Happy 1st birthday, Senny! Special post + Q&A ♥

By Sandra Đukić - 11:00:00


Helou!

-Konačno je došao i taj dan - blogorodjendan! I ako je prošla samo jedna godina od 31.1.2015. , ja se osećam kao da sam medju vama od uvek! Ne, danas vas neću smarati onom pričom kako sam počela sa bogom i ostalim stvarima koje ste videli na blogu bukvalno 5839274 puta. Htela sam nešto specijalno i originalno za ovaj post, a još ne znam ni šta vam pišem.  Uključila sam

Ellie Goulding - Love Me Like You Do
i krenula da pišem trikove i stvari koje pale u blogosferi kao i stvari koje mi kod njih smetaju! Nije mi dan za dug tekst, pa odmah krećem!

P.S. Sutra neće biti posta zbog današnjeg!

#1 Reklamiranje i follow4follow


OK!

-Svima nam je poznato reklamiranje, ''učlani se u moj blog pa ću ja u tvoj'', ''Odličan post. Novi post: blabla.blogspot.com''...  Na žalost, svi smo se bar jednom reklamirali ili pisali ovakve komentare. Ja smatram da će vaš blog sporije napredovati ako ste početnik sa pisanjem. Meni je to u redu i stvarno pomaže da prikupite više pratilaca. Ja sam prvih 60-ak pratilaca prikupila samo reklamiranjem u roku od, ne znam, 3-4 meseca. Onda sam prestala, pa opet počela, pa opet prestala...Ako već želite da se reklamirate, probajte način iz ovog Andrijaninog posta na Kapege blogu jer privlači mnogo više ljudi, a izgleda profesionalnije i po meni lepše.

NO!

-Nije u redu ako utrošite 1-2 h ili više vremena za taj jedan post na kome će kasnije neko napisati samo: ''odličan post. Poseti me, uzvraćam. (LINK)''. To, po meni, stvarno prelazi sve mere jer se neko trudi za svoj blog, uloži mnogo vremena i novca na njega a tako mu vraćaju ''čitaoci''? Molim lepo, takve komentare neću ni da odobravam a kamoli da odem na taj link. Ako neko ima nešto da kaže, neka lepo i opširno napiše ili bar pročita post.

#2 GIVEAWAY TIME!


OK!

-Giveaway je odličan način da prikupite više pratilaca i da se odužite ljudima koji vas prate. Kao mali znak pažnje. Možete praviti internacionalne giveaway-e ili samo za svoju zemlju, praviti ih u saradnji sa nekim bloggerom/kompanijom ili sam kupiti poklone... Kada organizujete giveaway, pokazujete da mislite na svoje verne čitaoce. 

NO!

-Neke osobe dodju na vaš blog samo radi giveaway-a što nije u redu. Jeste da će te dobiti članove, ali takvi članovi ne vrede. Verovatno će se setiti vas samo kada bude bilo giveaway-a ili kada im izadjete u blogger tabli.

#3 Saradnja



OK!

-Sigurno ste već čuli za saradnje proizvod = reklama! To su jedne od najzastupljenijih vrsta saradnji medju nama, blogerima. Naime, reč je o saradnji koja funkcioniše tako što vam neka stranica pošalje njihov proizvod a vi ste dužni da je pokažete na blogu ili kanalu. Saradnja se može isplatiti i sa jedne i sa druge strane jer vi dobijete proizvod za reklamu, bukvalno. 

NO!

-U mnogo slučajeva se desi da se prvo saradnja ne prihvati ili da imaju uslovi kao reklama pre saradnje. Meni je to bezveze jer hoće nešto za ništa. Takodje se dešava da se nekada saradnja ne isplati osobama koje pošalju proizvod jer ne dodje dovoljno ljudi na njihovu stranicu. 

#4 Hejteri


OK!

-Već su vam poznati hejteri. Ne znam da li išta dobro izvlačite iz njih, ali neki reč hejt ili hejter shvataju podrešno. Na primer, ako neko napiše vama ružnu poruku sa vulgarnim rečima u komentare, to je hejt. Ako vam kaže: ''Na blogu ti ne valja to i to, imaš tu i tu pravopisnu grešku...'' i slično, to nije hejt. To je samo opomena. Svaki ovakav komentar je mene prvo asocirao na hejt jer je kao 1. Napisano da nešto ne valja na blogu 2. Anoniman je. To nema veze. Verovatno je anoniman jer je osoba čitala dugo blog i odjednom nađe u postu nešto što joj smeta. Molim vas, nemojte to shvatiti kao hejt jer nije. ☺

NO!

-Hejteri obično vredjaju. Ako su to HEJTERI. To, prventveno, narušava nečije samopouzdanje i sve je srušeno. Po mom mišljenju, to su samo ljubomorne osobe tako da se ne ostvrćite na takve komentare. Odobriš ili ne, nastaviš dalje i nipošto ne odgovaraj! Može nastati svadja, još više vredjanja i tako će te odbiti od sebe ljude koji vas prate. 

-Završila sam sa mojim iskustvima za ovih godinu dana. Imalo ih je još ali tu su neka manja iskustva. Nešto što sam zaboravila da kažem na početku jeee, srećan blogorodjendan Senny! Nisam verovala da ću koristiti personifikaciju, i to za neopipljinu stvar! Jako sam čudna. ☺
Sada je vreme za Q&A.


-Pitanja postavljajte u komentare do kada hoćete, samo nemojte posle nego što odgovorim na prethodna u postu jer stvarno ne znam kada ću pisati odgovore. Treba da radim još brdo postova i da ih rasporedim da se objave na vreme. Verovatno ću objaviti početkom marta. ♥
Ne postavljajte suviše privatna pitanja! Znate već koja iz prošlog Q&A. Skapirala sam da ih radim prečesto, ali obećavam, posle ovoga će biti kasnije ponovo BFF Q&A i onda nemam pojma kada će biti sledeći tako da iskoristite priliku da me pitate šta vas zanima!

Nadam se da vam se post svideo! Širite i komentarišitre post pa se čujemo u četvrtak. ♥ 
Ćaoo!

P.S. Posetite me na pinterestu i kažite mi šta mislite o boardima! ♥

Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official

  • Share:

You Might Also Like

15 коментара

  1. Čestitan na rođendanu bloga.Svaka čast!Evo I par pitanja:

    1.Koji ti je najdraži ljubimac?
    2.Kakva si učenica u školi?ž
    3.Šta mrziš u životu?
    4.Koja ti je boja kose,i planiraš li se farbati?
    5.Šta želiš biti kada odrasteš?

    Nadam se da je to bilo dovoljno.Učlanjena sam u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo kada bi uzvratila.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Srećan blogorođendan! :* Slažem se sa svim što si napisala, u pravu si. :)

    Pitanja:

    1. Čime bi želela da se baviš kada odrasteš?
    2. Šta bi volela da promeniš na sebi?
    3. Koje postove najviše voliš da čitaš, a koje da pišeš?
    4. Koliko su, po tvom mišljenju, važne dobre fotografije na blogu?
    5. Kada bi mogla da odabereš neki dobar fotoaparat, za koji bi se odlučila?
    6. Omiljeni filmovi?
    7. Kako bi sebe opisala u 3 reči?

    ОдговориИзбриши
  3. Uff u potpunosti se slažem s ovim što si napisala o komentiranju.Tako se razočaram kad vidim takav komentar.Ja sam jedna od rjeđih koja pokušava napisati što iskrenije mišljenje o postu i obradovati blogera.Mislim da je dovoljno ostaviti link bloga na dnu komentara jer svakako će ga netko posjetiti ako je zainteresiran.Također, slažem se i sa ovim što se tiće hejtera.Naravno da osoba koja ti da savjet ili primjedbu na nešto nije hejter, to radi za tvje dobro. :)
    P.S. Sretan rođendan! <3

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. sretan rođendan blogu♥
    i par pitanja za tebe:)

    1. najdraže godišnje doba
    2. najdraža/najljepša boja
    3. omiljena knjiga i film
    4. najdraža strana glumica
    5. njadraži bend/pjevač/pjevačica
    6. smatras li da je tvoj blog jedan od najboljih na balkanu
    pošto sam vidla da voliš wattpad, a također ga imam još par pitanja, ako ne želiš odgovorit ne trebaš:)
    6. username?
    7. najdraži pisac i knjiga
    8. imaš koju za preporučit?

    sretan rođendan blogu još jednom i želim ti sve najbolje u daljnjem pisanju ljepotice, ljubim tee♥

    ОдговориИзбриши
  5. sretan rođendan blogu♥
    i par pitanja za tebe:)

    1. najdraže godišnje doba
    2. najdraža/najljepša boja
    3. omiljena knjiga i film
    4. najdraža strana glumica
    5. njadraži bend/pjevač/pjevačica
    6. smatras li da je tvoj blog jedan od najboljih na balkanu
    pošto sam vidla da voliš wattpad, a također ga imam još par pitanja, ako ne želiš odgovorit ne trebaš:)
    6. username?
    7. najdraži pisac i knjiga
    8. imaš koju za preporučit?

    sretan rođendan blogu još jednom i želim ti sve najbolje u daljnjem pisanju ljepotice, ljubim tee♥

    ОдговориИзбриши
  6. 1.Tvoje omiljene blogerke?
    2.Omiljene you tuberke?
    3. Da li si razmisljala da pocnes da snimas za you tube?
    4. Blog koji te inspirise?
    5. Misljenje o mom blogu?

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥