#Sandrashelp - Prijatelji kojima se ne svidja što pišete blog! ☺

By Sandra Đukić - 20:42:00



Helou. ♥

-Predstavljam vam novu rubriku, koja će, nadam se, potrajati na blogu! Ime rubrike se #Sandrashelp i iskreno se nadam da ću vam pomoći kroz ovu rubriku!  Pošto je ovo prvi post, niste bili u prilici da mi napišete o čemu bi ste voleli prvi post rubrike. Zato sam sama birala temu i odlučila sam da pišem o prijateljima i blogu, ali spojeno. ☺ 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Od polaska u školu pa sve do danas u moj život je ušlo mnoštvo ljudi! Neki su pridobili posebno mesto, a neke sam lepo ispratila iz svog života. Sećate li se posta sa ciljevima za 2016. godinu? Zadnji zadatak je bio popraviti odnose sa par osoba. Ali nisam čak sigurna da li ću im moći prići, a kamoli šta reći. 

-Još uvek ne mogu verovati da sam neke osobe upoznala u septembru a već se u novembru razočarala što je to prijateljstvo ikada započeto! Par njih kad - tad otvori moj blog sa sestrom ili sam, pročita post i u školi kaže: ''E super ti je blog, a zadnji post je fantastičan!'' Kada bi kasnije započeli svadju, prvo što bi rekli bi bilo: ''Pa ti se samo hvališ sa tim tvojim blogom, instagramom i tviterom!''
A zašto je to tako? Jer ja na informatici dovršavam postove, proveravam šta ima novo na instagramu i imam sve te društvene mreže na kraju posta! 



-Blog nikada ne bih stavila ispred PRAVOG prijatelja, a to što ja sa nekima često započnem svadju i u njoj uvek spominju moj blog je skroz druga stvar. Jedino bih blog stavila ispred lažnih prijatelja koji me ogovaraju iza ledja. Yep, takvih ima.
Mislim da je danas jako teško pronaći pravog prijatelja! I da u početku to prijateljstvo lepo teče i sve je ''kao iz bajke'', na kraju se, u većini slučajeva, završi. Meni se, upravo, par njih završilo samo zbog bloga! Ali me ne boli. Zašto? Jer znam da kada bih prekinula sa blogom da bih prvo upropastila sebi sreću i ko zna koliko bih bila tužna, a druga stvar je da bi me nastavili ogovarati i podsmevati se. 

-Dok vi sve ovo čitate, meni kreću da suze oči. Inače, meni je to okej kada pišem o nekoj ovakvoj temi ili vam prepričavam neku ''svoju priču''. Mislim da je to znak da pišem stvarno iz dubine srca. Vau!
Moja BFF Maja me od početka potpuno podržava u blogosferi! Na tome sam joj beskrajno zahvalna i mnogooo sam srećna kada od nje čujem da sam joj omiljena blogerka! Ne znam da li je to zaista tako ili samo jer smo BFF. Ali u svakom slučaju ja sam joj zahvalna. Ako i vas prijatelji podržavaju kao mene ona, pravi ste srećnici! ☺

-Podrška za blog vam nije potrebna od onih osoba koje će vam čas okrenuti ledja a čas ogovarati nekoga kod vas! Svi mi u blogosferi smo, verujem, stari od 10 godina pa naviše (namerno sam napisala zajedno) i smatram da možete shvatiti sve što vam želim reći! A niti vam treba podrška prijatelja o kojim sam vam gore govorila. Znate od koga vam je potrebna? Porodica, a kako koji prijatelj će sam doći ako mu se svidi to što radite! 

-Od kada sam pošla u 5. razred mnogo dece me je na informatici pitalo: ''Šta je to blog?'' Kada bih im odgovorila, rekli bi da im je to dosadno! Pa ljudi, niste ni probali! Blog obično započnu osobe u 7. razredu pa na dalje jer se u 7. razredu radi blogger. Nisam se začudila što niko nije znao šta je to, već kako su sudili o knjizi po koricama! 

-Kažem vam, u početku su tu bili samo lepi komentari a posle je bilo mnogo gore. Mislim da nije pametno reći prijateljima za blog ako ste ispod 7. razreda, pogotovu ako vaši prijatelji nisu u tom ''onlajn svetu''. Ja sam se strašno pokajala što sam im rekla šta je to kada su pitali, ili što sam uopšte ulazila na blog u informatici! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Nadam se da vam se ovaj post svideo kao i rubrika! Ako i vi imate neki problem, samo napišite u komentare i nemojte se stideti, pišite i kao anonimci! Ja ću se potruditi da izadjem svakome u susret koliko mogu, pa eto, raspišite se! ☺

 Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

Xoxo,









  • Share:

You Might Also Like

11 коментара

  1. Jako si super sve ovo napisala, ti si mi idol :)

    Pogledaj moj prvi video https://www.youtube.com/watch?v=BLsiBjNpFDg

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se post, moj blog je anoniman, neki iz odeljenja jesu u tom onlajn svetu, ali bude mi glupo kada vidim kako drugi citaju njihove postove i gledaju videe pred svima i onda im se smeju, iz tog razloga, nikome ne govorim za blog, a cesto sam u fazonu 'prvi put cujem za to', iako je blog moja velika ljubav, idalje nisam dovoljno hrabra da to podelim sa drugima..

    Poseti i moj blog: smoothieglam.blogspot.com i uclani se ako ti se dopada

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Hah moj blog su videli tek kada sam im rekla link, a do tada su gledali u blogger. ☺

      Избриши
  3. Divan post Sandra :)
    Samo sto ja nikome nisam rekla za blog :D
    dreamer-ana.blogspot.com
    P.S. Komentar bi bilo duži ali stvarno nemam vremena :/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post mnogo mi se sbidja Sani. ♡. I ja jos pamtim njihova vredjanja. ♡♡♡♡

    ОдговориИзбриши
  5. Hmmm, mene drustvo apsolutno podrzava kao i porodica... Samo mi je nekada zao kada me neko pita da li jos uvek blogujem zato to misle da je to ludo hahha A ja im odgovorim da je to moja ljubav i da sam konacno pronasla nesto sto volim da radim. Sjajno si napisala ovaj post sve pohvalee <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post. :)
    pogledaj moj blog:http://tomicmilena.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!Imam ideju za pisanje ovih postova!O laznim prijateljima,koji se prave da su pravi!Nadam se da ti se svidja ideja!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥