7 hairstyles - 7 days!




Helou!

-U ponedeljak sam dobila veliki nalet inspiracije listajući pinterest, tako da očekujte mnogo zanimljivih postova! Jedna od ideja koja mi se tada vrtela kroz glavu je da napravim nešto slično kao u jednom od zadnjih brojeva HEJ!-a. Oni su radili 7 džempera za 7 dana, a ja ću vam pokazati 7 frizura za svaki dan u nedelji i plus ću vam dodatno objasniti zašto je u pitanju baš ta frizura! 
Pa, krenimo!

#1 monday - Today I'm bored!



-Ponedeljkom sam u onom fazonu: ''Aaa, kako ću preživeti sedmicu!?'' Kada vidim neku brzu pundju za 2 minuta na youtube, obično pomislim da je to frizura za neki smoran dan. Da, baš kao ponedeljak kada nemate pojma gde će te pre! Početak je sedmice i možete iskoristiti ovu laganu pundju za školu ili, ne znam, posao. Šta god da radite, pundja će vam dobro doći ponedeljkom, a pogotovu ako ste ustali kao zombi i nije vam ni do čega, a kamoli do kose. 
P.S. Ne mora da bude sve ''pod konac''. Vežite običnu pundju.

#2 Tuesday - Okay, still only five (four) days!


-Nema vremena, sinoć si učila do kasno za ispit i kao zombi si! Uzmite 2 gumice za kosu, pletite tanku i malu kiku sa jedne strane, učvrstite je ukosnicom ili gumicom za kosu dok sa druge strane ne uradite isto i samo privežite silikonskom gumicom. Jednostavno i brzo, zar ne?

#3 Wednesday - Ohh, time flies!


-Moj favorit je talasasta kosa. Obično sredom imam najteže časove i zato brzinski namestim kosu i malo obnovim gradivo (samo najvažnije). Tada ste ''na iglama'', bukvalno. Raščešljajte kosu, naprskajte lak i već ste spremni! 

#4 Thursday - Today I girly!


-Već je četvrtak a vi umirete od želje za odmorom!? Dobrodošli medju iste! 
Koliko god vam se činilo ovo teško, uz malo vežbe će te uspeti (Vežbajte kada imate slobodnog vremena, ne pred školu/posao). Možete i probati sličnu verziju, samo uzmete šiške (Ako su duge. Ako nisu, onda uzmite prve duge pramenove kose.) i uvijate (saaamo uvijate, ne pletenica ili klas) dok ne dodjete do ispod uha. Tada počnite da pletete pletenicu iiii, voooola! Vaše girly i tumblr pletenice su spremne! A mislili ste da je nemoguće!

#5 Friday - Yyeahh! 


-Iiiii, dočekali ste ga! Koliko samo volite taj petak? Danas ste dobre volje, ustajete srećniji nego inače i želite nešto da eksperimentišete sa kosom. Neuredna pletenica sa 5 pramenova zvuči savršeno, zar ne? Inače, nju pletete tako što kosu podelite na 5 jednakih pramenova. Sada krenete da prvi pramen sa kraja prebacijete preko sledećeg pramena pa ispod sledećeg pramena. Isti postupak primenite sa druge strane i tako pleteteee. Kada dodjete do kraja, zavežite i malo izvucite pramenove. :)

#5 Saturday -  Time to experiment!


-Pošto ste koooonačno slobodni od škole i svih drugih obaveza, vreme je za promene! Subota je taj dan kada će te praviti rep sa pletenicama. Samo sledite korake sa slike i za desetak minuta će te uspeti da napravite ovu diiivnu frizuru. Nemojte biti razočarani ako iz prve ne uspete, probajte ponovo sve dok ne budete zadovoljni svojim delom. :)

#7 Sunday - I'm going to cramming!


-Nedelja = štrebanje!
Verovatno ste ponovo umorni od same pomisli na učenje i da je sutra škola/posao. Vežite pletenicu kao sa slike i bacite se na štrebanje! Verovatno vam je na prvi pogled teško napraviti ovakvu pletenicu, ali mnoogo je lakše nego što mislite! 
Krenite pletenicu sa jedne strane glave. Kada dodjete do dela glave iza uha, pre nego što prebacite pramen preko pramena, stavite izmedju njih jedan pramen kose koji nije deo pletenice (Vidite na slici kao pramen u pletenici). Tako pletite dok ne dodjete do iza drugog uha i vežite silikonskom gumicom. To je to, spremni ste!

-To bi bilo sve za ovaj post!

Pitanja za vas:

1- Hoćete li probati neku od ovih frizura?

2. Koja frizura je za koji dan (po vama)?


Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official



Share:

13 коментара

  1. Odličan post, jako mi se dopada!
    Najviše mi se sviđa frizura za petak i nedelju. :)
    Ja inače nisam neki ekspert za pravljenje frizura i ne volim da vezujem kosu, ali mi na drugim osobama ovakve frizure izgledaju savršeno! :D

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Post je predobar!Najviše mi se dopada frizura za četvrtak I petak.Fenomenalan post.Ja skoro baš ništa ne znam napraviti od kose,osim jednostavne pletenice,tako da mi je frizura uvijek obična:)Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/ -na blogu je novi post,pa pročitaj,ako želiš:)

    ОдговориИзбриши
  3. Lep post, lepe frizure i lepo si sve napisala :)

    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila :)

    Novi post je na mom blogu -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    ОдговориИзбриши
  4. Frizure su predivne i voljela bi ih isprobati, ali imam prekratku kosu za većinu ovih frizura, hah.

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :) Imaš i frizure za krartu kosu, samo kucaj na internetu. :D

      Избриши
    2. Hvala. :) Imaš i frizure za krartu kosu, samo kucaj na internetu. :D

      Избриши
  5. Sjajan post! Frizure mi se mnogo dopadaju, narocito ove dvije pletenice koje su zadnje vrijeme bas u trendu. Dala si mi nekoliko korisnih ideja :)
    Posjeti moj blog i uclani se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Ideja ti je odlična, a i frizure se čine super.. :)

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥