Mini priča: ''Izazov'' ♥



Helou!

-I dočekali ste obećanu mini priču! Juče, u sredu, sam pripremala tekst u planneru i mislila sam da neću stići sve da pripremim! Jedna reč: učenje. Pa, dok vi ovo čitate ja se verovatno cela kidam šta li sam dobila iz matematike jer mi od toga zaviti ocena, šta sam napisala u informatici i kako ću sutra preživeti takmičenje. Svesna sam da me danas od 13:00 h čeka obnavljanje celog gradiva od početka godine. Katastrofa! Celu sredu sam provela učeći matematiku dok nisam došla do ''iznemoglosti''.  Kako ste vi proveli sredu?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

'' -Okeeej, dolazim!
Gledala sam u pozivnicu na Aninu novogodišnju žurku. Bila sam jako uzbudjena jer ću tu sresti dve dobre drugarice koje su se nedavno preselile i jako mi fale.
-A to je večeras!
Brzo sam bacila pozivnicu na krevet i hitro otrčala do svoje sobe. Počela sam da izvlačim redom odelo sa ofingera i bacam na svoj krevet. Pronašla sam teksas farmerke koje nisam dugo nosila, duks sa natpisom Positive thinking. Odmah pored njega je bio okačen H&M duks sa natpisom Elfie Selfie tako da sam ih 15 minuta držala u rukama razmišljajući koji je bolji za ovaj ludi parti. Na kraju sam se odlučila za duks sa natpisom Positive thinking koji se bolje uklapao sa farmerkama. Od obuće sam odabrala obične nike duboke patike.
-O neee, još samo 2 sata do žurke!
Nisam verovala kako sam kasno dobila pozivnicu pa sam brzinski ušla u kupatilo i iskoristila šampon za suvo pranje kose. Zatim sam počela da stavljam maybeline tečni puder. Bilo ga je veoma malo tako da sam se mučila sa istiskanjem. Iznervirana, brzo sam stisnula deo tube gde izlazi puder i sve što ga je imalo završio je na duksu! Malo mi je falilo da zaplačem od muke. Em novi duks, em nestalo pudera koji mi je definitivno odgovarao! Da nisam pronašla u ogledalu mamin pudem koji je za nijansu svetliji od moje kože, ne znam šta bih radila. Nanela sam pre njega Nivea soft kremu. Sve sam setovala puderom u kamenu i dodala malo bronzera. Stavila sam sivu šljokičastu senku a u ugao i malo crne senke u obliku slova V i na usne sam stavila samo Victoria's secret sjaj. Kosu sam samo ispeglala. Pošto mi je ovaj duks završio današnju karijeru, obukla sam sa natpisom Elfie Selfie. Malo sam račešljala kosu jer se pomerila sa mesta dok sam oblačila duks i kao šlag na tortu, stavila sam lak za kosu. Kuća Ane nije bila suviše daleko, jedno 30 minuta od moje. Uz put su imale jako lepe radnje sa puno slatkih stvarčica pa sam svratila u njih. Kupila sam nešto grickalica a posle svratila do tate u radnju po poklone. On ih je poneo kako ih ja ne bih nosila od kuće. Posle 10 minuta slušanja muzike i pešačenja, stigla sam do Anine kuće. ''Izgleda da se društvo već okupilo!''
Pomislila sam dok sam zvonila na vrata. Otvorila mi je Milica, Anina mladja sestra koja je 1. razred.
-Ćao Marija! Udji!
-Ćao Mici, hvala ti!
To dete sam ja prosto obožavala! Jako je slatka sa tim njenim plavim okicama koje me nežno posmatraju. Ušla sam u kuću i nisam pogrešila. Stigle su Jana i Sara, moje dve divne drugarice!
-Hej, ćao Marija!
Prišle su i zagrlile smo se.
-Ćao Jana, ćao Sara! Gde je Ana?
-O, ona je izašla na 10 minuta po još neke stvari za žurku! Mi smo u medjuvremenu stigle a ovaj mali andjeo nam je otvorio.
Rekla je Jana.
Milica je bila tu na trenutak, a onda je brzo otrčala do vrata. Ne znam kako je prepoznala da je Ana ušla u kuću iako je bila u dnevnoj sobi a ne u hodniku.
-Ćao devojke!
Ana je ostavila kese pored vrata i prišla da se pozdravi sa nama.
-Ćao Ana!
Rekle smo sve tri u isto vreme. Mislim da nisam tada mogla biti srećnija kada sam sa 3 najbolje drugarice!
-Zar nije došla Anja? Do sada je već trebala stići.
Ana je pričala sa nama kada se čulo zvono.
-To je sigurno ona. Ja ću, Milice!
Ustala je i izašla iz sobe kako bi otvorila vrata.
-Kako je vama u Kraljevu?
Uzbudjeno sam pitala Janu i Saru.
-Pa lepo, znaš. Samo meni nedostaje staro društvo.
-I meni!
Nastavile smo da pričamo dok nije ušla Anja.
-Zdravo!
Prišla nam je da se pozdravimo.
-Okej devojke, hoćemo da spremamo kokice i ostalo posluženje?
-Hajde!
Ustale smo sa kreveta i otišle do kuhinje.
-Jano, ti spremi kokice, Marija, spremi čaše sa sokom, Saro, pripremi grickalice a Anja... možeš li namestiti sto za sve to?
-Mogu Ana!
Anja je otišla da namesti sto a ja sam počela da tražim čase za sok. Nekim čudom, odmah sam ih pronašla u kredencu iznad stola gde sam sipala sok. Izvadila sam 5 čaša i počela da sipam Kolu.
-Ej Marija, izvadi 6 čaša!
Rekla je Ana dok je vadila tanjire i činije za posluženje.
-Za još nekoga?
Pitala sam Anu začudjeno jer je rekla da će mo samo mi biti na žurci.
-Da, da. Samo ti izvadi.
-Okej,
Nisam je ništa više pitala. Mislila sam da je neko iznenadjenje: dolazi još neka drugarica i slično.
Ali ne. Kada je neko zazvonio i ušao u dnevnu sobu, videla sam Nikolu! Jaoo, koliko on mene nervira! Nemam pojma zašto ga je Ana pozvala tako da sam samo posmatrala šta rade. Ana mu je rekla da sedne, a ja sam odnosila sok na sto kao i svi ostali grickalice i posluženje. Kada smo sve to završili, odlučili smo da je tih 1 h do ponoći ''igramo''. Sara je predložila da igramo istinu ili izazov.
Vrteli smo se u klug počevši od Anje. I tako je došao red na Nikolu, a on i ja se nismo baš podnosili.
-Hoćeš istinu ili izazov?
-Izazov.
Hrabro sam izgovorila i pogledala u nikolu.
-Okejj... Izadji na terasu i odigraj nešto.
On je znao da mrzim da igram kao i da je terasa tačno na trgu, a tu je mnogo ljudi. Bilo me je jako sram da odigram bilo šta jer ne umem da igram.
-Umm, mogu li neki drugi izazov?
-Ne! Ovo ili ispadaš!
Rekao mi je Nikola, po malo drsko i ponosno.
-Pa dobro!
Izašla sam na terasu i nisam mogla da verujem! Nisma znala da je tu oko 200 ljudi, mislila sam da ih je oko 20, tako nešto.
-O da, zaboravio sam. Igraš kao iz pesme ''Justin - Sorry''.
-Ma daj, rekao si samo da odigram nešto! Ne možeš sada dodati!
Ljuto sam to izgovorila i okrenula se.
-Hajdee Marijaa, hajdee...
Neizmenično su me molile ostale devojke jer bi i one volele da me vide ''na delu''. Nisam znala šta da radim: okrenem se i ispadnem iz igre ili se izblamiram pred, sada 250 ljudi!
-Pa dobro, ja izlazim iz igre.
-Marijaaa, rekla si izazov! Hajde sada!
Sara me je zbunjeno i ljuto gledala. I meni je bilo glupo da odustanem pa sam se privukla vratima i počela da ''igram'' propast. Oni su se prevrtali po terasi od smeha a ja sam bila u licu cela crvena od blama!
-Pa dobro, zadovoljni?!
Pošla sam u kuću cela crvena. Nisam se dobro osećala celo veče. Pa dobro, ispalo je dobro jer me je moglo videti i preko 200 ljudi! U veče je tata došao po mene. Otišla sam kući, obavila ličnu higijenu i zaspala. Izjutra sam se na brzinu spremila i otišla u školu. Dok sam išla, slušala sam muziku i ona mi je ubila vreme. Kada sam stigla, svi su gledali u mene kao u klovna.
-Hej, šta se dešasva?
-Pa zar ne znaš? Zar nisi juče igrala od ''Justina - sorry?''
-Jesam, kao izazov.
Mina me je odvela u ćošak učionice i pustila mi snimak. Odmah mi je pažnju privukao facebook!
-Jao, ne! Na fejsu je!
Počela sam da paničim.
-Skini to, skini to!
Vikala sam po celoj učionici pa sma privukla još više pažnje. Nikola je okačio video. Ne znam kako sam preživela taj dan. Nisam se pojavljivala u školi naredna 3 dana dok se situacija ''stišala''. Kada sam se vratila u  školu, svi su već to zaboravili pa sam nastavila sa normalnim ''školskim'' životom.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Paa, to je to! Pišite utiske u komentare! E da, htela sam da vas pitam šta želite za sledeći #Sandrashelp:

-Kako izbeći svadje sa roditeljima?
ILI
-Ocene!

Napišite u komentare!
P.S. glasajte u anketu sa strane!

Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official


Share:

14 коментара

  1. Prica je super, samo tako nastavi<3

    http://theebestofme.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo zanimljiv post! Za sljedeći, definitivno ocjene!

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Priča je jako zanimljiva,mislim sviđa mi jer ima radnje,dešava se nešto,i žao mi je jer se devojka izblamirala haha :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Haha i meni, ali to je ipak priča. Podseća me na one iz HEJ!-a.

      Избриши
  4. Odlicna prica,jako je zanimljiva :)

    uclani se ako zelis :)
    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Prica je zanimljiva jako, popunila sam anketu, bas bih volela roman na blogu... Znam da bi ti to super odradila :***
    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥