Isplaniraj super cool novogodišnju žurku sa prijateljima!

By Sandra Đukić - 13:00:00


-Imam 2 loše vesti za vas. Paa, neprimećujući da je danas 27.12.2015. to jest, da imamo još 3 dana do praznika, shvatila sam da je ovo verovatno jedan od zadnjih postova ove godine, a može se reći i prazničnih postova. A druga loša vest je da su mi se slike kao i za prošli DIY izbrisale. Zapravo, izbrisalo ih se pola ali ne znam šta ja da radim sa drugom polovinom. Kada sam rastužila sebe, krenuću sa ovim postom!

-Ja, lično, želela bih da dočekam Novu godinu sa prijateljima i porodicom, ali bih želela i neku cool žurku. Paa to mi je svake godine u planu ali nikada nisam to ostvarila. Jedna od stvari koje se dese na Novu godinu a da ja u njima uživam je ''slatka jelka''. Uvek bi baka ili mama donele bombone i zavezali bi ih za jelku! A kada Sandra to pojede, to je slatka jelka. Nemam pojma zašto vam ovo pričam, pade mi na pamet. xD

-U svakom slučaju, za žurku se podrazumeva mnoggoo hrane! Ja bih naravno tu izabrala slatkiše i to one kakve je Jana Dačović pravila u videu ili Tijana Minić... Njih dve su u skorije vreme objavile takav video pa trk na kanale da pogledate! Inače, pripremite bombone, čokoladu, jafu, mačmelou, fererro kugle, kinder bueno (mnoggoo kinder bueno!)... To stavite u jedan veliki tanjir i možete time ''napisati'' happy new year! i slično. Meni je to jako lepo i zabavno praviti. Uvek kada sam u prilici nešto tako napravim pa verujem da ću i za Novu godinu! ♥



-Zatim piće. Obezbedite toplu čokoladu, kakao, možda coca-colu za ljubitelje, fantu, sokove... Sve što vaši prijatelji vole! Naspite u neke posebne šolje i bingo! Novogodišnje piće, ako ga tako mogu nazvati. Mislim da možete i napraviti neki smuti. Imate pronaći mnogo prepisa za smuti na internetu a još ako ste pratili Miličin blog ovoga leta, imate recept već za 3 smutija! No verujem da će mo se pre hteti zagrejati pa nije loša ideja ni napraviti čaj! Vidite da imate stvarno širok izbor! Sve je na vama. ♥


-Muzika! Žurka ne prolazi bez muzike, naravno. U redu je pustiti i ''cool for this summer'', samo da je muzika, haha. Okej, uozbiljiću se. Ariana Grande ima sjajnu pesmu na tu temu ''Santa tell me''. Verujem da ste je svi čuli jer je popularna. Evo još par predloga:

-Justin Bieber - sorry


-Ariana Grande - Santa tell me



-Demi Lovato - confident



-Selena Gomez - same old love



-Ovo možete smatrati i mojom playlistom, to jest jedan deo nje. Haha. Predlažem vam nešto ovog tipa ili bolje reći živahno. Obožavam ove pesme...

-Žurka ne može proći bez filmova! Najviše volim gledati ''sam u kući 2'' pa vam preporučujem da pogledate i taj ali i sve ostale delove tog filma. Još zabavnih filmova? Divergent, Maleficent, The gunger games, wild child... Ima ih mnogo na filmovizija.com i filmotopia.com. Filmovi su fantastični i vredi pogledati ih! Najbolje vreme za njih su žurke pa je ovo fantastična prilika da gledate film i pijuckate toplu čokoladu zavaljeni u krevet. Najs tajm...

-Po sobu stavite jastuke i ćebencad pa možete biti i kao kada noćite kod nekoga. Ako me shvatate. Pričate horror priče (???), čitate neki časopis ili borba jastucima! Jako je zabavno a pošto je to samo jastuk, verovatno neće biti povredjenih. Obezbedite vatromete za 00:00 i vi ste spremni! :')

Koji su vaši saveti za provod Nove godine?
Da li će te iskoristiti neki od ovih?

Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

Xoxo,



  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Divan post Sandra! Jako mi se dopada.. Hvala ti na svim savjetima, sigurna sam da će nam svima poslužiti! ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ajme, Sorry, Confident i Same old love su mi najdraže pjesme! Odličan post!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post Sandra ♥
    Hm,ni ja nikad nisam pravila takvu žurku ali bih volela.Imas dobre savete,ali smatram da bi moja majka rekla"Bueno,ferero!??!!! NE MOŽETE DA JEDETE TE KANCEROGENE STVARI DOK SAM JA ŽIVAAA!!"Da,hahah
    ne takva je moja majka...ona samo domace i Srpsko daje da jedem nista iz uvoza :/
    Ja gledam sve filmove sa filmovite :)))))
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post!
    Dobre ideje. Sto se tice pjesama imamo slican ukus posto sve navedene pjesme obozavam osim Justinove.

    beimagi.blogspot.com →novi post

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥