year's favorites + mini review! ♥

By Sandra Đukić - 21:41:00

*ANKETA JE PORED TEKSTA, GLASAJTE, JAKO JE BITNO DA SE DO SUTRA SKUPI ŠTO VIŠE GLASOVA!*



-Mislim da je jedan od najboljih načina završiti sa postovima za ovu godinu napisati favorite i mini recenziju njih. Šta vi mislite? Za vas sam, naravno, pripremila još jedne favorite, zapravo fashion favorite. Ako ih želite sutra videti, samo glasajte sa strane u anketi! 
No danas ću vam svakako pokazati moje ovogodišnje favorite. Mnogi proizvodi se tek sada pojavljuju i trebaju biti ''december's favoruites'' no eto, pišem o njima u ovogodišnjim zajedno sa ostalim! ♥

#1 Proizvodi za telo


  • Glicerinska krema predobro hidrira ruke! Svake zime imam veliki problem sa njima. Ispucaju čim počne hladnije vreme jer ja perem ruke svaki čas i onda ih pretežno ne obrišem, izađem napolje i posle par sati počinju pucati na jednom delu ruke. To me je strašno nerviralo. Sada, kada mi je mama otkrila ovu kremu samo nju koristim u veče pred spavanje i jako mi je drago jer nemam više tih problema!U njoj imate 110 ml i meni kutija izgleda jako profesionalno. Šta vi kažete?
  • West3 violet silk kupka je nešto što sam skoro otkrila. Zapravo, imam ovu od kupine i on maline ali od kupine miriše božanstveno! Zove se violet silk kao što ste već pročitali. Koristim je posle kupanja to jest, za vreme kupanja posle šampona ali nju stavljam naravno van kose. Joj sada mi se jezik zapetljao! Pa da nastavim. Sadrži 300 ml i tvarno sam oduševljena. 
  • Avon naturals mleko za telo pre svega miriše apsolutno predivnnoo! Posle kupanja ovo stavljam po celom telu i jako sam zadovoljna. Kako piše, miris treba da se održi 30 h posle stavljanja, da daje vitamine i hidrira kožu. Nisam primetila da se miris toliko održi na telu ali sam hidretaciju svakako primetila! Ja prosto ovaj Avon dezedorans i kupku obožavam! Predivno mirišu, ponavljam! Preporučujem vam da kupite ovaj no nisam sigurna ima li ga još jer je ovo moja mama prošle godine naručivala uz dezedorans i to sam naravno iskoristila! Boca nije velika, kao standardna boca mleka za telo. Meni je ovo savršeno za putovanja jer bočica nije suviše velika. 
  • Mini trendy zeleni parfem je moj omiljeni parfem! Toliko volim ovaj miris koji je apsolutno prelep. Miriše mi na nešto slatko i jako je slatko dizajniran kao i ostali iz kolekcije. Ali danas pričamo samo o zelenom tako da ću se vratiti na njega. Znam da neki parfemi ostavljaju fleku posle prskanja. U slučaju sa ovim parfemom, toga nema! Traje dugo. Na primer, ja sam ga stavila u jutro a u veče je slabije mirisao. Još jedan plus za njega! Jako je mali pa je odličan za putovanja. U njemu ima 15 ml a ja sam ga tek potrošila do pola. ☺
  • Avon natural dezedorands je nešto savršeno koliko i njihovo već spomenuto mleko za telo! Isto miriše i mene je očarao ovaj miris! Manji je od ostalih standardnih dezedoransa tako da je pogodan za putovanja. Kada nosim neseser u školu, ovo stane u njega što mi je jako bitno jer jednostavno ne volim razbacivati kozmetiku po torbi i slično. Miriše na orhideju i borovnicu. Heh nisam znala da orhideja ovako divno miriše! Ne ostavlja fleke po odeći i miris dugo traje. Sadrži 100 ml dezedoransa.


Ovako izgleda trag koji ostavlja krema, kupka i mleko za telo. Prva je kupka koja ostavlja providan trag, pored nje je krema a iznad mleko za telo. Tekstura Mleka za telo nije gusta, šta više jako se jako razmazuje što je apsolutno sjajno jer je teže premazati telo nečim gustim kao što je potrebno mnogo više proizvoda. Kupka ima istu teksturu kao i mleko za telo. Jako se lako nanese i razmaže dok krema ima malo gušću teksturu. 

#2 Proizvodi za kosu


  • Još jednom na ovom blogu pišem o cristalli fluidi kapima za kosu! Ako se dobro sećam, o njima sam već pisala recenziju. Paa, ponovo se ovaj proizvod našao u mojim favoritima! Poslednjih mesec dana ih koristim češće i nisam primetila listanje kose. To se često dešavalo no u poslednjih mesec dana nisam opazila taj problem! Mislim da stvarno pomaže kosi. Dakle, stavite par kapi na ruku i onda utrljate u krajeve koje. Bočica izgleda jako profesionalno! Prosto je obožavam. ☺ Tekstura je fina, lako se utrljava i tečan je. kada ga stavite na ruku ostavlja plav trag kao što možete videti gore na slici! U njemu imate 50 ml i cena po kojoj sam ja našla ovaj proizvod je 543 dinara. 
                                      #3 Prizvodi za negu usana                       


Od novembra mi usne jako brzo ispucaju i dehidriraju pa su mi pod hitno bila potrebna labella! 

  • Baby lips ''cherry me'' je već, verujem, svima poznat baby lips! Okej hidrira usne, ništa posebno. Ostavlja crven trag koji nije jak i jako je pogodan za školu. Nije upadjiva boja a opet je pun pogodak za promenu looka! To je više-manje razlog zašto ga ubacujem u favorite. Tekstura mu je fina kao i kod svih ostalih labella.
  • Labello ''fruit shine - cherry'' je labello koje jako dobro hidrira usne. Jedno vreme sam čak samo njega i koristila. Ne razlikuje se mnogo od ''cherry me'' baby lipsa po boji ali za hidretaciju je mnogo bolji! Meni su sva labella te kompanije fantastična, tu nema prigovora kod mene! Tekstura je ista kao i kod već spomenutog baby lipsa! Sadrži 4,8 g.
  • Labello ''care i colour - rose'' je najnovije labello te kompanije. Zapravo, iz najnovije kolekcije te kompanije. Ovo belo što vidite unutra je kao jezgro koje samo hidrira usne a roze sloj okolo ostavlja boju. Ima predivnu nijansu i jako brzo i dobro zaleči usne. Hidrira predobroo, ali predobro! Miris je okej. Imate sve preporuke od mene da ga kupite! Košta oko 245 dinara i sardži 4,8 g labella.
  • Vistoria's secret ''juiced - flavored gloss''  je nešto apsolutno, ali apsolutno savršeno! Ako ja njega stavim na 3. času u školi, od će tu biti i za vreme 6. časa! Znači za dugotrajnost je bauk. ☺ Ostavlja prelep sjaj na ustima i malo se lepe posle njega no ne smeta. Miriše kao neke bombone. Još uvek nisam provalila tačno na koje no svakako slatko miriše! Jednom prilikom sam čak okusila ukus (Vauu, to samo ja mogu xD ) ovog sjaja za usne i mogu vam reći da je okej. Ima nekako sladak ukus. na neki način i leči usne jer sam ga nosila za celo vreme časova u školi i stvarno je malo popravio stanje usana. Kao da hidrira, takav utisak imam. No to je ipak victoria's secret, mogu svašta očekivati. ☺
  • Zadnje labello je opet od kompanije Labello ''Lip butter - raspberry rose'' koje me je apsolutno oduvalo! Videla sam ga kod jane Dačović u videu i jakoo sam ga želela. U nedelju sam ga dobila od mame i bila sam oduševljena nakon prvog nanošenja! Jana je rekla da ona nekada stavi debeo sloj uveče pa sam to i ja uradila. Rezultati su me zadivili. Znači, ja sam izjutra prvo osetila da mi se usne ne lepe i da nisu suve, no uvek su masne i ''hidrirane''. Ako vam treba neko labello koje odlično hidrira, kupite ovo. Kada ga stavite ostavi blago rozikastu boju, nešto jaču od Labello - Soft rose. Jako se lako razmazuje i nanosi a što je najbolje, univerzalno je pa ga mogu nositi i u neseseru, u školu, za putovanja je savršeno... ma sve pohvale! Sadrži 16,7 g u konzervici. 
  • Aura ruž ''sparking delight u broju 509''  je još jedan proizvod koji me je oduševio! Ne znam kako ovo da vam kažem i možda ja nisam dobro primetila, ali on je kao labello. Znači hidrira usne. Verovatno sam ja stavila neko labello pre ruža pa je labello hidriralo no može biti da je to ruž jer neki ruževi hidriraju, ali su malo redji. Što se boje tiče, jako mi se dopada što su ovde šljokice. Boja je jako svetla pa se gotovo i ne vidi što se primećuje dole na slici. Ali šljokice su opet tu, hehe. ☺ Jako prijatno miriše što nije česti slučaj kod ruževa. Obično mirišu, znate, pa više se oseća blagi smrad neko miris, kod nekih ruževa. Kao miris hemikalija. Ovde je slučaj drugačiji. Miriše, na moje iznenadjenje, jako prijatno i lepo. ne piše koliku količinu ruža sadrži ali imate sve preporuke za njega! Mislim, ruž koji možete čak i u školu nositi! Wooww.

-Gore na slici možete videti kakve tragove ostavlja koji proizvod osim Lip butter-a, on se ne vidi na ruci! Uveličajte sliku ukoliko ne vidite jer je u ''srednjem uvećanju''.

       #4 Proizvodi za oči



  • Avon Colortrend masscara je jedna od najboljih maskara koje sam ikada probala. Jako lepo daje boju trepavicama i naglasi ih. Daje odmah boju trepavicama i pigmentovana je, ako tako mogu reći. Okej, sada da pričam o mirisu? Stvarno mi je to čudno no ne znam šta bih vam više rekla. Paa, više smrdi nego što miriše, iskreno. No imak neću to stavljati na nos ili usta pa da mi je miris bitan. Dugo traje na trepavicama i neće se razmazati ako ne koristite vodu. Heheh znam da je stavim i onda radim svasta. jednostavno trljam oči ili im ne dam mira, što bi se reklo. Ne, ona se ne miče osim kada koristite vodu! 

  • Almy paleta je najbolja paleta koju sam ikada probala! Ona je toliko pigmentovana i dugotrajna! Jednom je čak nisam mogla skinuti micelarnom vodom (Niveina micelarna voda samo razmaže senku, ne probavajte!). U sebi sadrži 3 prelepe smokey eyes nijane a to su: siva, roze i tamno plava. Meni su boje apsolutno prelepe! Oduševila sam se pigmentacijom. Dovoljno je da pipnete normalno četkicom da vam ostane dovoljno senke na četkici ili prstu, sa čime već nanosite. Nisam sigurna gde može da se kupi jer je to dobila moja mama a ja sam je jednim delom prisvojila. ☺Sadrži 3,4 g senke, bar tako piše.

  • Avon colortrend olovka za oči je takodje još jedan fantastičan prizvod. Pigmentovana je i dugotrajna. Od njihove olovke ništa manje nisam očekivala jer je jako kvalitetna! precizna je u nanošenju i dovoljno je da jednom povučete da bi ste ostavili solidan trag. Sa jedne strane je olovka crna a sa druge siva. Dvobojna je kao i sve druge iz te kolekcije. Nisu upadljive i presijavaju se. meni su one skroz fantastične! ☺

  • Nisam znala gde svrstati  Aura ogledalce pa sam pomislila da je najbolje staviti ga ovde! Ono što mi se odmah svidelo kod njega je što je univerzalno i svugde staje! Druga stvar, izgleda jako profesionalno kao i sva njihova pakovanja kozmetike. Unutar sadrži 2 ogledala - jedno više uvećava a drugo je normalno. Meni se ovo jakkoo svidja. Takodje sam ga dobila na poklon kao i gore spomenuti ruž pa ne znam gde možete naći. Okej znam, u Aurinim prodavnicama u Srbiji, da ne budem zloća. ☺


#5 Proizvodi za nokte


  • Mislim da sam vam već pokazala stiroporčiće za razdvajanje nožnih prstiju. mene su oni bukvalno spasili. Dok ih nisam imala uvek bi neki nokat bivao pokvaren pa sam zbog toga koristila silni aceton i onda ih upropastila. Sada ih i ne lakiram, ali dok je bilo leto ovo mi je itekako služilo! Zaista je fantastična stvar, svaka čast osobi koja je ovo izmislila, spasila me je. Hahah. ☺ Preslatkog je dizajna što je meni jedna od važnijih stvari kod prizvoda - da su slatki po izgledu ili da izgledaju profesionalno, to jako volim! Nemam pojma zašto mi je toliko došlo da vam kažem da su mali pa su jako dobri za devojčice koje lakiraju često nokte i putuju. Haha, evo rekla sam. ☺
  • Već vam je poznata moja ljubav prema miss selene lakovima za nokte! Ne mogu zamisliti ovaj post bez njih, haha. Najviše sam tokom godine koristila lakove u broju 162 i... Ooo, ovde se izbrisao broj. U svakom slučaju, beli lak, da znate. ☺ Skoro sam stavljala sljokičasti lak za nokte i ponovo me je oduševio kao ukras na noktima! Imaju miris kao i svi ostali lakovi, ništa novo! Oba sadrže po 5 ml laka.
  • Golden Rose lakovi su mi uvek bili omiljeni jer su mi to bili malte ne, prvi lakovi koje sam imala kao mala! Da, i onda sam ih koristila. Generalno skoro sam zavolela ovu zelenu nijansu laka, mislim ovog leta. Prosto sam morala imati lak u toj nijansi iiii dobila sma ga, ☺ Ja sam njime oduševljena i potreban je jedan sloj da ceo nokat prekrijete.Nije skroz mat ali je okej. Drugi lak od Golden Rose je ovaj crni sa tankom četkicom (koju je genije zaboravio uslikati) koja je jako dobra kada se crta po noktima! Pravi precizne linije i skroz je mat. Jako sam se obradovala videvši da ima ovakav lak jer sam mislila da se crta samo četkicama za nokte. Imam i njih, verovatno ću napraviti neki tuturijal da vidite nespretnjakovića na delu! Zeleni lak sadrži 12,6 ml i njegov broj je 329. Sada ne znam da li je ovo zelena ili plava...? Crni lak je u broju 106. i sadrži 7,5 ml.
  • I zadnji lak je Petites crveni lak za nokte. Nijansa je ''Rock N red'' u broju 129. Meni je ova nijansa crvene prelepa! Uvek sam imala muke sa lakiranjem nekog drugog laka to jest nijanse, samo je crvena izgleda prelepo. Ovaj lak sam jednom probala i bilo je dovoljno da ostanem zatečena! Naime, jako je pigmentovan, dužina četkice je slična kao kod Golden Rose laka za nokte. Jednim potezom premažete ceo nokat! Ne mogu potvrditi da je dugotrajan jer sam ga nosila gotovo dva dama i morala sam ga onda skinuti zbog škole. 

-Sada sam preumorna! Idem u krevet a vi ne zaboravite glasati u anketu pored. ♥

Pitanja za vas:

-Da li ste probali neki proizvod?
-Koji je vaš omiljen proizvod ove godine?
-Koji vam se proizvod od navedenih čini najboljim?



Facebook: senny

we ♥ it: SandraGirl362

instagram: senny_sy

twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

Xoxo,













  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Odlican post!
    Sve je uredno, opsirno si opisala proizvode, svaka cast.
    Pogledaj i moj blog, znacilo bi mi♥

    ОдговориИзбриши
  2. Ako je ovo mini review ja sam paja patak xD
    Ok cekaj sad da procitam sve ovo...aha.
    Lepo si odradila ovaj post al' stvarno je predugacak haha xd.Vidi se da si i slikala sve jedno sto godina xD.Ti se bas trudis bravoo! :))
    :)))))
    :D
    (Ja nisam normalna :) )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe okej nije mini, malo poduza rezenzija. Pisala sam oko dva i pol sata ceo ovaj post a uredjivanje i fotkanje jos 1 h skoro. ;) Haha nisi bre! <3

      Избриши
  3. super ti je blog! :*...
    ako nekad budes imala vremena pogledaj moj , nadam se da ce ti se sviditi :*

    teengirl125.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. super ti je blog! :*...
    ako nekad budes imala vremena pogledaj moj , nadam se da ce ti se sviditi :*

    teengirl125.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Najbolja si i imas najbolji blog.Vidi se da se stvarno trudis i ulazes puno vremena sto je za svaku pohvalu.Meni se od tih proizvoda najvise svidja lip butter jer je on i meni u ovogodisnjim favoritima.PUSA������

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥