Music is everywhere!

By Sandra Đukić - 11:00:00



-Do 10. godine nisam slušala toliko muziku. Sa njom sam se sprijateljila početkom 2015. godine kada sam počela da slušal Selenu, Ari i Demi. Kasnije je u ''porodicu'' ušla Rihanna koju sam prestala da slušam odmah posle njene prve pesme koja je neprimerna za osobe ispod 18 godina. To sam jednom odgledala i zgadilo mi se... Kasnije je nisam ni slušala a kamoli gledala takve spotove, ali okej. Važno je da sam kasnije počela da slušaš Bebsa koji mi je i sada u favoritima. Onda sam postala Arianator, Selenator, fan Indile, Beiber, Saratos (Sara Jo)... Mnogo ih je na listi, verujte mi. ☺


-Slušam muziku dok sam u kupatilu, svakog slobodnog trenutka u školi, dok vama ovo pišem, dok čitam nešto dosadno, dok učim - uvek su mi slušalice pri ruci ili telefon od stotinjak pesama koje vrtim u krug! Muziku volim iz više razloga, a jedan od njih jeste što me ispunjava. Na primer, kada sam tužna uključim Selenu Gomez jer su njene pesme baš umirujuće, dok sam ono baš hepi, uključim Arianu Grande, kada sam emotivna uključim Indilu a kada sam ni tamo ni vamo, slušam Justina Biebera! Ne znam, sve zavisi od mog raspoloženja.

-Trenutno slušam Indilu i samo što ne zaplačem, bukvalno. Tačnije, slušam ovu pesmu.




-Nekada mi dodje period kada sam hepii, sednem, počnem da pišem post i ne primetim kada se Indila uključi. Alii tada sam nekako drugačija - muzika me menja i ako je baš i ne slušam. Muzika je moj hobi i hoću da vam kažem da kada baš zavolite muziku,bez obzira gde se pesma uključi a vi je ne slušate, promeniće vam raspoloženje. Zašto? Jer ste bukvalno postali deo nje. Okej, ovo se meni dešava: Uključim Indila - turner dans ler vide i ja se bukvalno pronadjem u toj pesmi. Okej, pustila sam je sigurno 5 puta u krug, zvanično sam se zarazila i rekla ''okej'' već 1000 puta!  :)


-Par puta mi se desilo da počnem nesvesno da pevam uz nešto što se uključi dok pišem post. Onda sam u tom svetu muzike pa čak i kada onako radi dok ja pišem i skoncentrisana sam na post. Muzika je kao zaraza - kada jednom počnete da vrtite svaki dan po par pesama u krug, nećete moći da prekinete. Nekada pustim pesme od koje ne znam pola reči i pevam to što znam, hahaha. :)
Pomenula sam vam da vrtim pesme u krug pa ću vam sada pokazati neke od kojih sam baš ''zavisna''. Računajte ovo kao moju playlistu omiljenih pesama. :)

Indila - Tourner dans le vide


Justin Bieber - Boyfriend



Ellie Goulding - Beating heart



*Ako ste zaludjeni divergentom kao ja, idite ovde i vidite sve pesme sa scenama iz filma*

Ariana Grande - Focus



Selena Gomez & the scene - Love you like a love song



Avicii - Hey brother



Demi Lovato - Confident



Ellie Goulding - Burn



Iggy Azeal - Fancy



Jenifer LOpez - On the floor ft. pitbull



Jenifer Lopez - Papi



Katty Perry - Roar



Meghan Trainor - All about that bass



Sara Jo - Ko je ovde ko



Taylor Swift - Bad blood ft. Kendrick Lamar



-Iz ovog posta zaključujemo da je muzika magija, bukvalno tako. Neprestano slušam jedno te iste pesme iii ne znam šta sam upravo napisala, ja to tako izgovaram. :)

Pitanja za vas:

-Da li ste i vi ''zaraženi'' muzikom?

-Koje pesme su na vašoj playlist-i?

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com



  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Odličan post! Obožavam slušati pjesme haha naravno. Slušam sve, najviše volim DJ-eve i electro pjesme.♥☺
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥