I turn over a new leaf since 2016. and what it looked like 2015. year + a couple of experiences from 2015.? ♥

By Sandra Đukić - 21:02:00


-Danas nema pozdrava. Pa, ukapirali ste. Nisam raspoložena! Ništa novo hah. :)
Imam jarku želju da vam ispričam kako je tekla 2015. godina u mom životu kao i sve što moram uraditi u 2016. godini! nadam se da će mo se negde pronaći i da nisam jedina kojoj je ova godina tekla burno, sa punooo novina i problema i srećnih trenutaka...



-Januar je obeležio početak nečeg sasvim novog u mom životu, i to baš zadnji dan januara! Naime, tada sam otvorila bloggg i počela da gradim moje malo carstvooo! Bila sam presrećna! Od kada sam otvorila blog, život mi se promenio i bloger je postao moja rutina svakog dana (okej, da se ne lazemo, skoro svakodnevno)! Od tada sam nerazdvojna od bloga i ako je tu bilo mnogo uspona i padova, ipak sam nastavljala sa blogom.


-Paaa... Jako sam srećna što sam već 4 godine tj. od početka škole sa svim peticama. Presrećna sam kada otvorim moju knjižicu i vidim da se sav moj trud isplatio! Pff... da sada ne pominjem koliko je tu bilo potrošeno ''živaca'' (what!?), strpljenja, vremena za učenje... Ne možete zamistili koliki je meni problem predstavljalo učenje prirode i društva i kolika sam ja bila ''nesreća'' što se toga tiče. Stvarno, ne verujem! Medjutim, sve što sam učila kroz prirodu i društvo tj. malo istoriju, malo geografiju, malo biologiju... sada mi ide od ruke! ☺


-Nezaboravni trenutak u mom životu je polazak u 5. razred i susret sa nastavnicima, novim prijateljima, novim predmetima... U svakod slučaju, nije sve dalje tako bajno i lepo ali ipak je za pamćenje jer kada ćeš opet poći u 5. razred!? Nikad, normalno. Verujem da je veća radost kada se krene u srednju školu, falkultet ili šta ja znam, matura (koja nema veze sa polaskom u školu!)... i da to predstavlja nešto jako važno i veliko u našim životima no ipak, meni to za sada predstavlja nezaboravno iskustvo!


-Još jedna preeeddiiivvnnaa stvar i meni jako značajna! Znači, od kada sam počela da pišem blog, ja sam svakodnevno pisala postove i vremenom usavršavala tu moju neku ''tehniku pisanja''. I sada, od početka školske godine na pismenim vežbama dobijam 5 za redom! Već dva puta. Verujem da je blog na to uticao jer sam ja sasvim druga osoba kada pogledate moj sastav iz 4.i 5. razreda. U petom razredu zrelije i složenije pišem i mogu vam reći da ću blog pisati još mnogooo vremena jer meni on stvarno menja život. Uz blogove sam počela da se sve više vezujem za ''neopipljive'' želje a sve više za one materijalne. Od kada sam ga počela pisati nekako ''provalim'' ljude tj. kome prija sa mnom a kome ne, počela sam sa nekim novim navikama i rutinama... ☺


-U suštini, zaključujem da je 2015. godina bila jako zanimljiva, ovako uopšte i da su je obeležili mnogi važni dogadjaji! Evo, sada sam se setila da sam ove godine prvi put išla na nagradni izlet. Bilo je tu još mnogo stvari ali se ja trenutno toga ne saćam. Okej, prelazim na To Do listu za 2016. godinu!





-Prvo i definitivno najvažnije, da budem skroz organizovana! Znači, planer na sto! Do sada sam pokušala koristiti samo planer za blog i iz drugog puta ne ide! Sada ću se jako, jako potruditi da koristim i planer za blog, i dnevnik, i leksikon, mada nisam sigurna za šta će mi pod ''organizacijom''. Redovno ispunjavanje To Do lista mi je jako važno jer se vremenom nakupi jako puno stavki pa ne znam kuda ću pre - i tu ću biti odgovornija!



-Dobro, ne kazem da ja sada ne učim ili nešto tako ali mogu punooo bolje! Želim da više vremena posvetim učenju i čitanju kao i popravljanju pojedinih ocena, vežbanju matematike i slično. E ovako izgleda moja lista ocena iz matematike:

-3 (ma slučajnost, popraviću ja to!)
-5 (Popravila sa tu trojku!)
-5 (Znam sve definivije!)
-5 (Jej! Pismeniii!)
-3 (Opet ista priča - okej, idemo od početka)

Jako čudno, stvarno. I to su trojke sa kontrolnih vežbi a ostale ocene sa pismenog, testa iz definicija i popravljanja ocene. Stvarno zanimljivo. Ovo je nešto tradicionalno ili šta?
Da, sećam se da sam od 1.-3. razreda kupovala matematičarenje i pčelice i ''razbijala'' sam matematiku, ako to tako mogu nazvati. Retko kada četvorka! U 4. razredu nisam to koristila i soprajs, soprajs agajn, ništa od matiša! Kakva nauka. 
Dakle, zaključak: UVEK IMAJ BRDO KNJIGA ZA VEŽBANJE MATEMATIKE KOD SEBE!



-Potrudiću se da nastavim sa ovakvim uspehom u školi i idem na takmičenja. To bih jako volela - da se oprobam u nečemu novom. Okej, nisu sva nova. Na primer, iz matematike sam imala takmičenje već 3 godine ali sada je iz ostalih predmeta! Dakle, knjiga u šake i da zagrejem stolicu! I da, svesna sam toga da ću ja zavisiti od toga da li ću sve ostvariti što vam kažem da treba da uradim ali ljudi, potrudiću se! ☺


-Kada malo bolje razmislim, mislim da sam jako nesigurna u sebe. I da ja nešto učim 2 sata i onda odem u školu a prvi čas kontrolni, pitam drugaricu da me proveri znam li definicije a ona kaže da neka nije tačna, ja ću se totalno zbuniti i onda, naravno, netačno uraditi zadatak! To mi se već dugo dešava i želim da se otarasim toga. Čitala sam mnogo ''recepata da budem sigurna u sebe'' i primeniću ih, ukoliko od sutra. Ne znam zašto sada delijem kao da mi bukvalno jedna rečenica menja život, bukvalno ali tako je. od sutra ću, nadam se, početi sa tim ''receptom''.


-Naravno da će se na listi naći i blog. Naime, prvo treba ''proslaviti'' rodjendan bloga 31.1.2015. i planirala sam neke giveaway-e ali za to ću još videti. Sama pomisao na menjanje izgleda bloga me zabrinjava jer ja sam osoba za ovo, klasično belo sa po nekim detaljima. ne znam šta ću što se toga tiče, no nadam se da ću nešto smisliti. Čim prodju praznici menjam baner bloga a za ostalo će mo videti. To uopšte ne volim raditi jer je ovo meni nekako najbolje ali imam utisak da je ovo vama suviše klasično. Da li bi bio problem da mi u komentare napišete da li je ovako dobro ili želite novi izgled bloga?  ☺


-Ako sve što trebam uraditi ozbiljno shvatimo, i nije tako lako, što ste verovatno već zaključili. Ali snaćiću se ja, hahha. Ima tu još stvari koje su, da kažem, sitnice kao što su: Odgledati 3. deo divergenta čim izadje, kupiti ponovo blokčiće za učenje jer ću ove uskoro istrošiti... I tako dalje, da ne nabrajam! Nema potrebe da ih ovde pišem jer već vidite neke moje veće planove za sledeću godinu! 

-Kroz proteklu godinu sam stekla jedno veoma važno iskustvo što se prijatelja tiče pošto sam ih mnogo ispratila iz svog života i tako sebi olakšala. Paaa, samo vam želim reći da bez obzira šta radite, onaj ko želi da se druži sa vama će sam doći bez da ga vi jurite ili moljakate da se druži sa vama. :)

To bi bilo sve za ovaj post!
Nadam se da ste se kroz njega nagledali svih lepih slika sa pinteresta totalno ne povezanih sa tekstom gde se nalaze. Haha. :D

Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com


Xoxo,







  • Share:

You Might Also Like

11 коментара

  1. Predivan post Sandra <3 <3 Sve slike su sjajne :) Ceo post si jako, jako lepo napisala, svaka cast i samo tako nastavi ;) <3
    neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Wow! Ovaj post je majstorski uradjen i stvarno kvalitetno pises! Svidja mi se i odusevljena sam! Svaka cast. :D
    Ovog trenutka se uclanjujem u tvoj blog! :D
    Ovo je moj-----------> http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Post je odličan.Vec duze vrijeme pratim /citam tvoj blog. Kada dodjem iz skole prvo sto napravim je to da odem na tvoj blog i da vidim da li je Sandra nesto napisala ♥ (P.S. ja sam ona Marija sa sd-a )

    ОдговориИзбриши
  4. Post je odličan.Vec duze vrijeme pratim /citam tvoj blog. Kada dodjem iz skole prvo sto napravim je to da odem na tvoj blog i da vidim da li je Sandra nesto napisala ♥ (P.S. ja sam ona Marija sa sd-a )

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post Sandra, jedan od tvojih najboljih do sada! Slažem se sa svim što si napisala i želim da ti sljedeća godina bude jako upješna! <33

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ne volis prirodu i drustvo?Hahah,ja sam je mrzela! Ince svaka cast na svi tim peticama! Ja sam samo prosle godine bila sa svi peticama :P xd.A opet,znas nekog nesto vise intresuje,ja naprimer volim istoriju,i tu sam...vrh vrhova hah xd.Sviđa mi se sve sto si napisala!Nego ,koji si ti razred?

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥