Badnje veče! ☺

By Sandra Đukić - 19:09:00



Srećno Badnje veče drage moje!

Kako vam se svidja novi izgled bloga? Ja sam zacopana u banner i prosto mi je ova bejbi roze boja prediivna! Jako mi se svidja kako sam odradila posao! A vama? Podelite sa mnom vaša mišnjenja u komentare! Nisam se nadala da ću danas pisati post jer je, kao što znate, Badnje veče! U toku obavljanja običaja za Badnje veče mi je sinula ideja da vam upravo pokažem slike Badnje večeri iz moga doma kao i malo opisa! ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Unosi se slama i badnjak. Badnjak ide pravo u šporet a slama na pod. Dok se Badnjak unosi, gadja se kukuruzom. 


-Kada se unesu 2 komada Badnjaka, Po slami se porastura svašta! Od bombona do novčića. ☺ Onda se po slami traže sve te stvari dok se ne sakupe!


-Kod mene je bilo oraha, bombona, šljiva i novčića!
Kada se sve pokupi, preko se stavi mušema i postavi se večera, naravno, uz upaljenu sveću! Svi ustajemo, ljubimo Badnjak, kadimo se i večera počinje. 

-U kratke crte sam vam predstavila kako Badnje veče izgleda u mome domu. Da li vi radite iste stvari danas? ☺

Da bih vam što više dočarala običaje koji se obavljaju za Badnje veče, uspela sam da uslikam par slika za vas! Znam da su lošeg kvaliteta zbog sijalice ali šta je, tu je! 
Uživajte! ♥












-Trebalo bi da sam uspela da vam dočaram dogadjaj slikama Badnje večeri!
Sada bih vam još puno pričala o samom blogu ali sam ipak odlučila da je bolje da to ostavim za sutra ili prekosutra, da napišem kao jedan post sve što imam da vam kažem: o izgledu, stastikama bloga, rubrici, istagramu...
Jutros sam napravila instagram bloga na kojem će te moći videti sve novosti sa bloga! Ako vas zanima, zove se @senny_official pa me zapratite. Više u drugom postu! ♥ 
Inače, htela sam da vam dole pored @Senny_sy ostavim i link novog profila ali mi nešto nije u redu sa instagramom preko računara! 

Pitanja za vas:

-Kako ste proveli Badnje veče?
-Šta vam se najviše svidja u tom prazniku?

Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: @Senny_Official @Senny_sy 
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

Xoxo,







  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Srecno badnje vece!
    Mi kuci ne radimo sve to,prosto nismo navikli,bar koliko ja znam hahah.Mi samo vrtimo onaj kolac (kako se vec zove omg kako sam glupaa).Slike su divne (ne kvalitet) vidi se da vi mnogo volite Božić :D
    Unapred da ti cestitam Srecan Božić ♥!
    P.S. Novi izgled bloga je predvaaaaaan!Moram bas nesto oko tog dizajna da te pitam,imam problema ...(sta cu glupa sam kad se radi o kompijuterima :/ ).Imam novi post pa ako hoces pogledaj :)
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post ja radim neke stvari koje si pomenula samo ja uvece sa kumom i drugaricama idem da korindjam,evo upravo sam se vratila sa sest kesa,nije da se hvalim nego kazem da svi trebaju da idu na korindjanje sjajan post kao i slike svaka cast♡♡

    ОдговориИзбриши
  3. Super post!Srecno badnje vece i Bozic!Ne slavimo bas isto,kod mene je malo drukacije!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Želim ti srećno Badnje veče i Božić! :)

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Srećno Badnje veče i, sada već, Božić! Ja slavim slično. x.

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljivi običaji, prvi put čujem za njih. Baš mi je drago što si napisala ovaj post. Inače, ja sam katolkinja tako da su mi ovi običaji skroz nepoznati :)

    ОдговориИзбриши
  7. Draga, srećan Božić! Post je zaista predivan! Ja jako volim Božić i ove naše običaje!

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥