#springishere: My banggood wishlist!

By Sandra Đukić - 11:00:00



-Uvek, dok prelistavam sajtove poput dresslink ili banggood, nadjem nešto novo i lepo. Generalno mnogo volim da istražujem nove stvari jer na takvim sajtovima nisu skupe a jako su lepe. Najnoviji favorit mi je banggood koji me je ostavio bez teksta! Želim da vam pokažem moju prolećnu listu želja sa tog sajta, a možda će biti i haul. Ništa nije potvrđeno.
P.S. Poštarina je BESPLATNA! :)


-Čim sam videla ovu haljinu, znala sam da će se naći na mojoj listi želja! Ima u 3 boje: crna, siva i crvena. Meni je crna najlepša, mada ni crvena nije loša. Ako je malo iznad kolena, može se nositi u školu a tri-četvrti rukav je vrh! OVDE


-Nikada nisam imala sličnu majicu, a ova mi je strava! Baš je za tople dane. Vidi se da je tanka, možda malo i providna. Svidja mi se što je duga, tada baš dolazi do izrašaja. Dostupna je u beloj i sivoj boji. :)


-Nisam znala da ću baš na ovom sajtu pronaći ranac koji je skroz u mom fazonu! Baš je kjut i zanimljiv, mislim da je ovo preko njega čipka. Svidja mi se kombinacija braon i bež, odlično su se uklopili! Ranac je dostupan u crnoj i bež boji. :)


-Nisam odolela ovom kupaćem kostimu. Baš je u mom fazonu i najradije bih nosila ovakav. Gornji deo je prekul, dok je donji običan. Dostupan je u ovoj plavoj i roze boji. OVDE


-Bukvalno svuda vidjam ove patike, najviše na youtube-u. Jako su simpatične i kul. Izgledaju prelepo i baš su za proleće jer su im boje fluoroscentne! Svetle u 5 boja. :) OVDE

-Ovo su samo stvari koje mi se baš svidjaju, a inače ih ima još. Obavezno pogledajte sajt banggood.com, sigurno će te naći nešto i za vas!
Toliko od mene, čujemo se! :)


Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official
SnapChat: Sennysb
mail: sandradjukic362@gmail.com



  • Share:

You Might Also Like

17 коментара

  1. Odlična wishlista! Ove patike sam vidjela kod Marije Žeželj u njenom haulu. :-)

    javelina03.blogspot.com - Novi post♡

    ОдговориИзбриши
  2. Oduševljena sam patikama, rančićem i kupaćim kostimom, i ja bih rado kupila te stvarčice, prelepe su. :) <3

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Anjice! Ne znam, ostala sam bez teksta kada sam videla ove stvari! ♥

      Избриши
  3. Ranac i patike su odlicne,savrsene!
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, sve stvari su prelijepe al meni je haljina vrh! ♥

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/grupna-recenzija-tri-avonova-proizvoda.html

    ОдговориИзбриши
  5. Neznam šta je ljepše.Prva haljina je strava,a od druge tunike već ne mogu stojati na nogama.Baš u mom stilu...Predivne stvari,moram naraučiti:)Prijavi se na moje veliko internacionalno darivanje:


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/-----> INTERNACIONALNI GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Amelia. Kažem ti, ja sam se oduševila tim sajtom i ovim stvarima!

      Избриши
  6. Za patike nemam reci, odlicne su :-) :-*

    Amazing post, love it ! :-) xx

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/spring.html

    ОдговориИзбриши
  7. Sve stvari su divne, super post! ♥

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Haljina je prekrasna! Mogla bi se nositi na svadbu, prekrasno bi stojala, a za školu mi je malo presvečana. ♥


    Annie's secret

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :)
      Možda, ali mislim da bi bila OK i za srednju školu, na primer.

      Избриши

Thank you for all coments! ♥