My favourite things about the winter - Collab with Hanna! ♥

By Sandra Đukić - 10:00:00



Ćao drugariiii! ♥

-Kada sada pogledam, baš dugo nije bilo collab postova, bar za mene. Sve se svelo na zakazivanje u septembru, a pošto, neki znaju, ja se osećam opterećeno i ograničeno kada radim nešto po planu (e zato ja ne koristim planer!), svi ti postovi su se završili sa: ''Jao izvini, neću moći tada da uradim zbog...'' i onda se nekada desilo da je zbog škole, kontrolnog ili pismenog, zbog obaveza, zbog toga što sam onda preopterećena i ograničena planerom... Nisam ih nikada objavila! 
I tako, posle 100 godina (ili par meseci?), rešila sam da sa Hannom sa bloga Hanna's messy corner uradim collabbb!!!

-Hanna je divna devojka kao i blogerka i baš sam se obradovala kada sam videla da imam sansu uraditi collab sa njom! Ona mi je dala spisak postove izmedju kojih mogu birati (sve ideje su sjajne i korisne, budite u toku na njenom blogu!) a ja sam odabrala ono o čemu najviše volim pisati - favorite i preporuke. 
Nas dve pišemo na temu ''omiljene stvari za vreme zime''. 
Okej, jako sam uzbudjena pa je bolje da odmah krenem da vam pričam o stvarima! 
Obavezno pogledajte Hannin post ovde i napišite vaša mišljenja u komentare postova. ♥


-Ja ne znam kako praznici mogu da prodju bez sljokica! Ja jako volim nositi ogrlice koje se presijavaju, mundjuše sa šljokicama, šnalice... Meni je to neopisivo slatko! Šnalice koje vidite na slici su kupljenje u kineskoj radnji a sovica i mindjuše na moru.


-Mirišljava sveća se spodrazumeva u must have! Verujem da svako opuštajuće veče za vreme praznika treba da sadrži mirišljave sveće - jednostavno da doprinese večernjoj, ali uopšte prazničnoj atmosferi! Zato vam preporučujem da pripremite bar jednu mirišljavu sveću do praznika!


-Kao što sam rekla, ja ne mogu zamisliti praznike Nove godine bez šljokica! Fan sam šljokičastih lakova i ovih ''nalepnica za nokte'', pogotovu zvezdica. Preporučujem da kupite ove mini miss selene lakove za nokte sa sljokicama jer su cene veoma pristupačne a ostavljaju dovoljno šljokica. Nalepnice za nokte sam dobila tako da ne znam odakle su tj. gde ih možete naći!


-Dnevnici mi se jako svidjaju iako ih uopšte ne pišem! Ovo je nešto poput dnevnika tj. kao neki mali podsetnih utisaka tokom godine, meseca, sedmice... Sve jedno. Dobila sam, ako se ne varam, prošle ili preprošle godine za Novu godinu i uopšte nisam ovaj blok mnogo ispisala! A što se hemijske tiče, nju sam isto dobila i jako je slatkog dizajna na mini. Piše crno i koristim je svakodnevno! Pošto mi je zimi soba u cute stilu (xD), ovo mi je must have!


-Kao prvo, nemam pojma zašto je alajner ovde, a pogotovu zašto je ovaj ovde! Stavila sam ga jer volim da mi oči zimi budu naglašeno dok je sve belo a loša stvar u njemu je što se suviše brzo razmaže. Samo pipnete oko i imaćete crnu boju oko oka! Maskaru vam preporučujem. Toliko puta sam vam pričala o njoj pa pretpostavljam da svi znate da je reč o Avon colortrend masscari. 
Od mene za nju imate sve proporuke jer zaista produži trepavice... Nemam šta mnogo da kažem jer ste toliko puta čitali o njoj! Tu je i Trendy mini parfem i to zeleniii! Ja ga obožavam i ovo uvek mogu da mirišem! Miriše jako girly i skoro sam potrošila. Labella uvek za preporuku imam brdo! Prvo koje vam iz srca preporučujem je ovo Care & colour labello u nijansi Rose (ono kao francusko, da tako kazem, e). Znači ono baš dobro hidrira i boja je pogodna za školu, nije toliko primetna a nije ni neprimetna... Meni je ovo must have! Baby lips hydrate - nisam toliko primetila da hidrira i leči usne dok moja drugarica to primećuje kao i još mnogi ali pošto ga svi hvale, ja vam ga preporučujem jer sam čula da je jako dobar za hladne dane. Možda sam ja previše očekivala od njega i verovatno je čudno što mi je must have za zimu ali ću ga onda baš, ono, probati pa ću vam reći rezultate. Baby lips cherry me koji ostavlja lepu crvenu boju na usnama. Meni se on jako dopada kao labello. Zadnji beauty proizvod je ovo labello od kompanije labello. Reč je o fruit shine labellu od višnje. Ostavlja crven trag na usnama ali, naravno, ne jak. Jako lepo neguje i hidrira i imate moju preporuku. :)


-Zadnja stvar su košulje, debeli duksevi ili dzemperi, marame i trake za kosu. Mislim da je svima jasno koliko je slatko kada se nosi košulja ispod debljeg duksa ili dzempera. Meni će to trebati jer ide hladno vreme (već je i počelo, iskreno). marama je uvek must have u ormaru! Obožavam da ih nosim i smatram da su marame neizbežne za jesen i zimu! Jako su lepe i mnogo dopune outfit! Trake za kosu su mi jednostavno neizbežne. nemam neko objašnjenje zašto, ali meni su ove tri boje u duhu praznika i jako su medene, slatke...!

-To bi bilo to za ovaj post! Obavezno pogledajte Hannin post ovde!


Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,









  • Share:

You Might Also Like

15 коментара

  1. Super post. Volela bih da komentarises moj blog i uclanis se. To mi jako znaci.

    www.emilittleworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Baš sam tražila neki post na ovu temu,mislim da su jako zanimljivi postovi,zima nije bez dzempera,marama,duksevi...Sjajan post.☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. CHRISTMAS GIVIAWAY!

    kreativanblog.blogspot.com

    Prijavi se i možda baš ti osvojiš Božićne nagrade! ❤

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post.
    http://girlwithstyle123.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post.
    Posjeti moj blog,komentariši,i učlani se ,ako ti se dopada:http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Skroz interesantan post :)



    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post!
    https://ilanna07.wordpress.com/2015/12/05/what-to-to-do-this-weekend/

    ОдговориИзбриши
  8. divna saradnja, jako lepo!
    ako zelis mozemo da se zapratimo :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Sljokice su moja ljubav!! *______*
    Inace, ja takodje obozavam dzempere i kosulje zajednio, pogotovo kada viri kragna kosulje i nalo rukavi. :D
    Ali mislim da kosulja bez dzempera nije za zimu, bice ti brrrrr..... :)
    Novi blog, posrti ako zelis i uclani ako ti se svidi. --------------> http://blogteenqueen.blogspot.rs/ <3 Hvala puno

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post. Obožavam Novogodišnje džempere i košulje.

    miaswoorld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥