One snow day! ♥


Helou! ♥

-Ne znam da li ste znali, ali moje omiljeno godišnje doba je zima! Apsolutno sve kod zime mi je prelepo, a pogotovu što su tada raspusti, na njima se ne uči mnogo a imaš mnogo vremena da gledaš filmove i posvetiš se blogu! Ovaj raspust se završava u ponedeljak i mnogo mi je žao zbog toga. Jedva čekam drugi raspust u februaru koji će trajati oko 18 dana. Nadam se da će tada biti snega da bih se sankala, grudvala i valjala po snegu (ja to obožavam, ali samo kada mi odeća ne propušta vodu)! 

-Kod mene je već nekoliko dana sneg ali još uvek nije za sankanje. Videćete već na fotografijama da cipele utanjaju negde u njega. Samo se nadam da sam i te fotografije prebacila! Zapravo, nisam ni zalazila u najdublji sneg. Onda tek utanjam! Hahaha. ☺ 
Već sam vam otkrila da će te u ovom postu videti moje fotografije pravo sa snega! Uživajte! ♥























-Neke slika sam slikala u sumrak tako da su ''prirodno'' tamnije nego druge! Nadam se da vam se svidjaju. Upps, sada sam se setila da sam juče prebacila prvu turu slika i spremila drugu danas. Kada sam malopre ušla u galeriju, nije bilo slika kada zagazim u sneg i slično tako da ću vam njih pokazati na instagramu ako uspem da slikam slično! Bilo je tu srce u snegu, badnjak... Ma svašta! ♥

-Nadam se da vam se svidjaju slike! Napravila sam novu stranicu ''see me on:'' gde možete da me posetite na svim društvenim mrežama koje imam! Ne zaboravite da me zapratite na instagramu @senny_official. Verovatno već znate da je to novi i pravi instagram bloga. ☺ 
Okej, čujemo se u ponedeljak u novom postu! ♥


Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @SandraSani19

Xoxo,




Share:

20 коментара

  1. Sve slike izgledaju prediivno! Svaka čast ♥
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨

    ОдговориИзбриши
  2. Pa iskreno, iako mi je rođendan zimi, zima mi uopšte nije najdraže godišnje doba, tako da veoma mrzovoljno izlazim napolje, tek ako moram. Imam isti prinicip raspusta. Što je bolje nego prethodnih godina, u smislu da je polugodište kasnije xoxo ❤

    Uostalom, ako imaš vremena i volje, poseti moj novi blog. Tek sam ga napravila, ali možeš očekivati mnogo zanimljivog sadržaja ❤!

    ▪ http://angela1912.blogspot.rs/ ▪

    ОдговориИзбриши
  3. Preslatke su ti slike, i ja volim zimu!

    Odusevljena sam tvojim blogom, ako hoces pogledaj i ti moj :)


    http://saskascloud.blogspot.rs/2016/01/new-years-resolution.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Bas lepe slike i ja volim zimuj :3

    Ako zelis uclani se na moj blog, i ja sam na tvoj
    http://saskascloud.blogspot.rs/2016/01/new-years-resolution.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Divne sličice! Svaka čast Sandrice! ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su prelepe!Kuce ,to sam ti vec rekla! Bebe male slatke <333
    Ja takođe najvise volim zimu ♥☺

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogo su ti mocne slike.U bg-u vise nema snega .Blago tebi.

    Moj blog:http://michea123l.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post! Slicice su predivne! ^-^

    Novi post--- www.alwaysbehapy11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Divne slike Sandra, super ti je blog, učlanila sam se! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Awesome post! Slike su sooo perfect *-* ❤

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post, kao i uvijek.
    Ako zelis pogledaj i pretplati se na moj blog <3
    http://amnafashdiary.blogspot.ba/#_=_

    ОдговориИзбриши
  12. zima mi nije baš najdraže godišnje doba, no ipak volim zimu, proljeće i jesen su mi najdraži
    slike su stvarno predivne, a ja ovo prekasno komentiram jer snjega više ni nema ali nema veze:)

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥