Favoriti - Januar 2016.

By Sandra Đukić - 11:00:00


Helou!

-Vreme je za favorite meseca. Ovo su prvi favoriti ove godine i jako uživam dok vam ih pišem! Odmah ću krenuti jer trebam pripremati polako post za rodjendan bloga, uraditi vežbe i još 1000000 stvari. ☺

#2 Proizvodi za usne


-Mislim da sam uvek krenula od usana. U favoritima se našao Aura ruž u nijansi 509 koji ostavlja blagu boju i mnogooo šljokica. Nosila sam ga skoro svakodnevno i dugo traje. 
Za ova labella sam generalno skoro saznala. Reč je o Labial labellima koja sam videla u nekoj prodavnici, bila sam jako znatiželjna što se tiče hidretacije i odmah sam ih kupila. Postoje od jabuke, jagode i kokosa ali ja imam za sada samo ova 2 to jest, od jabuke i kokosa. Mislim da od kokosa mnogo bolje hidrira, bar sam ja tako zapazila. Mislim da koštaju 100 dinara, proizvode se u Srbiji i hidretacija im je okej.
Ovog meseca sam po prvi put upotrebila neku olovku za usne i mislim da sam napravila odličan izbor što se tiče olovke jer je apsolutno kao stvorena za mene! Radi se o Brooklin olovci za usne u broju 215. Ne znam kako da vam opišem. Pa tamna boja mesa. Na slici ima malo više efekata tako da se ne vidi kako treba. Ostaje dugo na usnama i meni se jako svidja! 
Zadnji proizvod za usne je AURA lip gloss u broju 48. Ne vidi se toliko trag, ali mi je okej. Usne dobiju odsjaj i blago crvenu boju. Malo se lepi ali meni to ne smeta. ☺

Swatch:



#2 Proizvodi za oči


-Jedini proizvod koji mi je favorit što se tiče očiju ovog meseca je AURA eyeshadow ''party girl'' (54) koja je, prvenstveno jarka i jako pigmentovana. Znači, ako ja pipnem prstom, ostaće mnogo boje. Kao kada stavim 3 sloja neke deblje senke. Znači jako je pigmentovana, teško se spira i vodom što mi se ne svidja ali mi je sve ostalo super. Meni je važna pigmentacija da ne bih brzo potrošila savršenu senku. Cena je oko 300 dinara ali ja sam je dobila kao poklon uz kupovinu. ♥

#3 Proizvodi za telo


-Svakog meseca isprobam nešto novo za telo, a ovog meseca je prvi favorit WEST3 dezedorans koji predivno miriše. Pre mi se nije svidjao ali sada ga jako volim. Ima jak miris ali nije toliko dugotrajan. Drugi favorit je AVON naturals mleko za telo. Čuli ste za njega iz posta o favoritima godine i ponovo potvrdjujem da je odličan. Fantastično hidrira i hrani kožu. Ako vas zanima sve o ovom proizvodu, kliknite ovde. 

#4 Proizvodi za nokte


-Imam samo jedan proizvod za nokte, a to je Miss selene lak za nokte. Broj se izbrisao tako da ništa od toga. :/
Ima boju koja mi je apsolutno prelepa u posledje vreme i neprestano je lakiram. Od prilike je nešto izmedju roze i ljubičaste, ali kada se nalakira dobije se svetlo ljubičasta. Dugotrajnost i nije neka i potrebna su 2 sloja da bi bio lepo nanešen na nokte, ili da bi se uopšte video. Medjutim, meni to ne smeta mnogo jer ja svakako svaki čas lakiram nokte. ☺

To bi bilo to za ovaj post! Nisam imala neku ideju za danas pa sam napisala favorite, iako sam planirala da ću ih preskočiti jer ih imam malo. Toliko od mene. Ćaoo!
P.S. Čujemo se u nedelju! ;*

Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @senny_official







  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Super favoriti. Aurin karmin je divan! x.

    jasminadimitri.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!Svi proizvodi su super.Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/
    Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo,kada bi mi uzvratila.

    ОдговориИзбриши
  3. odlični favoriti

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥