Q&A

Q&A odgovori!

By Sandra Đukić - 22:31:00


Ćao drugari! ♥

-Pre nekoliko dana sam postavila post u kome ste me mogli pitati apsolutno sve sto vas interesuje osim nekih pitanja. Danas ću na sve njih odgovoriti lepo i opširno, posebno pridajući pažnju svakom jer, priznajem, na uobičajena pitanja nisam pre toliko opširno odgovarala.

1. Da se mozes bilo kako drugacije zvati kako bi se zvala?




-Definitivno bih se zvala Sandra, ali ako baš moram birati, onda je to ime Darija! To je najlepše ime za koje sam ikada čula i koje se meni jako dopada. Bar meni prelepo zvuči i za izgovor.

2.Sto te inspirira za pisanje postova?

-Pre svega, vi me inspirišete da svakodnevno napišem neki post, iako sam zadnjih dana poprilično lenja za to. Inspiracija mi dodje onako, kada pričam sa drugaricama, na času, preko pinteresta, kada čitam knjigu... Šta god da radim, nadjem inspiraciju za postove! Inače imam 14 postova u nacrtima, ali gde da ih Sandra završi... Pa gde ste to videli?

3.Sto je po tebi najbitnije na blogu?

-Najbitnije mi je da osoba piše iz srca i da piše kao da priča bukvalno samnom. Kao što pišu Tijana, Milica, Andrijana...

4.Omiljeni blogger i youtuber?



-Omiljeni youtuber... Hm... Jako volim da gledam Janu i ona je moja svakodnevna rutina, bar jedan video! A što se blogerki tiče, to je definitivno Andrijana! Hajde, hajde, svi na njen blog OVDE!

Omiljena boja?

-Omiljena boja mi je... Doveli ste me u situaciju kada moram birati izmedju roze i plave! Mmm... Recimo roze jer je više stvari u mojoj sobi roze i više stvari mi je u toj boji! Kod mene je sve girly. ♥

Omiljena knjiga?



-Mogu 13453563456345 reći da mi je Onlajn devojka - Zoella omiljena knjiga koju sam ikada čitala (i koju čitam već 100 godina) jer je ona tako smirujuća, opušta te dok čitaš, nema napadnih dogadjaja a i napisala ju je najlepša i najbolja Zoella!  ♥

Omiljen film?


-Takodje vam mogu reći da ću 10000 puta moći odgledati film Divergent i da mi neće dosaditi! Predobar film, jako je zanimljiv pošto je radnja u budućnosti... Možete ga pogledati OVDE!

1. Sto te ljuti?

-Kao što me sitnice usreće, one me i naljute. Ljuti me kada neko ne uči a onda se žali meni što će dobiti 1 ili 2, zatim me ljuti kada se neko hvali, ne ceni moj trud... Mnogo stvari, ali bukvalno!

2. Da li se lako iznerviras?

-Da! Kao što sam rekla, uvek me ljute sitnice.

3. Koji su tvoji snovi?



-Da budem jednorog (izvini Tijana)... Šalim se, naravno! Moji snovi su da se bavim matematikom, geografijom ili jezicima, posetim Veneciju, Pariz... Ima ih mnogo. :)

4. Zasto si otvorila blog?



-Blog sam otvorila da bih svoja mišljenja mogla da proširim sa vama, da se ja zabavim, da vidim kako izgleda blogosvera (kada Sandra 3 dana uzastopno čita Tijanin blog)... iz mnogo ''sitnih'' razloga, ali ja bih se bavila ovim i kada odrastem ali onda profesionalno, znate...

5. Kako si? 

-Trenutno fantastično, hvala. :')

6. Sto za tebe znaci dobar blog?

-Za mene dobar blog znači kada neko piše iz srca, kada piše kao da pričam sa tom osobom, kada je blog opušten... Volim kada je pozadina bela, to jako volim! izgleda profesionalno (osim ako se Sandra ne poigra sa banerom, onda izgleda dečije)!

-To bi bilo to! Odgovorila sam na sva pitanja i nadam se da su vam odgovori jasni. ♥
Čujemo se u sledećem postu, sutra, prekosutra... Kada se ''odlenjim'' (da li ova reč uopšte postoji?!).

Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

Xoxo,



  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Sviđaju mi se odgovori.Procitala sam Onlajn devojku,a film cu pogledati prvom prilikom!

    ОдговориИзбриши
  2. dragi su mi ovakvi postovi, blog nagrade i tagovi jer se ovako najbolje upoznamo

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥