Prvi post u 2016. godinu - zakoračimo u Novu godinu sa osmehom!

By Sandra Đukić - 18:26:00



-Prvo vam ponovo želim čestitati Novu godinu! Juče u veče, dok smo svi dočekivali Novu godinu, polako je otkucavalo vreme i tako je dosao i čas kada je otkucalo 11 meseci naseg druženja! Imam osećaj kao da sam  medju vama već 2 godine iako jos nije prosla ni jedna!


-2015. godina je donela mnogo lepih i ružnih stvari u moj život! Neke stvari želim zaboraviti a neke želim zauvek pamtiti jer su mi promenile život i  ulepsale ugao gledanja na svet! Toliko toga mi je donela ova godina! Želim da svima vama sledeća godina bude joss mnogo puta bolja od ove i da nikada ne dodje kraj druženju! 
Mada, moram priznati, ova godina je bila i jedna od najburnijih do sada! Naročito oko bloga. U početku me je samo mama podrzavala ali znate vi već tu priču!


A sada pričam samo sa tobom. Zanima me:

Sta je dovoljno za osmeh?
Sta je sreća?
Kada ste osetili najlepsi osećaj i potrebu za smeh?

-Želela sam da uradim post o ''smiling kampanji'' no ipak mi je ovako lepse: Da te pitam i kažem sve sto imam! Neki od vas su jednostavno pozitivne osobe i nisu vam potrebne velike stvari u životu da se nasmejete! Nekima je potrebno nesto veće da bi pokazali sreću na svom licu.  Ipak  se svi mozemo nasmesiti! Nikad mi se nije dopadao preterano nesto vestački osmeh, pa tako i sada. Ne razumem zasto iko zeli da glumi sa vestačkim osmehom i daje nekome do znanja da je srećan ako nije. Ima osoba koji su poput mrguda iz strumfova ali se na kraju i on nasmejao! ☺


-Zar za osmeh nije dovoljno da su svi zivi i zdravi, da ste na okupu, da ste sa roditeljima? Najveće želje su mi upravo ove gore i smatram da nije potrebno mnogo materijalnih stvari za sreću! Smeh produzuje zivot i zato ću se  truditi da ove godine od početka imam osmeh na licu i da sve radim sa zadovoljstvom! Upravo pucam od besa jer me tastatura strano nervira! Kucam već 1 h i pogresila sam sigurno na 100 mesta! Navodno, kada imam englesku tastaturu nema mi ž,  kada imam srpsku tastaturu nema mi - i jos par stvari. Majke mi, strasno sam iznervirana i malo mi fali da pocnem da se derem iz svog glasa! No proćiće i to, hahah. ☺

Od vas ocekujem odgovor u komentare na pitanja gore pa se vrlo brzo cujemo!
Ohh, da! Ostanite mi srecni i nasmejani dragi moji! ♥
Tea, ako su neke slike gore tvoje, nisam znala da si ih ti slikala!

 Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

Xoxo,


  • Share:

You Might Also Like

11 коментара

  1. Srećna Nova godina i tebii ♥
    Sreća je kada se sa porodicom okupiš i zajedno gledate Božićne filmove,smejete se...to je sreća ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Sta je dovoljno za osmeh? -za osmeh su potrebne sitnice, može te nasmeja
    Sta je sreća? Preteško pitanje, mogla bih se dosta raspisati, ali nećemo o tome sad :)
    Kada ste osetili najlepsi osećaj i potrebu za smeh? -Ne mogu izdvojiti jedan trenutak, volim da uživam u životu i trudim se da uvek budem srećna.
    Hmm, zadala si nam baaš teška pitanja. Sviđa mi se post, bravo! Želim ti srećnu novu godinuu, neka ti se sve željice ispune!! <3
    http://smoothieglam.blogspot.rs/2015/09/icat-camp-sta-nas-zaista-cini-srecnima.html u ovom postu pisala sam na temu sreće i toga šta nas čini srećnima, možda je to delimičan odgovor na tvoje pitanje :)

    Poseti i moj blog smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Prelep post.♥
    Pratim te ako zelis uzvrati.
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Srecna ti Nova godina, zelim ti sve najlepse u buducnosti! ♥
    Odlican postt!
    NOVO NA BLOGU!

    ОдговориИзбриши
  5. Wonderful post! I like your blog! xx

    Maybe we could follow each other and become Blogger friends?
    If you'd like to, please follow me on the both of my blogs :

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/teenwolfwiki-part-9.html
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/inspire-me.html

    And let me know that you are following me in the comments of my newest posts so I can follow you back.

    Kisses

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥