#Sandrashelp: Ocene!

By Sandra Đukić - 15:58:00


*izvinite sto post kasni. Slucajno sam podesila da se objavi veceras.*

Helou!

-Jedino što mi je u zadnjih 7 dana u glavi su ocene. Neprestano računam proseke i trudim se da imam što bolje ocene u školi. Ako slučajno budem imala sada jednu četvorku, zadala sam sebi zadatak da ću je popraviti na pet u drugom polugodištu, a da pomislite da sam skroz šašava, zadala sam sebi zadatak da neću dobiti ni jednu četvorku u dnevniku. Nemam pojma šta ću ja od toga napraviti. Verovatno neću uspeti al' 'ajde, da probam.

-Od prošlog posta ove rubrike je prošlo tačno 20 dana i mislim da je to dovoljan raspon izmedju 2 posta jedne rubrike. Razmišljala sam da li da pišem na temu ''kako izbeći svadje sa roditeljima?'' ili ''ocene'', ali pošto sada imam i ja više problema sa ocenama, odlučila sam da vam pišem na tu temu! 


-Nema potrebe da vam sada po 501. put ponavljam neke savete za učenje. Njih pogledajte u ovom postu. Prva i najbolja metoda je da čitate lekciju dok ne zapamtite. Najbolje je da učite pred spavanje. Ali ne u veče, već kada vam se jako spava ili ako posle podne spavate. Nikada ne učite napamet već stvarajte sliku u mozgu i povezujte stvari kako bi naučili sa razumevanjem. Tada će te zagarantovano dobiti pozitivne ocene.

-Još jedna stvar na koju uvek treba da obratite pažnju je kada nastavnik kaže:
''Obnovite to i to.''
Tada će te verovatno imati ispitivanje ili petnaestominutnu proveru tako da obavezno obnovite lekciju na vreme jer kasnije može biti i suza. Meni se desilo da su nastavnici par puta to rekli, ja nisam sve obnovila i uopšte mi se nije isplatilo! Budite spremni i na nenajavljene provere. Verujem da već znate da ih nastavnici uvek daju.


-Ne očekujte da vam se trud uvek isplati. Obično se ne isplati ako ne učite ili ako učite na pamet. Pogotovu ne očekujte ako dobro ne zagrejete stolicu kod nekog zahtevnog nastavnika. Veoma je važno da iz starta znate koliko nastavnik traži vašeg znanja i koliko je zahtevan. Ako to znate, biće vam lakše jer  ima nastavnika koji traže celu lekciju od A do Š (Ili Ž), a ima i onih koji traže samo osnovno. Proučite kakve kontrolne daju a do tada redovno učite!


-Što se tiče popravke ocena, izbegavajte to jer će vam nastavnik obično sabrati sa prvobitnom ocenom ili je uneti u dokumentaciju ili je uneti u dnevnik. Ako već morate da popravljate ocene, potrudite se da lekciju naučite sa razumevanjem jer će vam biti znatno lakše, potrudite se da u što kraćem roku date odgovor i da izgledate što ubedljivije, iako ste iza te face nesigurni. Mnogi nastavnici ne vole da odugovlače sa odgovorom, pogotovu ako popravljate ocenu. 


-Ukoliko vam roditelji zbog ocene oduzmu telefon, tablet, internet i slično, potrudite se da odmah sledeći dan popravite ocenu, ili kada već imate čas kod tog nastavnika. Nije dobra ideja da skakućete oko roditelja kao ping-pong loptice i gledate ih tim malim, slatkim okicama ako znate da to neće upaliti. Još jedna stvar koju ne treba da radite je da ''napadate'' roditelje zbog toga jer oni žele samo najbolje za vas. Uvek pokušajte da popravite situaciju, a ne da je pogoršavate. 


-Hvatajte beleške na času, pažljivo pratite nastavu i javite se za odgovaranja. Nastavnici će vas smatrati veoma zainteresovanim za njihov predmet ako pažljivo pratite, redovno učite i javite se za svako pitanje koje nastavnik na času postavi. Verujte mi, to se itekako isplati. Evo, mene nastavnik ni jednom nije pitao geografiju jer me smatra ''posebno zainteresovanom'' za taj predmet. Opravdano obožavam geos, bios, istoriju i te ''novije'' predmete (mislim tek sam se srela sa njima)!

-Dajte maksimum od sebe na času i kontrolnom. Mnogo vam mogu pomoći postovi na blogovima o učenju jer meni svi saveti koje iz njih koristim jako pomažu. Posebno ako vidite takav post na nekom blogu poput Tijana's diary i Kapege, tu obavezno udjite jer je neki novi savet zagarantovan! 

-To bi bilo too! Ne znam, mislim da nisam ovaj post napisala toliko dobro kao prošli. 
Vi mi svakako napišite šta vi mislite o postu i napišite o čemu bi ste želeli sledeći post rubrike!

P.S. U nedelju je rodjendan bloga - 31.1.2015. tako da ću tada pisati post!

Lav ju all! ♥

Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official








U

  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Divan post draga <3
    Ako zelis uclani se na moj blog, pa se javi da uzvratim <3
    amnafashiondiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, ja kada sam krenula u peti razred ta tri predmet su mi bila najgora, biologija, historija i geografija, ni danas u 8 razredu mišljenje nisam promijenila, nastavnici iz tih predmeta su mi užasno čudni, uopšte se ne trude da predavanje bude malo zanimljivije. :D
    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/noviteti-2.html

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥