U duhu novogodišnjih praznika!

By Sandra Đukić - 09:02:00


Ćao drugari! ♥

-Ovim postom želim zvanično da proglasim sezonu novogodišnjih postova otvorenom! Imam toliko ideja na umu da ne znam šta pre objaviti! Ali okej, krenućemo lagano, od kićenja jelke do outfit ideja. Uvek sam sa velikim oduševljenjem dočekivala Novu godinu, prethodno uživajući u čarima najlepšeg meseca u godini - decembra. Ovo će biti mesec, pre svega, pisanja postova iz srca sa mnogo ljubavi prema pisanju i duhovitosti!


-Mislila sam da vam ovog meseca priredim nešto što ste pre retko imali prilike da vidite na ovom blogu - mnogo DIY ideja! Verujte mi, ja pišem ovaj post i neprestano listam DIYeve na pinterestu! On je postao moj svakodnevni izvor inspiracije i mislim da je bolji od we ♥ ita! 
U glavi mi se ne prestaju listati slike svih tih divnih ukrasa koje ću podeliti sa vama! Ove godine neću biti toliko lenja da ukrasim samo po malo sobu već ću sada celu celcatu! 


-Kroz moje prestojeće postove ću se truditi da vas što više uvedem u to kako kod mene izgeda proslava praznika, pripreme za praznike, moje opsesije, što bi se reklo, za vreme trajanja praznika... Verujte mi, biće svačega! Na vama je samo da svakodnevno posećujete moj blog i tu će vas čekati i post! ♥

-Pronašla sam još mnogo lepih slika, uživajte u njima a mi se čujemo sutra! ♥




















Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

Xoxo,






  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Jedva cekam da vidim sve!!
    Ja sam upravo objavila DIY post, ako zelis pogledaj <3
    http://littlepinkheaven.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Odlične fotografije si stavila u post. :) ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥