#springishere: 4 instagram naloga zbog kojih će te zavoleti proleće!



-Mojoj posvećenosti instagramu nema kraja. Svakodnevno provedem bar 1 h listajući predivne slike na instagramu. Kada nadjem neki instagram nalog koji mi se jako dopada, imam običaj da udjem u osobe koje prati i da ih i ja zapratim. To mi je prešlo u naviku, pa dok to radim, ja prelistam i njihove slike. Poslednjih dana sam malo istraživala i pronašla sam 2 instagram naloga koji mi se baš svidjaju pa su u top 4 naloga zbog kojih uvek jedva čekam proleće! U slučaju da ne volite proleće, posle ovih slika možda budete ''obožavalac'' njega! :)



-Najlepši instagram ikada, bukvalno! Od početka ga svaki dan posećujem i svaki dan se sve više i više oduševim. Andrijanine slike su jako svetle i vesele, pa baš podsećaju na proleće. Njen username savršeno opisuje njen profil, nemam komentara. :)



-Još jedan predivan instagram profil. Odmah ću vam reći da su mi jako dragi instagrami na čijim slikama je bela pozadina ili fluoroscentne boje! Prdivno, predivno. Ovaj instagram me je stvarno privukao i provela sam baš dosta vremena listajući slike samo sa njega. :)



-Katie je modna bloggerka koja je meni divna! Znači, preslatka je, blog joj je fantastičan i originalna je. Njeni outfiti su jako inspirativni, pogotovo mi se svidja njen kombinezon u fluoroscentno žutoj ili zelenoj boji. Vau, nemam pojma koja je ovo boja. Njene slike su jako vesele i kreativne, većinom slučaja su na njima outfiti i neki modni detalji, ali od jednih cipela ona napravi savršenstvo! :)



-Mislim da svi znamo ko je Eva, pa i koliko je slatka, koliko divna, koliko kreativna i vesela!  U videima širi mnogo pozitivne energije i ona je prosto predivna (Ali ničije fotke nisu bolje od Andrijaninih što se tiče proleća, hhahaha). Evu više pratim na jutjubu, ali kada sam joj prvi put videla slike na instagramu, mislila sam da se pored jutjuba bavi fotografisanjem (do pre nekoliko minuta je ovde pisalo ''šotografisanjem''. Ja sam pukla, zaista!). :)

-Nadam se da će te pogledati ove instagram profile jer su divnii, bukvalno! Inače sam stavila redosledom od onoga koji mi je najlepši pa do onog koji je na 4. mestu!


Pitanja za vas:

-Da li ste videli ove instagram profile?

-Volite li proleće?


Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official
SnapChat: Sennysb
mail: sandradjukic362@gmail.com

Share:

6 коментара

  1. Ja također pratim Andrijanu, njene slike su hvaljene od strane mnogih blogera, pa tako i od mene, divan joj je profil!
    Ostale ne pratim, ali ću ih potražiti na Instagramu i pregledati im slike. ♥

    Annie's secret

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, ja nemam instagram nalog, pa ne znam kakve su im slike, ali izgleda da su odlične ☺

    Katie's Little Corner

    ОдговориИзбриши
  3. Prolećne slike su predivne! Toliko toga divnog se može uskikati za vreme proleća. Obožavam karakteristične slike rascvetalih krošnji. x.

    Ako želiš, pogledaj moj blog ovde:
    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  4. Andrijanu već odavno redovno pratim, a na Evin profil uđem ponekada kada mi izađe u random slikama. Za ostale sam prvi put čula. I da, volim proleće :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  5. Vesnik proljeća i MyLifeasEva su također moji favoriti. :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti Sandra! <3 Hvala i svim devojkama koje su komentarisale, divne ste <3

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥