Onaj period kada si skroz neodlucna... Promene, promene, promene...

By Sandra Đukić - 19:20:00

-Prvo, molim vas ne zamerite mi sto ne pisem slova kako treba, tastatura nece da mi se prebaci i trenutno se osecam kao natempirana bomba. Da, da, znam da danas nije ponedeljak (Kada je inace vreme za post) ali imam jaku potrebu za pisanjem postova. U glavnom, to su postovi o samom blogu. Osecam da je vremem za neke promene koje ce iz korena promeniti blog, medjutim nisam jos uvek sigurna sta tacno zelim. Razmisljala sam da promenim naziv bloga po 3. put u zivotu, ali to verovatno nece biti dobro. Naime, zudim za necim originalnim. Necim sto niko pre nije iskoristio. Znate ono kada na primer ukucate u google pretragu *fhkfgudfgdf* i onda vam pise *nema rezultata za ovu pretragu*? Tako nesto, posebno. Kada neko trazi nesto pod tim imenom, da nadje samo moj blog. Ako bih promenila naziv, promenila bih i link bloga u istu rec jer mi je trenutno to najpotrebnije.


-Kada sam rekla da bih promenila nesto na blogu, nisam mislila na samo ime. Pisu mi se lifestyle postovi za koje sam anti-kreator. Ne znam, samo zelim da pisem nesto kroz sta cu ispoljiti sav bes, radost ili tugu iz sebe - postovi u kojima cu ja biti bas ja, ako me razumete. 

-Trenutno imam osecaj da se skroz menjam i sama. Na primer, do juce su mi se svidjale samo slike koje je neko uslikao a danas sam u fayonu ilustracija i slika kao sto je ova gore. Do juce mi se gledala PLL, a danas mi se gleda nesto stasno, poput Vampirskih dnevnika. Pravo da vam kazem, zavrsila sam PLL i pocela sam sa Vampirskim dnevnicima. 

-Sada me zanima vase misljenje. Da li vi zelite da promenim naziv? Ako ste se ikada osecali ovako... neodlucno, sta ste uradili? Mislite li da je ovo deo blogosfere sto mi se trenutno desava? Stvarno bi mi znacilo ako bi odgovorili na ova 3 pitanja jer ni sama ne znam sta cu pre da radim. Hvala vam! 
Cujemo se sutra ili u komentarima kasnije, samo dok mi se promeni tastatura jer ne podnosim osisana slova! 

P.S. trenutno sam cela u tumblr stilu takoo daaa, sumljam da ce ovaj izgled naslovnice potrajati!


Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official
SnapChat: Sennysb
mail: sandradjukic362@gmail.com



  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Post je super.Na mom blogu je internacionalni giveaway:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja mislim da trebas napraviti ono sto ti zelis. Tebi ce mozda netko reci da se njemu ne svida tvoja ideja, ali ako ce tebi to biti draze i ako ces tako jos bolje pokazati sebe i svoje pisanje onda to napravi. Recimo i ja sam na blogu imala slicne faze kada nisam bila zadovoljna sa slikama pa sam puno toga izbrisala nepotrebno. Ili recimo kada nisam bila zadovoljna sa svojim pisanjem, ali sada me je proslo. Mozda je to samo neka faza, a mozda i to stvarno zelis. Na tebi je da odlucis :*

    Novi post >>> beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥