Top 5 favourite apps!

By Sandra Đukić - 11:00:00


Helou! ♥

-Večito imam problem sa memorijom. Na primer, instaliram 30 aplikacija i nemam dovoljno za ostale a mnogo mi je žao izbrisati neke jer znam da će mi zatrebati čim ih obrišem. Danas ću vam pokazati te ''zarazne'' aplikacije bez kojih baš ne mogu! Ne društvene mreže kao instagram i twitter, samo aplikacije. Pa, krenimo!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Wattpad


-Prvo, iako mi ova aplikacija stoji u fascikli social, ja je ne ubrajam u društvene mreže. Jeste da imam tu nalog ali mislim da mogu i bez njega čitati. Samo mislim, nisam sigurna. Ali vratimo se mi aplikaciji. Prvo, slobodno mogu reći da mi je ova aplikacija omiljena! Sa nje se ne skidam osim kada trebam učiti ili pisati post, biti van telefona... Imam svoj nalog i pišem svoj roman, u subotu sam objavila prvi deo romana. Ne želim da vam kažem naziv romana ili moj username jer ću taj roman verovatno objavljivati ovde, na blogu kada napišem još 2-3 poglavlja. Naravno, ako vi to budete želeli! Pišite u komentare da li želite da bih znala! Inače, imate sa strane anketu koju sam postavila u subotu tako da glasajte do sledeće subote!

2. Shazam


-Shazam je vrh vrhova! Mnogo puta mi se desilo da na radiu čujem neku dobru pesmu a ja joj ne znam naziv. Aplikacija služi da prepozna pesmu u roku od 5 sekundi! Samo je uključite, idete na ''shazam'' i sačekate da prepozna. Stvarno fantastična aplikaci. ☺

3. Pixlr


-Pixlr ne volim na računaru, ali verzija na telefonu je odlična! Ja sam koristila textgram koji mi se nije svideo pa sam otkrila da na pixlr-u imaju savršeni fontovi. Sada mi služi za slova, osvetljenje, okretanje slike i još par stvari. Ne koristim je mnogo, ali je odlična aplikaciju koju vam iz srca preporučujem ukolika vam treba editor slika!

4. Cm secutity


-Trebala mi je antivirus aplikacija i mislim da je Cm security sjajna za prečišćavanje telefona! Skeniram svaki dan i ni jednom mi nije zakočio a niti ''poludeo''. Mnogo dobro prečisti telefon jer znam osobu koja je skidala čak manje aplikacija od mene, nije joj iskakalo da je telefon ozbiljno oštećen a nije koristila antivirus i onda je telefon počeo da priča, da koči i još kojekakve gluposti. Meni se to nije desilo iako mi je obaveštenje za oštećenje iskočilo jedno 10 puta! Preporučujem vam ovu aplikaciju jer je fantastična!

5. Retrica


-Sigurna sam da svi znate šta je retrica. Pošto sam često radim selfie sa efektom, mnogo koristim ovu aplikaciju, gotovo svakodnevno. Imate mnoštvo najrazličitijih efekata koji su fantastični! Ako vam trebaju efekti, obavezno instalirajte ovo jer je fenomenalno, bukvalno.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To je sve za ovaj post. Nadam se da vam se svideo!
Predloge za postove pišite ispod.

Koje su vaše omiljene aplikacije?

Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official






  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Odličan post!Imamo skoro sve iste aplikacije,osim Wattpad-a.Retrica mi je omiljena I koristim je svakodnevno.Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo kada bi uzvratila:)

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!Bas trazim neku aplikaciju za slike!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post,od ovih app obozavam Retricu. ♥

    http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post, retricu obozavam, a bez shazam mi je bio velika opsesija ranije :)
    P.S. Jako mi se dopada dizajn bloga!
    https://barbiegirl06.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ideja ti je divna. Ne koristim mnogo aplikacija samo IG,FB,Whatsapp i Fotor za uređenje slika :D


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post <333 Za vecinu aplikacija sam cula, ali ostale cu obavezno pogledati. Jako bih volela da napises roman na blogu, mada sam sigurna da je savrsen :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. ja imam samo osam aplikacija
    wattpad je nešto najbolje na svijetu, wattpad je život i stvarno ne znam kako bi bez toga. razmisljala sam da skinem Cm secutity, a sad kad si ga već preporučila vjerojatno hoću:)
    retricu imam makar meni ne trebaju baš ni efekti nit se mnogo slikam ali sestre se često slikaju s mojim mobitelom pa eto
    pusa od mermaid♥

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Od ovih aplikacija, ja najviše koristim Retricu, a imam i CM Security, predobar je!
    Osim tih aplikacija, moje omiljene su: Candy Camera, Messenger, Instagram, Viber i Ask.fm. :)

    Posjeti moj blog: http://anniesecret24.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥