5 easy life hacks! BEAUTY ♥

By Sandra Đukić - 11:11:00

                                                         

Helou!

-Kako provodite ovaj ponedeljak? Meni je okej, pripremam vam poklone za giveaway! Još uvek nisam svesna da nas do rodjendana deli 20 dana! Do tada ću biti redovna u pisanju, a tada vas isto očekuje post bez obzira koji to bio dan!

-Life hackovi su nešto što ja jako volim čitati, ali nikada pre ih nisam radila! Od pre par dana, ideje za njih mi samo naviru i odmah ću vam reći da vam posle ovih 5 life hackova pripremam još! Što se tiče današnjih life hackova, svi su vezani za lepotu i šminku tako da ih možemo nazvati ''beauty life hacks''. Pa, krenimo!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

#1 Izvlačenje precizne linije eyelinera!





  


-Meni je do skoro izvlačenje linije eyelinerom bio veliki problem! Ovaj life hack sam pre par meseci videla na pinterestu i oduševila sam se! Naime, samo zalepite 2 trake kao ja na slici (ako vidite) i krenite u izvlačenje eyelinera! Kada prodje malo vremena, samo polako skinite traku i dobili ste savršenu liniju eyelinera! Savršen life hack za one osobe kojima eyeliner predstavlja problem! ☺

#2 Vraćanje sjaja noktima!



-Ovu ideju sam ponovo videla na pinterestu! Sve što vam je potrebno je neka četkica (ja sam koristila četkicu za likovno, naravno čistu), pasta za zube i činija sa vodom (ja sam koristila novu saksiju xD). Stavite pastu na nokat, umočite ih u vodu i krenite četkicom da trljate po njima! Tada će se nokti očistiti jer je pasta jako efikasna i vratićete sjaj vašim noktima!

#3 Pravljenje nove senke za oči!


-Sada ću vam pokazati kako možete napraviti svoju senku! Ovu ideju sam videla na youtubeu kod Vine pa verujem da već znate o čemu se radi ukoliko pratite Vinu! Za ovaj life hack pripremite:

-Alhohol sa što većim procentom (ja ga nisam mogla naći posle pravljenja prve senke, ali procenat je 100%)
-Senke koje želite mešati
-Nešto sa čime će te im dati oblik - kalup
-Maramica ili salveta
-Nešto sa oštrim i tankim vrhom (kao kraj kašikice ili četkice za nokte)

-Uzmite taj oštar štapić, kašiku ili čačkalicu i odvojite svu senku od podloge i ''zidova'' pa je skroz pretvorite u prah. Sada stavite prah od senki koje mešate u neku posudicu za senku ili gde je senka već bila i polako sipajte alhokol dok ne dobijete smesu kao pasta. Tada preko senke stavite maramicu i vašim kalupom stisnite maramicu ili salvetu ka smesi. Ostavite 1-2 dana da se dobro izvetri alhokol i dobili ste vašu senku! Ovo je takodje način da ponovo vratite u prvobitno stanje polomljen puder u kamenu, bronzer, senku ili bilo šta slično!

#4 Skidanje maskare kremom!



-Ako imate problem sa skidanjem maskare kada vam se razmaže ili u opšte sa trepavica, ova ideja je za vas! Ja ne koristim micelarnu vodu jer imam samo niveinu a nije efikasna. Na vatu stavite malo kreme, preporučila bih vam da bude za lice i da bude što tečnija. Samo to malo sa vate protrljajte po mestu gde vam se umazala maskara a možete po trepavicama ako vam je to potrebno! Ako je hidretantna krema za lice, kuda je protrljate, vaša koža će biti i hidrirana! Isplati vam se na oba načina! ♥

#5 Raščešljavanje obrva četkicom od maskare!



-Ako ste planirali da kupujete četkicu za obrve, možete kao zamenu za nju koristiti četkicu od prazne maskare! Obavlja isti posao kao četkica a još ne morate trošiti novac. Samo je pre upotrebe dobro operite kako vaše obrve ne bi postale crne ili plave, koje boje vam je već maskara! Ja je koristim za obrve i odlično obavlja posao! ♥

-To bi bilo sve za life hackove! Da li sam vam pomogla kroz njih? Vaša mišljenja pišite u komontare! ♥

Twitter: Sandra_Djukic19
Facebook: Senny
Pinterest: Sandradjukic362
We ♥ it: Sandragirl362
Polyvore: Sandradjukic362
ASK.fm: @SandraSani19

Xoxo,



  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Odličan post!Uživala sam u čitanju!Jako volim čitati Life hacks postove.Slike su fanstastične!Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    Ukoliko bi se učlanila,mnogo bi mi značilo!

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Za neke stvari sam već znala ali zaista jesu korisne :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -pročitaj novi post na mom blogu. ako želiš ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicni life hackovi! Neke sam vec znala, neke sam saznala! :)

    Novi post-- www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥