Holiday: Šta kupiti kome? ideje!

By Sandra Đukić - 18:35:00


-I u zadnjem trenutku, kada sam mislila da neću danas pisati post, desilo se ovo! Pšššš... Sandra je ukucala blogger.com na internetu i ušla u... Senny! Da, kakvo iznenadjenje! ☺

-U pre nekom postu sam pomenula da većina nas voli da dobija poklone ali da treba i da mi poklanjamo! Danas ću vam dati ideje šta kome kupiti jer imam neke jako kul ideje koje zvuče, onako, baš zabavno! ♥ 


Prvo što možete pokloniti nekoj drugarici koja jako voli da pravi DIYeve je neki vaš DIY kao i materijal za DIY. Ali ako poklanjate materijal, obavezno lepo uvijte u ukrasni papir! Okej, pričam vam neke stvari koje i sami znate da trebate uraditi. Nebitno je da li će vaš DIY biti neka mirišljava sveća ili narukvica, bitno je da je poklon od srca. Tako da, iako za vas bude mali, za prijatelja će biti veliki, a obrnuto se sigurno neće dogoditi. Haha. :)


-Sada prelazimo na poklon za neku, baš devojčicu (šta?) koja obožava nakit, odeću i glamurozne stvari, ali ne moraju biti i samo takve. dakle, u zavisnosti kakve vaša drugarica voli. Jednostavno, možete na youtube-u pronaći mnogggooo načina da napravite ogrlicu ili narukvicu pa i bilo šta od nakita, a što se odeće tiče, malo zavirite u moje instagram pratioce. Ma, mislim osobe koje ja pratim! xD
Tu imaju sjajne stvari i baš su, ono, girls!
Wupsi, ja još uvek nisam napisala predlog za kupovinu! Što se nakita tiče, možete pogledati prstenje, narukvice i ogrlice jer to obično mi, devojčice, volimo. Kod odeće možete razmisliti za neki topao džemper jer će sada zima. Tačnije, sneg. Dap, nema gaaa!!! Kakav mesec. :'(



Ovo je poklon za baku ili mamu pa i bilo koju osobu koja voli da isprobava nove kolače ili jela. Možete im kupiti ovomesečni broj nekog kuvara ili neki ukras za kolače pa čak i vi možete napraviti neki lagan kolač za njih! Ideja je mnnooggooo! Samo napred, verujem da vi to možete napraviti! ♥
O da! Možete probati ovo gore sa slike. Dole mi izgleda kao prevrnute domaće bananice, šlag i jagoda! Ili možda za zimu možete napraviti ledene kocke. Poslužite se nekim ''pošalji recept'' časopisom!

To stavite u neku lepu činijicu pa u ukrasni papir! Na kraju, pokušajte napraviti ovo kako bi to izgledalo još lepše!


-Ovo je nešto što ću ja pokušati napraviti u skorije vreme. ☺


-Sigurna sam da bar većina dece obožava slatkiše! Uz bilo koji poklon, kupite neku čokoladu ili nešto što ona/on voli. Možda fererro kugle ako se tako piše, ili milka čokoladu, najlepše želje... Ideja je bezbroj a izbor je na vama! 


-Mnoge devojke ne vole čitanje knjiga ali sigurno za svaku od njih postoji jedna savršena! Raspitajte se koji film voli i šta joj je zabavno (horror, ljubavni filmovi, naucno-fantastika...) i možete kupiti knjigu o tom filmu. Znam da Laguna i Vulkan izdavači imaju odlične knjige i sve koje prodaju su jako zabavne. Na primer, Onlajn devojka - Zoella je iz Lagune i sjajna je! O da, možete i neku ovakvu knjigu kupiti jer je definitivno zanimljiva! Znači 0-10? 10! 


-Ovo je za one poput mene - zavisnike sovica! Možete kupiti ogrlicu, šolju, sveske (ali neke baš posebne i lepe). kada smo već kod sveske, pada mi na pamet da možete da kupite neku i unutra zalepite zajedničke slike vas i vaše najbolje drugarice ili kome već poklanjate i pored napisati nešto o tom dogadjaju sa slike, napisati tadašnja osećanja... Ideja je mnogo, kada vam kažem! Ali vratimo se mi na naše sovice. Mislim da sa sova oglicom nikada nećete pogrešiti (bar ako je poklanjate meni xD) jer su one stvarno poseban deo outfita. Solja je nesto predivno na stolu, a pogotovo kada je tako slatkog dizana kao sovica (okej, sta pricam?)! Ja ima jednu i opsednuta sammm! Bukvalno!

To bi bilo to za danas! Nadam se da sam vam pomogla u biranju poklona. ♥
Cujemo se za koji dan!


Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com


Xoxo,






  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Super ideje.Stvarno cu probati nesto od ovoga da kupim...ili napravim...ili procitam xD.Da,procitacu xD.Ja oboožavam krimi i avanture,naucno fanstasticen knjige....humoristicne (da li se tako pise hahahah).
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥