diy

#springishere: DIY cvet za vašu sobu!

By Sandra Đukić - 21:26:00


-Poslednju sedmicu su obeležile promene na blogu. Toliko sam se uživela da sam zaboravila na današnji post pa se izvinjavam što mnogooo kasni! Zaista mi je žao. Pre nego što počnemo, promenila sam naziv i link bloga pa bi mi jako značilo ako bi ste to naznačili u jednom od vaših postova, kako bi drugi čitaoci koji ne znaju link saznali! A sada, idemo na cvet! ☺

Potrebno:

-Jedna rolna od toalet papira;
-Makaze;
Lepak;
-Traka;
-Tempere i četkice.



Postupak:  Prvo isecite celu rolnu na manje delove kao na slici. Potrudite se da vam budu isti kada sečete. Zalepite sve što viri iz nutra od kartona. Dalje, uzmine i obojite temperama sve delove i ne budite smotani kao ja pa da zabrljate unutrašnjost rolnica. Sada stavite sve delove jedan do drugog kako bi videli oblik vašeg cveta. Lepite trakom jedan deo za drugi, ali samo kraj i na istom mestu. Nadam se da ste shvatili ☺. Na kraju, u šupljinama ka unutrašnjosti cveta nanesite lepak kako bi ste pričvrstili vaš svet. Gotov cvet treba da izgleda ovako:


*Ne budite smotani kao Sandra*

-To bi bilo to! Cvet stavite negde, ja sam ga nakačila ovde čisto kao primer, da bih slikala. Potrudite se da vam boje na cvetu budu što svetlije i veselije poput: neon ljubičaste, roze, mint zelene i drugih. ☺

-Čujemo se uskoro! ♥

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com






  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. imas zaista divan blog, svi postovi su ti fenomenalni <3

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiva ideja :*
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post :)

    ОдговориИзбриши
  3. Baš super ideja,sigurno ću ga napraviti,pravi prolećni DIY <3.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Kretivna ideja I super post.Ovaj naziv bloga je predobar I originalan.Na mom blogu je novi post,pa ga možeš pročitati:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Kao mala stalno sam pravila te cvetiće,stvarno predivna ideja! ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Jos nisam videla prolecni DIY,tvoj mi je prvi! :)
    Lepo izgleda,daje dosta inspiracije.
    Ako zelis postani clan mog bloga i javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post :) bas ti je lep blog, pratim te, nadam se da ces uzvratiti :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post,pogledaj moj blog bila bi jako srecna da se neko tako talentovan prijavi komentarise na mom blogu

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥