#Springishere: Inspirativni outfiti za proleće! - Collab with Amelia

By Sandra Đukić - 11:00:00



-Proleće je bukvalno ''iza ugla'' a ako ste kao ja, niste počeli sa prolećnom kupuvinom. Do duše, nemam mnogo inspiracije sa kupovinom kakvih stvari da počnem. Mislim da ću još par dana uživati u outfitima sa svoga ''fashion pinterest board'' pa tek početi da osvežavam ormar. Outfiti sa pinteresta su pun pogodak - kreativni i lagani. U ovom postu ću vam pokazati outfite koji mene najviše inspirišu sa mojeg ''modnog zida''. Ovo je inače collab sa Amelion sa bloga Amelia. Posetite je ovde. Paa, krećemo! ☺
P.S. Produžiću postove ove serije i posle 22.3.!


-Prva asocijacija na proleće su nežne boje poput bež, baby roze i krem boja. Za prve tople dane će biti pun pogodak sako nežne krem-roze boje. Ono što se nikako ne može izostaviti preko proleća je odeća cvetnog printa, pogotovu mini suknje sa kaišem. Klasična bela majica je dobrodošla bila kada, a kao šlag na tortu, mini torbice preko ramena posebno osvežava outfit. :)


-Karirane kožulje su uvek IN, bile one vezane oko struka ili jednostavno obučene. Ipak, proleće ne moraju obeležiti samo svetle boje. Imitacija crnog crop-topa i teksas šorc su savršen spoj, a još ako su u kombinaciji sa crnim čizmama, ovaj outfit je pogodio temu. :)


-Generalno mi se najviše dopadaju ovakvi outfiti. Uvek sam maštala o ovakvim školskim outfitima, uniformama...  :)
Mislim da je spoj crne i bež savršen ako uzmemo u obzir da se crna uklapa uz sve. Mnogo mi se više svidja ovaj outfit sa hulahopkama nego bez, a kožna torbica je kao šlag na torti! 


-Recimo da, i ako je počelo proleće, ne treba odmah da se otarasimo tople i udobne garderobe koju smo nosili zimi. Na prvi pogled sam se zaljubila u predivnu vunenu jaknicu. Proleće i leto obeležavaju haljinice iznad kolena a pošto je zima tek ''otišla'', hulahopke su okej. :)

-To bi bilo tooo! Obavezno me zapratite na pinterestu, da se družimo. Iiii, pogledajte Amelijin post, ponovo ovde. ♥
Takodje pogledajte moje boarde, možda vas inspirišu! 

Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official
SnapChat: Sennysb
mail: sandradjukic362@gmail.com




  • Share:

You Might Also Like

11 коментара

  1. Lijepi outfiti, ali mislim da je za drugi outfit ipak malo prerano. Proljeće zna biti dosta hladno i ovo je jednostavno prekratko za proljeće, po mom mišljenju. :*

    Annie's secret

    ОдговориИзбриши
  2. Divne kombinacije :-) :-*

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/swag.html

    ОдговориИзбриши
  3. Lijepi outifiti i odličan post!♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Divni outfiti!
    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/2016/03/spring-outfits-ideas.html

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥