Garish pink | Outfit post

-Ćao svima! Posle neuspelog outfit posta leta 2015. godine, nisam želela da ponovo pokušavam da ga radim. Početkom aprila sam sa mojom dragom Milicom uspela da napravim divne fotke. Zapravo, ona je uspela i na tome sam joj beskrajno zahvalna! Dakle, kao što sam naziv outfita kaže, drečavo roze patike su ''baza''. To su moje omiljene patike ikada koje sam tražila i na kraju ih našla na jednoj stranici čiji ću vam link ostaviti dole (ako je pronadjem jer je narucena preko fejsa moje mame). Farmerke su kupljene u jednom butiku koji drži Slava dok je majica iz Sode. Nema mnogo akcesoara, naočari koji su kupljeni na moru, narukvica koje ste već videli i brojanica. Uživajte u fotografijama!












Fashion:

T-shirt: SODA
Jeans: /
sneakers: AIR NIKE 
Sunglasses: /
Necklace: /

-Gledala sam da outfit bude za toplije prolećne dane. Meni je sasvim okej i primeran je za osnovce, šta vi mislite?

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com



Share:

3 коментара

  1. Odlican post,outfit je preprepredivan.Ja imam takve drecavo narandzaste patike,kupila sam ih u Cirihu.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --novi post DIY dekupaž

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo zanimljiv outfit, dopada mi se. :) :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Patike su predivne! Primetila sam da dosta njih nosi u tako jarkim bojama, ah, moram i ja da nabavim jedne! :)

    The Fashion Spell | NOVI VIDEO

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥