New year photos!

By Sandra Đukić - 17:33:00


-Kako se približava kraj godine, približava se kraj našeg OVOGODIŠNJEG druženja! Jako sam uzbudjena zbog Nove godine! Počeo je raspust tako da ću se truditi pisati sve dok ne podjem ponovo u školu! Uf, ne znate koliko mi je trebao samo.  ♥ 
Danas sam se poslužila mojim šalom, knjigom, lampicama i ukrasima i napravila par novogodišnjih slika! Kada smo kod slika, da li neko zna da mi pokaže kako koristiti photo Scape? Ja sam stjupid za to. ☺
P.S. Pravim mnogo bolje slike nego pre, što se tiče instagrama! Potražite me kao @Senny_sy pa mi recite mišljenje! ♥ :*







-Nadam se da su vam se slike dopale. MIšljena o slikama pišite u komentare paaaa, čujemo se. Znam da post nije dug ali slike govore više od 1000 reči, zar ne?! ♥



Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

Xoxo,






  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

Thank you for all coments! ♥