keep calm and see prom dresses on pinterest!

By Sandra Đukić - 11:00:00


-Da li je neko od vas počeo rano, kao ja, da razmišlja o maturskoj haljini? Ne znam, poslednje dane koristim da bih prelistala što više slika sa maturskim haljinama i kada kažem da ne znam koja je lepša, to i mislim. Dok ne dodje taj trenutak kada ću početi sa pripremom za maturu, vas ću malo gnjaviti haljinama. :)


-Crvena je savršena boja za malu maturu, zar ne?


-Cvetni i mrežasti print su jedne od najlepših dodataka haljinama koliko i mašne!


-Ahh, te šljokice i printovi poput cveća i čipke!


-Zelena je uvek savršen izbor, zar ne?


-Nikada nećete pogrešiti ako birate haljinu odgovarajuću vačem tenu!


-Haljine čipkom zatvorene do vrata u nežnim bojama su savršene!


-Lepršave haljine su pun pogodak, zar ne?

-Iiii, za kraj, haljina koja je moj favorit!


-Da li ste ikada videli nešto savršenije? Ja ne! Najradije bih trenutno ovakvu haljinu, ali moje mišljenje će se do mature promeniti sto i jedan put. Inače, ima li još neko opsednut bejbi roze bojom (boja sa haljine, ali jaaako bleda)? Trenutno mi je favorit, i bukvalno sve što je u toj boji mi postaje omiljeno. :)

-Eto, nadam se da su vam se haljine svidele! Za još ovakvih haljina me zapratite na pinterestu, username mi je sandradjukic362. :) 

Pitanja za vas:

-Koja haljina je vama najlepša?

-Kako zamišljate svoju idealnu haljinu za maturu?

Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official







  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Odličan post, prelepe slike! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam trenutno sedmi razred i imam još vremena do mature, ali već sad otprilike znam kakvu bih haljinu želela - tirkizna boja koja više vuče na plavu, dužina do iznad kolena, od struka na dole se širi i materijal je lagan. :)

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Sve haljine su prelijepe, jednostavno ne mogu izabrati koja mi je najljepša jer su mi sve prelijepe, super post. :*
    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/avon-colortrend-maskare-usporedba.html

    ОдговориИзбриши
  4. Ova poslednja je preeslatka!! Odličan post! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥