Valentine's day - special post ♥

By Sandra Đukić - 11:00:00


-Odmah ću vam reći da nisam jedna od onih koji proslavljaju Dan zaljubljenih jer, nisam zaljubljena. Osim ako se tu računa najlepše želje čokolada ili medeno srce, onda jesam. ☺ Dan zaljubljenih mi je uvek bio jedan od omiljenih praznika jer, pre svega, obožavam srciće, romantiku i ako takve filmove i knjige baš i ne čitam, divne DIY ideje koje se uvek na taj dan nadju na jutjubu i crvenu boju! Smatram da je crvena boja jedan od simbola dana zaljubljenih. Zato će te danas, na većini slika, primetiti da je sve crveno ili roze. :) ♥

*Q&A OVDE*




#1 


-Ne znam šta bih drugo stavila u outfit osim srcića. Majica govori više od 1000 reči, suknja i torbica su se savršeno uklopile a da bih razbila monotoniju crno-crvene kombinacije, dodala sam bele baletanke i srebrno prstenje, ako se ne varam da je to prstenje. 

#2 



-Za devojke koje koje tokom dana zaljubljenih žele da izgledaju kul i fensi, mogu isprobati ovakve ili bar slične naočare. Naravno, ja ne bih bila Sandra ako ne bih ubacila crveni duks. Teksas farmerke su neizbežne u ovakvom outfitu. Da bi bio što više u sportskom stilu, tu su bele starke, a kao šlag na torti, tu je obična bela torbica. :)

#3


-Za starije devojke ili žene, bež štikle uz crne farmerke i crveni duks su pun pogodak! Kao dodatak su tu zlatne mindjuše, skoro neprimetne. Torbica mi je izgledala kao must have u ovom outfitu. Nisam želela nešto preterano pa sam se odlučila za običnu malu torbicu. :)

#1



-Ne bih preterivala sa šminkom za Dan zaljubljenih. Ne koristim puder a ni BB ili CC kreme. Medjutim, čula sam da su CC kreme jako lagane pa vam preporučujem da njih nanesete mesto pudera. Roze rumenilo je, na neki način, simbolično za Dan zaljubljenih kao i roze ruž. Čitala sam da treba da rumenilo bude iste boje kao ruž, pa zanemarite što meni na slici nije. :D
Nisam odolela Essie laku za nokte u divnoj bebi roze boji koja je moj trenutni favorit. Nema potrebe mnogo pričati o roze senci za oči, i ona je ''uobičajena situacija'' za Dan zaljubljenih. 

#2


-Dan zaljubljenih ne bi bio Dan zaljubljenih bez crvene boje. Ponov vam kažem, zanemarite što su nijanse ruža i rumenila različite. Essie lak možete naneti i onda crnim lakom napraviti šaru kao sa slike i kao šlag na tortu, nanesite crvenu senku za oči. :)

#3


-Zadnji mejkap se sastoji od svetlo ljubičaste senke za oči, tamno ljubičastog karmina i ljubičasto-ružičastog laka za nokte. Maskara je neizbežna u svakom mejkapu, a parfem je kao dodatak! :)






-Već sam rekla da ja ne proslavljam Dan zaljubljenih, pa nisam pravila DIYeve. Medjutim, sve je više DIY ideja na jutjubu. Ja sam naletela na neke savršene koje ću podeliti sa vama. :)
















-Nadam se da vam se post svideo, bez obzira što se nisam potrudila za DIY! 
Čujemo se uskoro! ♥

*Q&A OVDE*


Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official



  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Divan post Sadnra ,ja kao i ti ne proslavljam dan zaljubljenih,jer se tad uobicajeno spremam za rođendan :DD
    Svejedno,zanima me sta koristis za editovanje ? ;))

    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post i super ideje. Ja sam, doduše, zaljubljena, ali ne uspešno, tako da... :')
    Uglavnom, provešću dan zaljubljenih s nekom ljubavnom knjigom u rukama. :D

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, bas mi se sve dopada :-) <3

    POGLEDAJTE MOJ BLOG I UCLANITE SE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Baš lep post! Učlanila sam se u tvoj blog, ne znam kako ga ranije nisam posetila, jako lepo pišeš! Ja baš i ne slavim Dan zaljubljenih (pošto, logično, ja nisam zaljubljena ☺), ali su ideje baš slatke i korisne ;)

    katieslittlecorner.blogspot.com - novi post na blogu!

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post ♥
    Uclanila sam se na tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti

    POGLEDAJTE MOJ BLOG I UCLANITE SE :
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, vrlo zanimljivi predlozi! ❤☺

    Pogledaj moj novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥