goodbye February, hello March!

By Sandra Đukić - 11:00:00


-Možemo li samo na trenutak da se vratimo u nazad i setimo se februara - meseca odmora, učenja istorije i redovnim pisanjem bloga? I dalje ne znam kako je februar tako brzo proleteo. Isprobala sam neke nove proizvode, dooobro se odmorila od škole i ''vrednovala'' na pinterestu. (P.S. Ako me ne pratite, trebali bi. Username: sandradjukic362) Ne znam šta se dogadja, najzad sam pronašla stil pisanja koji meni najviše odgovara, mada mi se nekada čini da vi imate utisak da sam robot. Haha. :)

-S druge strane, ne mogu dočekati proleće! Toliko sam inspirisana kada je toplo vreme, sve ozeleni i svet je ''probudi''. Zar vam onda nije najlepši period; Divni mirisi su u vazduhu, gde se god okrenete - sreća, sve je puno veselih boja, prvi vidite vesnike proleća (Okej, shvatam da sam sada kao dete od 8 godina koje piše sastav u školi)... Ne znam, inspiracija je svuda, samo mi navire. :)
Ooo daa, za malo da zaboravim! Razmišljala sam da pokrenem neku manju seriju postova koja će početi u četvrtak i završiti 21.3. To bi bilo dobro, zar ne? :)


-Ne želim više da pričam o prolećnim postovima, već sam vam mnogo odala. :) 
Sve što treba da radite je da uživate u proleći koje sledi iiiii, da svratite na blog za vreme prolećnih postova! 

-Inače, da li ste znali da je baby lips kolekcija DR. rescue došla u Srbiju? Mislim da su stigle samo tri nijanse jer, ja imam jedan ali nisam ja išla da ga kupim. Takoo daa, trebali bi ste proveriti. Moj je kupljen u Lily drogerijama. Baš mi se svidja njegova koralna nijansa!


-Takoooođeee, baby lips strike a rose mi se jako dopada. Oba su bila na sniženju i plaćena su oko 150 dinara. :)


-Iiii eto! Želim vam da uživate u još petnaestak dana jer je i zima jednom godišnje! 

-Htela sam da vas malo uvedem u mart tj. u postove iz marta! Nadam se da će te nastaviti da pratite blog! Pišite neke vaše ideje za postove dolee! ☺

Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official








  • Share:

You Might Also Like

18 коментара

  1. Odličan post draga! Složila bih se sa tobom da je februar jako brzo prošao! Meni su ovi Dr. Rescue preslatki, ali mislim da ih nema u prodaji kod nas u Crnoj Gori. :/ ♥

    Innisall <---- Novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imas ih na stranici Eos_Srbija jer im je stari profil zatvoren. :(

      Избриши
  2. I ja jedva čekam proleće i apsolutno se slažem sa tobom što se tiče raspoloženja i okruženja kada dodje to divno godišnje doba, većini omiljeno :) Ne mogu da dočekam da fotografišem te divne prizore koje će mi proleće ponuditi :)

    Novi post je na mom blogu -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    ОдговориИзбриши
  3. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se sviđa prva slika! Gde si je pronašla?

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. I kakav je taj Dr.rescue? Još nemaa u BiH...
    http://wefashionitxx.blogspot.ba/2016/02/avon-proizvodi-2dio-giveaway.html giveaway!
    Follow ako želiš, uzvraćam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Savršen, kada ga staviš osećaš da hladi i pecka usne. Uz to savršeno hidrira!

      Избриши
  6. Super post! Hvala ti na poseti i komentaru.
    Ako si za uzajamni follow, javi mi na mom blogu da bih ti uzvratila. :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Ja jedva čekam proljeće, ali i ljeto. Odličan post.♥

    welcometoownway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog http://doroty4.blogspot.hr/2016/03/19-cudnih-pitanja-tag-collab-s.html i učlani se (uzvraćam)

    ОдговориИзбриши
  9. Jedva cekam proljece/ljeto i da konacno zamjenim zimsku za ljetnu garderobu:)))
    Pozdrav iz Slovenije!
    xx
    http://putitallonme.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥