Promene na blogu! ♥


Hristos se rodi! Srećan Božić! ♥

-Sada nisam sigurna šta prvo da vam pričam! Možda je najbolje da vam prvo kažem da će ovo biti jedan od najdosadnijih postova na blogu, a baš danas na Božić! U prošlom postu sam vam već najavila da će te imati tu ''čast'' pročitati ovaj post! Kako duhovito... 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Izgled bloga se promenio! Ja sam skroz oduvana s nogi jer mi je Banner presladak! Ali ne slova već Ajfilov toranja. Da li ste nekada videli savršeniji banner za moj blog od ovog? Želela sam da postavim boje koje mene opisuju. Ako uzmemo u obzir da se moja omiljenja boja svaki dan menja, odlučila sam se za baby roze! Jao, kako je samo slatkaaa...! Okej, divljenje ide po strani. Dodala sam novi garget ''popular posts'' koji često vidim na drugim blogovima. Ja sam ga imala u početku blogovanja ali sam ga uklonila iz nepoznatih razloga. Sada je ponovo tu i mogu vam reći da mi je jako drago što sam ga vratila! Kažem vam, još uvek se nisam odlučila da li su već na blogu svi gargeti koji mi trebaju tako da ću verovatno nešto promeniti. Zasigurno znam da ću dodati sliku ''contact me'' sa strane, a za ostalo ništa nije sigurno.


-Mislila sam da ću za rodjendan bloga ponovo sebi dati težak zadatak da smislim i uredim blog što originalnije, ali sam shvatila da to nije potrebno pa ću samo dodati par detalja na banner kao što su baloni i slično. 


-kada smo već kod rodjendana bloga, planirala sam i mali giveaway za tada! Neće biti ništa preterano za prvi giveaway za koji ja kupujem poklon. Već sam uštedela dovoljno, sada preostaje da odolim kada u ponedeljak krenem u školu! ☺ Šalim se, naravno. Dakle, imaćete poklončiće za 31.1.2015. kao i post, zato se pripremite! ♥

-Dok sam čitala Miličin najnoviji post, primetila sam da ja uopšte nemam organizaciju dana kada pišem post! Pošto sam je najzad osmislila, rešila sam da vam je kažem! Postovi će izlaziti 3 puta sedmično - ponedeljkom, sredom i petkom! Potrudiću se da svaki bude objavljen izjutra u 11:00 tako da tada možete očekivati moje nove postove! ☺ 

-Takodje sam vam juče pomenula novi instagram bloga @Senny_official! Posetite me na instagramu i zapratite, primaćete sve novosti! Možda ću tu biti brža sa njima jer sam na instagramu preko fona a nosim ga svuda sa sobom tako da vam se možda malo više isplati neko facebook stranica, ali ne znači da tu neću biti aktivna! Čisto informativno vam ovo pričam, samo da znate. ☺



-Još jedna stvar koju uvodim na blog a bila je i pre tu su mini priče! Nekada će u jednom postu biti cela, a nekada ću je podeliti na 2 posta. Zavisi od dužine! Od kada sam na Tijaninom blogu otkrila Wattpad, ne skidam se sa njega i samo bih čitala priče! Dobila sam inspiraciju za par njih tako da i to možete očekivati. Kada budem počela sa mini pričama, imaćete posebnu stranicu sa njima! Ja se ne mogu strpiti tako da ću je odmah napisati i namestiti da se objavi u sledeći petak. Do tada imam neke planove, psstt!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Toliko od mog ''specijalnog'' posta. Uopšte nije zabavan pa sam takodje razmišljala da napravim posebnu stranicu samo za ove vrste postova. Zapravo, onda neće više to biti postovi već stranice! Da, to ću odmah da uradim! Šta vi mislite o ovoj ideji? Napišite mi u komentare ako želite da još nešto dodam ili uklonim sa bloga!



Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: @Senny_Official @Senny_sy 
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

Xoxo,




Share:

17 коментара

  1. Sto se mene tice, sadasnji izgled bloga je prelep samo bih ja citaoce stavila na desnoj strani, ne bas odmah ispod bannera, ali je sve preslatkoo <3333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je najlepšte kada ima nešto izmedju stranica i posta! Napraviću nešto! ♥♥♥

      Избриши
  2. Jedva cekam te price! :)
    Inace vec sam ti pohvalila izgled bloga,ali prelep je pa moram jos jednom da kažem PRELEP JEEE!!
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Blog je prije izgledao odlično a sada izgleda još bolje! Samo slažem se sa Tijanom.. Možda bi bilo ljepšte da čitaoce staviš sa strane :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨

    ОдговориИзбриши
  4. A nije bas tako dosadan. Jako mise dopada tvoj novi dizajn. Slazem se sa Tijanom sto se tice citaoca. ♥
    Ovde pogledajte moj novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Okej videcu jos... Meni se ne svidja kada ide odmah banner, stranice i post! :/

      Избриши
  5. amazing you have a blog dear!
    I really like it here, your appearance
    and how you write, really very good.
    I really like this blog, I have to you
    small question, can agree on follow for follow?
    I like to be in touch with amazing blogs
    really inspire me :)
    kisses from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, jako je zanimljiv :)
    Pogledaj moj video https://www.youtube.com/watch?v=BLsiBjNpFDg

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan izgled bloga, sviđaju mi se sve tvoje ideje, hah ;)
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/mini-recenzije-rare-gold-skin-so-soft.html

    ОдговориИзбриши
  8. Slazen se za WAttped, ni ja se ne odvajam od tog sajta, stvarno je predobar :D
    Super ti je blog :D

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥