Collab with Stefan: review - Nivea creme and Nivea man creme

By Sandra Đukić - 11:00:00


-Ako me sećanje ne vara, do sada nisam koristila Niveine kreme. Skoro sam išla kod rodjaka pa smo otišli do jedne radnje po neke stvari. Tu je imao kozmetični kutak i kako Sandra da ne kupi nešto sa te police? Ja sam kupila najmanje pakovanje Nivea kreme a moj brat Nivea men kreme. Ovo je inače collab sa njim i radimo recenzije kupljenih krema jer ih koristimo već duže vreme (to se po kutijama ne primećuje, ne preterujemo sa kremom).  Njegov post pročitajte ovde!

Nivea creme



-Možemo li na trenutak da se zaustavimo i pričamo samo o pakovanju kreme? Ako se ne varam, ovo je Niveina kolekcija ''zimske čari'' ili nešto slično i mogu vam reći da su prevazišli sebe sa pakovanjima. Videla sam pre ove kremice, ali ih nisam kupovala. Sada su me baš privukle i prosto sam morala kada su ovako slatke. Ovde se ne vidi dobro, ali na kutiji je sneg i 3 dečaka. Ne znam, preslatko je! ☺ 
Krema je mala i univerzalna, pa je možete nositi na putovanja ili u neseseru. Stvarno se više isplati kupiti manje pakovanje, sladje je i univerzalnije!


*Sliku nisu upropastili efekti već kamera!*

-Prvo, krema nije baby roze koliko god ja to želela! Naime, slikala sam sa mojom nokiom od 3.2 mp posle teškog saznanja da je moj telefon 3 mp. Naime, kutiju nisam gledala a devojka u radnji je rekla da je 5 mp. Unutar kutije dobijete zaštitnu foliju koju moja krema nema jer sam je bacila, a ispod nje, do vrha punu kutiju kreme.  Krema je gušća od Nivea MEN kreme ali se jako brzo razmaže. Znači, dok vi jednom protrljate dlan o dlan, krema je stopljena sa kožom. Inače je fina na dodir.


-Imate swatch kreme na slici. 
Ruke je upiju za 5-10 minuta što se meni ne svidja jer zavisi od količine kreme. Medjutim, ima krema koje stoje po 20 minuta pa je ovo super, hahaha. :)
Krema je namenjena za ruke, lice i telo, ali ja je mažem samo na ruke pred spavanje. Super hidrira, ruke mi nikada nisu suve i ovako i onako tj. i sa i bez kreme. Naravno, ne isušuje kožu!

-Miriše kao svaka niveina krema za žene. Oseća se miris hemikalija ali je baš blag.


''Pouzdana nega za celu porodicu. Dermatološki potvrdjeno da odgovara koži.''
Znači, krema je namenjena i prilagodjena svim uzrastima. Sadrži 30 ml hidretantne kreme. Cena je oko 90 dinara za ovo malo pakovanje, a koliko se sećam, najveće pakovanje je oko 200 dinara. Imate da kupite u apotekama, kućnim hemijama i bolje snabdevenik prehrambenim radnjama.

-To bi bilo to. Ako ste koristili ovu kremu, napišite mi vaša mišljenja u komentare!
Obavezno pogledajte Stefanov post ovde.
Čujemo se u četvrtak! ☺


Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official




  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

Thank you for all coments! ♥