Tag za svaku bloggerku!



-Posle malo duže pauze od tagova, dobila sam nominaciju od divne Tijane sa bloga Tijana queen of fashion za ''tag za svaku bloggerku''. Jedva sam čekala da ga uradim jer mi se jaaakoo svideo, a pitanja su mi jakoo zanimljiva. Iiii, da slučajno ne zaboravim da vas pitam, kako vam se svidja banner? Sinoć do kasno sam ga pravila i nadam se da sam uspela. 


1.Sta znaci ime tvog bloga?

-Pravo da vam kažem, nisam ni ja sigurna. Nastao je tako što sam pravila novi instagram i htela sam ''umetničko ime.'' Palo mi je na pamet Senny_sy, posle nekog vremena sam imala jarku želju za lifestyle blogom i nekim originalnim i jedinstvenim nazivom. Prvo sam Senny stavila samo na banner, a malo kasnije u naziv. Senny je kao neki nadimak, mada mene niko tako ne zove! :)

2. Kada si napravila blog?

-Blog sam napravila 31.1.2015. Skoro je bio rodjendan bloga! :)

3. Prvi post na blogu?

-Post o frizurama jer sam slučajno obrisala prvi post o upoznavanju. Klik OVDE. *Nisam listala blog već sam ušla preko bloggera na post i kliknula na ''pregledaj''. Zato je link čudan.* :)


4.Koliko blogova pratis, a koliko tebe prate?
  

Ja pratim 19 blogova, samo što nisam član Tijaninog bloga jer joj garget ne radi.  A ako će mo gde sam član preko gargeta, onda pratim 18 blogova. Mene prati 176 osoba i 95% ima blog.  :)

5. Koji program koristis za uredjivanje slika kada je potrebno?

-Koristim picmonkey, običan photo editor na telefonu i photos na telefonu. Inače, zadnja 2 programa sam dobila uz telefon. 






6. Koliko postova izbacujes nedeljno?

-Izbacujem 2 posta, ponedeljkom i četvrtkom.

7.Post sa najvise pregleda?

Ovaj post. Imao je čak 350+ pregleda! Mnooogoooo vam hvala! :)


8. Najgori objavljeni post?

Ovaj post. Ne verujem da sam tada mogla da gledam indijske i turske serije.


9. Poslednji  komentar koji si dobila na blogu?




10.Pokazi post sa najvise komentara?

Šta zapravo postaju blogovi na kraju? 

11. Koliko cesto si ne blogu?


-Svaki dan u slobodno vreme!

12. Koji je tvoj poslednji post?


Valentine's day - special post ♥

13. Koliko postova imas na blogu?

-156 objavljenih postova i 3 zakazana. :)


14. Cetiri popularne/slavne blogerke koje pratis?

-Zorannah, Tijana Minić, Andrijana Božić. Dap, samo njih tri. :)


15. Kako se zove tvoj 3,5,18 i 20. post?

3. Ideas and DIY - Valentine's day #1

5. Odredjeni simboli #1 (DIY)
18. February favorites
20. Piling za usne


16.Cime slikas za blog?

-Za blog slikam običnim telefonom sa kamerom od 5 mp. To je LG L50 sporty. Okej, kamera mu je dobra ali ja nikada nemam dobro osvetljenje kada slikam post, pa su slike, većinom puta, tamne. :)


17. Koga nominujes da odradi ovaj tag?

-Tag neka urade svi kojima se svidja, a posebno nominujem:


-Kapege

-Style on first place
-Beauty by Alex
-In my heart
-Tijana's diary
-Anja's diary
-Innisall
P.S. nominujem sve vas da odgovorite na prvih 4 pitanja u komentare!

-To bi bilo sve za ovaj post! Nadam se da vam se svideo! ♥

*Q&A OVDE*


Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official




Share:

8 коментара

  1. Super tag, sigurno ću ga uraditi kada steknem još malo iskustva u blogovanju. :)
    I ja imam LG L50 sporty i do sada sam mislila da ima 3 mpx. o.o

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super tag, sigurno ću ga uraditi kada steknem još malo iskustva u blogovanju. :)
    I ja imam LG L50 sporty i do sada sam mislila da ima 3 mpx. o.o

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti puno sto si odradila tag, super si odgovorila na sva pitanja. :** <33

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan Tag.Baš je zanimljiv.Žao mi je što ne mogu odgovoriti na prva četiri pitanja,ali zaista nemam dovoljno vremena.Nisam bila dugo na tvome blogu I banner je predivan I najbolji koji sam dosada vidjela na tvom blogu.Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post,hvala na nominaciji sigurno ću da odradim tag :)


    Beauty by Alex

    ОдговориИзбриши
  6. Super odgovori ;) Pratim tvoj blog možda malo više od nedelju dana, ali sam shvatila da si ti divna blogerka, i pitam se kako tvoj blog nisam ranije otkrila :) A sad odgovori na koje si nas izazvala....

    1. Ja sam svom blogu dala ime Katie's Little Corner, to ime mi je bilo u glavi još pre dve godine, ne znam zašto, bio mi je u glavi samo Tijanin blog, pa sam iz njega nekako izvukla ovo ime :)
    2. Blog sam napravila krajem jula prošle godine.
    3. Prvi post sam napisala tog dana kada sam napravila blog, zvao se Welcome jer sam želela da se predstavim :)
    4. Veruj mi, nemam pojma. U mnoge blogove sam učlanjena anonimno, jer mi nešto nike u redu sa kompjuterom, ali učlanjena sam u dosta blogova. Dosta mojih čitalaca takođe ima blog a prati me 49 čitalaca :)

    katieslittlecorner.blogspot.com - novi post na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  7. Jooj pa ja sam poslednja ti komentarisala hahaha. Super je tag, sviđa mi se.

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥