedan lik od svih njih, koji bi bio (ne mora lažov)?

ODGOVORI

1. Omiljena sezona mi je druga, jer u prvoj nema ništa zanimljivo do 11. epizode. ☺

2. Verovatno je to Noć veštica. To mi je uvek omiljena epizoda!

3. Opet Noć veštica.

4. Ovo je suviše teško pitanje, Hana i Emili ne lažu toliko koliko to rade Aria i Spens. Recimo da je to Spens.

5. Ovo pitanje sam čekala i još uvek se dvoumim izmedju Tobija i Ezre. Možda Tobi, za mrvicu je bolji od Ezre. ☺

6. Sisi verovatno.

7. Spensini roditelji (primećujem da sam Spenser prekrstila u Spens).

8. Spenser i Tobi. ♥

9. Emili i Maja, definitivno!

 10. Arijino. Ona ima stil najsličniji mom!

11. Spenserin, naravno. 

12. Znate onaj kada se ona kao vrati od bake i daje samo Emili poklon? Onu snežnu kuglu sa ključem. To mi je omiljeno. ☺

13. Kada Ezra priznaje da je u vezi sa Arijom, ili kada Spens završava u ludnici, ili kada Alison navodno umire.

14.  Melisa i Vren, oni su sladji. ☺

15. Kada sreću Alison ispred grobnice i vide da je živa.

16. Spenser, to je logično. ☺

17. Možda malo više u 1. epizodi, mada ne sećam se dobro ni jedne noći veštica.

18. Kada saznaju da je Ali živa, to je najbolji trenutak ikada! ☺

29. Ovajj. 


20. Spenser. To ste do sada mogli zaključiti, haha. ☺

-Dakleee, zaključili smo da mi je Spens omiljen lik. Da li ste znali da sam mešala Lucy Hale i Selenu Gomez? Na početku sam bila ubeđena da je to Sel! Hahha. Možda napišem rezenziju serije sledećeg meseca. ☺
Čujemo se! ☺☺☺


Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com


  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. I ja sam opsednuta s Pll.Meni je serija strava.Više mi se sviđa 1.sezona nego 2. ♥.Meni se najviše od likova sviđa Emily.Pozz ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Gledala sam samo prvu sezonu PLL,ali sa ovim tagom si me jos vise zainteresovala,sigurno cu odgledati i ostale sezone :) ❤

    mywonderland-xoxo.blogspot.com--novi post ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam sagledala nekoliko epizoda PLL-a i nekako sam počela imati manje vremena za serije i tako i prestala..
    Super post!


    ❤ forever-blogm.blogspot.com ❤ - novi post :)

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥