December's beauty haul!


                                                            Helou! ♥

-Verovatno danas niste očekivali post? Jako mi je bilo čudno bez pisanja jer meni za post treba 1 h i nisam bila mirna dok nisam počela ponovo sa kuckanjem! Po zadnji put: Postovi izlaze ponedeljkom i četvrtkom! Maltretiram vas, znam, ali takva sam.☺

-Jedna sam od onih osoba koje sve kupuju polako: jedan dan nešto, drugi dan nešto pa sve dok ne potrošim ili ne kupim šta mi treba! Medjutim, glupo mi je da napravim haul od 5 stvari koje sam kupila! Zato vam danas pokazujem december's beauty haul - proizvode koje sam kupovala ili dobila tokom celog decembra! Jedini haul koji sam radila pre ovoga je haul sa mora, pa ću ovaj uraditi na isti način: pokažem proizvod, kažem cenu i sve ostalo! Krećemo! ♥



-Ova sveska je nešto što je mene oduševilo! Pogledajte koliko je samo slatka... I ako nije beauty proizvod, morala sam da vam je pokažem! Sori! Dobila sam je kao poklon za Novu godinu i apsolutno je fantastična! Koristim je kao planer bloga i mogu vam potvrditi da čim imate svesku lepog dizajna kao planner za blog, imaćete veću inspiraciju nego pre i radije će te uzeti da pišete u njega! Ne znam cenu jer je poklon. ☺


-Victoria's secret juiced sjaj za usne je prosto fantastičan! Dobila sam ga u giveaway na instagram stranici @eos_balzami_Srbija i fantastičan je! Ima predivam miris kao i ukus (Vauu), baš dugo traje na ustima i meni je presladak! Apsolutno najbolji sjaj koji sam ikada probala! Mislim da je cena oko 1000 dinara, tako nešto sam videla na njihovoj stranici!


-U ovu paletu senki za oči sma ja zaljubljena! Zove se Oianyi eyeshadow 01 Dobila sam je on mame i tate kao poklon za Novu godinu i apsolutno je obožavam! Ima predivne nijanse koje imaju sjaj ali ne ostaje toliko dugo na očima već polako bledi. Inače je jako lepo pigmentovana! Cenu ne znam jer je poklon!


-Glicerinska krema je najbolja krema koju sam ikada probala! Već sam vam pričala o njoj u favoritima godine. Dakle, masna je i ruke je brzo upiju, savršeno neguje i hidrira ruke. Cena joj je oko 150 dinara i jako mi je drago da se ovako savršena krema proizvodi u Srbiji i da malo košta! Mislim, savršena je. ☺


-Aura ruž 509 ''sparking delight'' je ruž kojim sam ja oduševljena! Ostavlja blago roze trag i mnogo šljokica što je savršeno za školu. Nije upadljiv i boja dugo ostaje na usnama. Malo hidrira usne, nikako ih ne šteti! Cenu ne zam jer je poklon (opet!). ☺



-Već sam vam pričala o ovom AURA ogledalu! Dobila sam ga uz AURA ruž i istog je brenda. Univerzalno je pa je pogodno za neseser kada se ide na putovanja. Izgleda jako profesionalno i unutar se nalaze 2 ogledala - jedno je normalno a drugo uveličava. Cenu ne znam. ☺



-Labello lip butter raspberry rose je najbolje labello ikada! Ja uveče stavim debeo sloj i izjutra su mi usne kao nove! Nalazi se u konzervici ili kutiji, bolje rečeno. Kada stavite deblji sloj, usne su po malo rozikaste. Kada stavite tanak sloj dobićete samo blagi sjaj! Hidrira savršeno i obavezno ga probajte! ☺

-Nadam se da vam se post dopao! Pišite mišljenja u komentare! ♥☺

Čujemo se u ponedeljak! ♥


Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362







Share:

7 коментара

  1. Predivne stvarčice!Uživala sam tokom čitanja!Imala sam dosta ovakvih labela I odlična su.Palete su predivne I jako mi se dopadaju boje.Odličan post!Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/
    Učlanila sam se u tvoj blogu,pa bi mi mnogo značilo,kada bi uzvratila:)

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, stvarčice su super, sveska je prelijepa i boja ruža je fantastična. :)
    - pogledaj moj novi post http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/tag-potrosi-6-do-proljeca.html

    ОдговориИзбриши
  3. također imam labello lip butter i to je najbolja stvar ikad, isto od maline. znam ga nekad stavit pa pola pojedm jer je prefin xd

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥