What's on my phone? ♥

Helou!

-Još od leta planiram da vam pišem post na ovu temu, no ja, po običaju, nikada nemam vremena. Danas ću vam ja pokazati šta se nalazi na mom telefonu i neke osnovne stvari o njemu.


Moj telefon je isti kao sa slike, a u pitanju je LG L50 sporty. Ja sam ovim telefonom prezadovoljna. Dobila sam mnogo preporuka na LG i Samsung telefone ali sam se ipak odlučila za LG.
Osnovne informacije:

Kamera (zadnja): 5 mp
Prednja kamera: 3 mp
Dimenzije: 124.5 x 64.4 x 12.2 mm (4.90 x 2.57 x 0.48 in)
Težina: 142 g
Memorija - slot za karticu: Do 32 GB
Memorija - interna memorija: 4 GB, 512 MB RAM
Operativni sistem: Android OS

Sve preporuke za ovaj telefon!

#1 Društvene mreže


PINTEREST

-Pinterest je još jedna moja opsesija. Slobodno mogu reći da sam od njega malte ne zavisna. Toliko kreativnih ideja, slika na jednom mestu i to u mom džepu, bukvalno? Savršena aplikacija! Username: Sandradjukic362

INSTAGRAM

-Instagram je moja najveća opsesija ikada. Na njemu sam 24 h dnevno i to je najbolja društvena mreža ikada! Username: Sanidjukic, Senny_official

VIBER

-Skoro pa ne koristim običan telefonski poziv jer se često vidjam sa osobama, ali kada mi treba poziv, najviše koristim viber. Fantastičan je. Ima mnogo dobre nalepnice, obavesti me čim stigne poruka i što je najbolje, za njega je potreban samo internet! 

YOUTUBE

-Svi već znamo šta je jutjub. Na njemu visim pola dana (šalim se), uveče i u jutro gledam videe koje izbace moje omiljene jutjuberke i ne mogu bez njega. Definitivno mi je must have.

GMAIL

-Gmail sam dobila uz telefon i potreban mi je jer mi je lakše da preko telefona pročitam poruku nego da uključujem računar za svaku. Gmail:  sandradjukic362@gmail.com

WATTPAD

-Wattpad je društvena mreža (ooo, sada je društvena mreža) na kojoj vi pišete svoje priče i romane! U poslednje vreme se ne skidam sa njega i par ''romana'' sam iščitala. Sve preporuke!

#2 Druge aplikacije

Prvo ću da navedem one koje imam a ne koristim ih ili ih manje upotrebljavam. Vi u glavnom znate koja je za šta.

-Alarm/sat (Štoperica, alarm, sat i svetski sat)
Beleške (Pribeležiš važan datum ili obavezu)
Video zapisi (Služi da odgledaš nešto što si snimio/la)
Vremenska prognoza (Vremenska prognoza za naredne dane)
Galerija (Slike koje si slikao/la)
E-pošta (Primanje pošte. Nemam pojma)
Zadaci (Isto kao beleške, ali ovde su u glavnom obaveze)
Internet (Pretraga WEB-a)
Informacije o ćeliji (Nemam pojma)
Kalendar (Datum)
Kalkulator (računanje)
Kamera (snbimanje i slikanje)
Kontakt (Pozivi i kontakti)
Mape (Verovatno navigacija. Nemam pojma)
Muzika (Sva vaša muzika se ovde nalazi)
Poruke (Vidite ili šaljete SMS poruke)
Postavke (Tu pravite promene u telefonu)
Preuzeto (Možete videti preuzete fajlove)
Snimanje glasa (Snimanje vašeg glasa ili zvukova u okolini)
Telefon (pozivi i kontakti)
Upravljanje fajlovima (Nemam pojma)
FM Radio (radio na telefonu)
Centar za ažuriranje (Nemam pojma)
Chrome (internet)
Play prodavnica (Skidanje aplikacija)
RemoveCall service (Nemam pojma)
Box (nemam pojma)
SmartWorld (nemam poojma)
ThinkFree Viewer (nemam pojma)
Flashlight (lampa)


SHAZAM

-Shazam služi da prepozna pesmu sa radia ili bilo gde u roku od 5 sekundi. Aplikacija je jako brza i ne zauzima mnogo memorije.

RETRICA

-Verujem da ste već čuli za retricu. Ako vam treba kamera sa super efektima za selfi, preporučujem vam ovu aplikaciju. Zauzima oko 33 MB i možda bi bilo bolje da joj je memorija malo manja ali je okej.

CM RECURITY

-Davno sam otkrila Clean master koji mi nije bio nešto. Trebao mi je neki dobar čistač virusa i mislim da sam ga konačno pronašla! Očisti sve privatne informacije i viruse. Mnogo puta mi je izašlo da je baterija oštećena i posle toga očistim telefon i do sada nije ni kočio a kamoli nešto drugo. 

#3 Igrice


Imam samo dve igrice na telefonu.

-Prva je Subway surfer koja je od uvek moja omiljena igrica. U njoj trčite i tako bežite od policajaca na stanici. Jako je zabavna. Jedina zamerka je brojka memorija koja je 55 MB! I nemam pojma šta ću sa tom igricom.

-Druga igrica je Stardoll access koja je telefon verzija stardolla. Instalirala sam je da bih bila ulogovana 365 dana i da bih dobila nagradu. Nije nešto, ali je ipak igrica od samo 10 MB pa nije veliki problem.

-To bi bilo sve što ja imam na LG-u! 
Koje su vaše omiljene aplikacije?

Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official

Xoxo,





Share:

19 коментара

  1. Dobar post! :)
    Poseti moj blog, nova sam :)
    I nadam se da ćeš uzvratiti follow :)

    http://littleboxofhappiness.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Baš si lijepo napisala post, nisi samo poslikala već si i objasnila, također volim ou igru subway surfer :D

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/receznija-planetspa-collab.html

    ОдговориИзбриши
  3. ček, ček... težak je 142 kg?

    ОдговориИзбриши

  4. super su!
    pogledaj moj post u toku je GLAMULET+charm giveaway contest <3
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Imamo slične aplikacije. Odličan post draga! :)


    Molim te, isčlani se i ponovo učlani u moj blog, kako bi opet primala obavještenja (promijenila sam link bloga). Mnooogo bi mi značilo ----> innisall.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Uff, baš sam htela da te kontaktiram preko instagrama da mi kažeš link. ☺♥

      Избриши
  6. Odličan post! Koristimo slične aplikacije! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. My "must have" is Instagram, Snapchat, Messenger and Kim Kardashian game! :D

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I had all these applications in addition to games and no I did not like, except instagram. I'm glad to be here agree. ♥ ♥

      Избриши
  8. Odlican post :-)
    Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti :-*

    POGLEDAJTE NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/bugs-bunny.html

    ОдговориИзбриши
  9. Post ti je zaista divan i kreativna ideja.. Nisam dugo čitala ovakve postove :)


    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥