Q&A

Q&A odgovori! fotografije, youtube...

By Sandra Đukić - 11:00:00


-Iii, evo dugočekanih odgovora na Q&A pitanja! Bilo ih je sasvim dovoljno, mada na neka ne želim odgovoriti. I stvarno se izvinjavam što ste čekali više od jednog meseca na odgovore, mislila sam da ću pre odgovoriti ali stvarno nisam stigla...
P.S. Išla sam na copy-paste pa greške nisu moje!

Amelia pita: 

1. Koji ti je najdraži ljubimac?
2. Kakva si učenica u školi?ž
3. Šta mrziš u životu?
4. Koja ti je boja kose, i planiraš li se farbati?
5. Šta želiš biti kada odrasteš?

1. Ja bih jaaakooo volela da imam psa koga bih držala u kući. Možda Booa ili psa poput Zoranine Lole. :)

2. Odlična, 5,00. :)

3. Mrzim dvoličnost, kopiranje i ono kod osoba koje mislie da je glupo sve što drugi rade a oni ne ili ono kod njih ''upeglane princeze''.

4. Ja sam plavuša. Medjutim, kosa mi je tamnija od korena kose pa do ramena, a onda ide baš plava. To je ombre efekat koji obožavammm! :) Ako se ikada budem farbala, ovakvu boju želim:


-Ne znam, boja je predivna!


5. Ovo je jako zanimljivo pitanje. Ovako ide moja listaaa:

septembar-januar: geografija
Januar-kraj januara: istorija
februar-7 dana posle početka: stilista i dizajner
7. dana posle početka-savremeno doba: matematika (Da li ste videli kako je izgledala moja lista ocena iz matematike?)

-Nadam se da ste razumeli da je savremeno doba sada. :)

Anja pita:

1. Čime bi želela da se baviš kada odrasteš?
2. Šta bi volela da promeniš na sebi?
3. Koje postove najviše voliš da čitaš, a koje da pišeš?
4. Koliko su, po tvom mišljenju, važne dobre fotografije na blogu?
5.Kada bi mogla da odabereš neki dobar fotoaparat, za koji bi se odlučila?
6. Omiljeni filmovi?
7. Kako bi sebe opisala u 3 reči?

1. Već sam odgovorila na ovo pitanje. :)

2. Ništa. Sve mi se svidja i zadovoljna sam sobom fizički. A ovako... možda da imam malo više samopouzdanja i vere u sebe. O da, da prestanem biti smotana k'o sajla!

3. Mnogo volim HAUL postove, outfite, teen savete koji će mi poslužiti kasnije ili možda sada i postove sa šminkom. A volim pisati: outfite, lifestyle postove, o nekim ženskim stvarima poput šminke, odeće i kose i kao najvažnije, volim pisati #sandrashelp postove jer tada pokušavam pomoći vama! :)

4. One su 15% bloga. Meni je važno da osoba piše iz srca i da bude stvarno iskrena. Vidite moje fotografije, hihihi.

5. Verovatno bih uzela Canon PowerShot G3 X, ali nemam pojma o foto-aparatima, pa bih se prvo posavetovala sa nekim. :)

6. Ima ih mnoggooo, bukvalno. Evo 8 najomiljenijih: Divergent, Insurgent, Lucy, The final girls, Final girl, Wild child, Aquamarine i Home alone 3.

7. Smotana kao sajla. Šalim se. :) Smotana, nasmejana, bučna!

Anonimni korisnik pita:

1. najdraže godišnje doba

2. najdraža/najljepša boja

3. omiljena knjiga i film
4. najdraža strana glumica
5. njadraži bend/pjevač/pjevačica
6. smatras li da je tvoj blog jedan od najboljih na balkanu
pošto sam vidla da voliš wattpad, a također ga imam još par pitanja, ako ne želiš odgovorit ne trebaš:)
6. username?
7. najdraži pisac i knjiga
8. imaš koju za preporučit?

1. Proleće od skoro. :)

2. Baby ljubičasta. To je preeedivna boja!

3. Omiljena knjiga mi je ''Zoella - Online girl'' i ''Alis izmedju 2 vatre - Džudi kertin''. Obavezno pročitajte ove knjige, savršene su!

4. Lucy Hale. Njena uloga u PLL je Aria, a s' obzirom da sam ja obožavalac PLL-a, ondaaaa...

5.  Bend je 1D, pevač je Justin Bieber, Jenifer Lopez, Indila, Selena Gomez i Sara Jo! :)

6. Ne. Pravo da vam kazem, meni je drgo što je moj blog uspešan ali mi je mnogo lepše kada znam da radim ono što volim a ne to da imam 50, 100, 500 ili 1000 članova!

7. Ne želim reći. Hoćete da se izblamiram? :)

8.  Ljubav agenata - ovo je tek početak (I knjiga). Potraži je na wattpad, savršena je! (Kako sam pametna, gde su navodnici? Sada ne mogu popraviti, neće da se normalno briše)

9. Istu kao gore. :)

Ana pita:

Psi ili mačke?

-Psi, oni su najss. :)


Tijana Pita:
1.Tvoje omiljene blogerke?

2.Omiljene you tuberke?

3. Da li si razmisljala da pocnes da snimas za you tube?
4. Blog koji te inspirise?
5. Misljenje o mom blogu?

1. Sve blogerke u čije blogove sam učlanjena su mi omiljene uključujući i Tijanu Minić kojoj ne radi garget.

2. Ima ih mnoggooo, stvarno. Evoo: Bethany, Ruža, Marija, Andrea, Jana, MyBaby, MyLifeAsEva, Tijana Minić, Andrijana Božić, Ana2Cat, Vina, Va Vana... I još mnogo njih!

3. Da, jesam. Ali sada ga neću početi već možda na kraju srednje... Nemam pojma, iskreno. :)

4. Najviše Kapege blog. :)

5. Nisam dobra u opisivanju mišljenja. Evo, ako ti nešto znači, član sam samo blogova koji su mi strava, a kod tebe sam član. :)

-To bi bilo to! Pišite mi šta bi ste voleli da čitate! :)


Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official
SnapChat: Sennysb
mail: sandradjukic362@gmail.com





  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Odlični odgovori.Super Q&A.Baš je bilo zanimljivo.

    Na mom blogu je novi post,pa pročitaj,ako želiš:http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Hej! Odličan post! Samo želim da te obavijestim da sam te nominovala za Liebster Award na mom blogu <3

    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post i novi proljetni izgled <3

    ОдговориИзбриши
  3. Kul odgovori i odličan post! :-)

    javelina03.blogspot.com - Novi post♡

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥