#Springishere: Uvod

By Sandra Đukić - 11:00:00




-Dan za danom, sat za satom, minut za minutom. Svakog trenutka smo sve bliži ploleću! Dok sam bila mala, proleće je bilo moje omiljeno godišnje doba. Mnogo sam volela ptice i cvrkutanje, procvetale trešnje, divne mirise... i kao najvažnije, čudan osećaj u telu. Nedavno mi je omiljeno godišnje doba postala zima, a od pre mesečak dana, proleće.


-Ne mogu dočekati 22. mart, prolećnu ravnodnevnicu (madaaa, nisam sigurna zašto), cveće...
Znate onaj osećaj kada je proleće a vi se izjutra probudite i sjajni sunčevi zraci vam igraju po licu? Taj osećaj je jednostavno neopisiv! Energija i radost koju osećam u tim trenutcima su neopisivi. 

-Već sam vam najavila da ću pokrenuti ovu seriju postova i tako uneti malo prolećnog duha u vas dok još uvek nije počelo proleće! Ovo je bio samo uvod, pisaću na razne teme, ali ššššššššššš! Neka naslovi postova ostanu tajna. Više volim iznenadjenja. :)
Iskreno se nadam da vam se svidja ideja! Ako vi imate neku ideju, napišite u komentare. Dodaću je na listu postova. 
Okej, sada idem da malo razbijam glavu matematikom, čujemo se u narednom postu! Ljubim vassss! :*


Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official
SnapChat: Sennysb
mail: sandradjukic362@gmail.com





  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Odličan post!I ja jedva čekam proljeće,ali malo toplije I bliže dane ljetu:)Na mom blogu je novi post,pa pročitaj:


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, draga! Ja sam veliki ljubitelj proljeća, i naravno, jedva čekam da počne. :-)

    javelina03.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ja jedva čekam da proljeće počne <3
    xoxo

    forever-blogm.blogspot.com - pogledaj moj novi post+novi proljetni izgled <3 :*

    ОдговориИзбриши
  4. Tvoj blog izgleda izvrsno! Oduševljena sam pa sam se učlanila u blog, nadam se da ćeš uzvratiti :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post,stvarno mi se jako sviđa tvoj blog i tvoj način pisanja <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post i potpuno se slažem. Kad će prolećeeeeeeeeeeee!!! :)
    Ako si za uzajamni follow, javi mi na mom blogu da bih ti uzvratila! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥