The liebster award!

By Sandra Đukić - 11:00:00



Zdravo svima, kako ste danas? Ja sam so happy! ♥ Ne znam šta mi je, hihihiih. :)
Ovaj tag sam već jednom radila ako se ne varam, no pošto me je Merima sa bloga Forever nominovala, ponovo ću ga uraditi. ☺
P.S. The liebster award je poput ''nagrade'' koju dobiju bloggerki koje imaju manje od 200 članova kako bi odgovorili na pitanja koja im postavi osoba od čije strane je nominovana! Al' sam ga spetljala...

Merimina pitanja:

1.Koji je tvoj najdraži parfem koji si posjedovala?

-Ja ne koristim toliko parfeme, više dezedoranse. Ali ako baš moram da biram izmedju mojih parfema, odabraću zeleni mini trendy parfem. Volim te slatke mirise i baš je dobrodošao pored ostalih zagušljivih parfema. 

2.Kada si bacila najviše novca na jedan proizvod?

-Mislim da nema proizvoda za koga mogu reći da je cena bila tolika da sam ''bacila'' pare jer je plafon moje kupovine bio oko 300 dinara, ako sam je ja od svog novca kupila.  Mislim da je to bilo kada sam kupila korektor. Mada, ni on nije bio skup, oko 300 dinara.

3.Koja je jedna uspomena u vezi tvog bloga koju nikada nećeš zaboraviti?

-Kao iz rukava, blogorodjendan! To je bio dan kada sam ja bila u Požezi kod rodjaka i pored njih, svih ostalih zabavnih stvari tamo, prvo što sam pomislila kada sam otvorila oči je bilo: ''Danas je blogorodjendan!'' Još uvek ne verujem da sam se osećala kao da je meni rodjendan! Punooo vam hvala!☺

4.Koji je tvoj najveći cilj koji želiš postići s blogom?

-Da blog pišem zauvek. Znam da je to u neku ruku nemoguće, ali želim da pokušam. Trenutno ne mogu da smislim kakva bi situacija morala biti da bih ja zatvorila blog ili da bih se ''zadovoljila'' blogom. 

5.Šta je ono što te najviše nervira kada je u pitanju blogganje?

-Osobe koje nemaju svoj život pa pokušavaju da upropaste tudje zbog ljubomore - hejteri!  Jedan zlatan savet za sve moje koleginice bloggerke: ne obraćajte pažnju na njih. Njima je cilj da vas povrede da bi se vi osećali grozno i kao da ste niko i ništa. Ne odgovarajte na komentare, stavite komentare na moderiranje i kraj!

6. Koji je tvoj posao iz snova?

-Po 1034857374. put se predomišljam i trenutno bih se bavila samo blogom i pisanjem. Ne znam koji posao je lepši od toga! ☺

7.Šta ti misliš o tetovažama i da li bi ikada željela imati tetovažu?

-Tetovaže kao tetovaže ne volim, ali smatram da je to jedna vrsta umetnosti. Mislim na slike tetovaža. Nikada ne bih uradila tetovažu jer znam koliko boli, ili bar predpostavljam; drugo, zar vam treba da vi svakodnevno pored 10000 obaveza morate da mackate tetovažu kremom i trpite  prvih par dana da vas boli ili pecka, em zagadite svoju kožu em vam se ne isplati. Dakle, jedno veliko NE!

8.Plastične operacije : DA ili NE? - Zašto?

-Smatram da svako treba da bude zadovoljan sobom kakav god bio. Ne svidja mi se kada neko radi plastičnu operaciju (ovde je pisalo ''plastičnu tetovažu'') da bi mu lice bilo kao od porculana i slično. Ljudi, lepota i godine prolaze i mislim da plastična tetovaža stvarno ne treba da bi se ''ulepšao'' bilo ko. Meni, lično, je jako čudno da neko radi tu operaciju kada mu neće mnogo pomoći jer godine lete! Ponovo jedno veliko NE!

9.Koji je tvoj najdraži film i kada bi mogla glumiti u tom filmu koji lik bi bila i zašto?

-Kada bi se snimio film o knjizi Onlajn devojka, bila bih tu lik, ali s obzirom da od toga za sada nema ništa, idemo dalje. Jaooo, setila sam se! Omiljen film mi je Divergent i stvarno bih volela biti Tris jer su mi glumci i film super giga mega strava! 

10. Da li imaš neku zanimljivu ili smiješnu (kratku) priču za ispričati (koja se tebi desila)?

-Da, ja sam puna blamova. šalim se, naravno! Ovako, setila sam se par njih i reći ću vam jedan najači! Bio je prvi čas i bila je matematika. ja sam crkavala od gladi (posle drugog časa je doručak) i na svakih 2 minuta sam gledala na sat kada će biti 08:15. Medjutim, meni neko pomeri sat i ja uopšte nisam kapirala da je tek prvi čas. Kada je bilo 08:05, ja se javim i pitam nastavnika da li je trebalo da zvoni jer je 09:05, i onda me je zbunjeno gledao govorivši da je tek 08:10. Božee, koja blamaža. ☺


A sadaaa, ja nominujem:


I moja pitanja su:

1. Ako bi mogla biti slavna osoba na jedan dan, čime bi se bavila (manekenstvo, gluma, pevanje...)?
2. Youtube ili blogger? Napiši kratku debatu!
3. Sa čime fotografišeš za blog?
4. Da možeš na jedan dan da se, kao devojčica, farbaš u neku ludu boju kose, koja bi to bila?
5. Veruješ li u duhove? Ako da, zašto?
6. Misliš li da je instagram poseban? Zašto?
7. Koji prolećni trend ti je omiljen?
8. Koji je, po tebi, najbolji prijatelj jedne bloggerke?
9. Kada bi mogla biti lik iz neke knjige, koji bi bila i zašto?
10. Ako koristiš neke kul stranice na internetu poput online blender, kaži koje.
11. Koliko je planner važan za jednu bloggerku?

-Pff, pola sata maštam o pitanjima. Nadam se da su okej! Čujemo seee! :*
P.S. Nominujem sve vas da odgovorite na MOJA prva 3 pitanja u komentare!


Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official
SnapChat: Sennysb
mail: sandradjukic362@gmail.com


  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Pitanja su odlična!
    1. Definitivno manekenstvom!
    2. YouTube, isključivo radi idea koje dobivam i naravno, makeup totorijala!
    3. Jedno vrijeme kamerom, a trenutno ponovno mobitelom.

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti na nominaciji, odradila sam tag.Odličan je. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični odgovori! Pitanja su takođe odlična :) I ja sam te nominovala za Liebster Award, pa ga uradi ako želiš :)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična pitanja i odgovori! ♥☺

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/03/5-proizvoda-za-njegu-usana.html

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala na nominaciji,pitanja su veoma zanimljiva!Odličan post! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti puno na nominaciji, uradici tag. Pitanja su mnogo interesantna i bice mi drago da odgovaram na njih. Takodje si i ti lepo odgovorila na svoja ♡

    ОдговориИзбриши
  8. odlični odgovori, dizajn tvog bloga je prelep *-*
    ako imas vremena pogledaj moj blog :)
    Hvala unapred :)

    msxenia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥