Each instagram photo has a story!

By Sandra Đukić - 21:02:00


Ćao drugari!

-Svaka instagram fotografija ima svoju priču zašto je tu, kako je autor došao na ideju za sliku... Zar ne? Jako volim da fotografišem za instagram iako sam moje zadnje slike tj. selfie izbrisala. Razmišljam da napravim poseban instagram samo slike ''iz mog svakodnevnog života''. ne, ne mislim da doručak, šetnje i slično već na primer sliku sa rodjendana, drugarski selfi i slično. 

-U svakom slučaju, mislim da je ovo čak i originalno, iako svi sada pišu instapostove! Ovo je, ipak, instagram priča svake moje slike a ne samo prikazivanje. ♥
U ovom postu, svaka moja fotka će vam ispričati posebnu priču, bila ona od 2 ili više rečenica. Nadam se da će vam se ovakvi postovi svideti i da ću ih raditi još mnogo puta jer, iskreno, ja uživam da ovo radim! ☺

-Sada vas ostavljam da uživate i, kao i uvek, iznesete mi vaše utiske u komentare! Čujemo se u sutrašnjem postu! :*


-ovu sliku sam jutros ''izbacila'' na instagram. Kao što ste i u opisu slike mogli videti, ovde su stvari koje me opuštaju i koje su moja svakodnevnica. U njih se ubrajaju: Muzika jer ja u poslednje vreme šta god da radim, na telefonu moram imati uključen deezer sa skinutim pesmama da ih mogu slusati bez interneta. Pa, ovo je zaraza muzikom. Šta reći? Zatim je tu ''Onlajn devojka - Zoella'' koju čitam već 100 godina. Naime, tek sam 160 i neka strana što je ''lol'' jer je knjiga vrh! Nema veze, dok završim lektiru pa ću pročitati. Tu su zadnji bejbi lipsovi! naime, nisam ''zavisna'' od njih već od labella jer uvek moram imati neko na usnama inače mi dan ne valja. :')


-Mmm... Ako me sećanje ne vara, ovo sam slikala oko 16. oktobra još. Nebo je tako lepo izgledalo a još brda u magli... Predivan pogled, a ja, naravno, nisam mogla odoleti! Nemam nešto dugu priču za ovu sliku. :)


-Kod mene je ove jeseni bilo malo redje naći crveno lišće. Dok sam se šetala slućajno sam ga videla pored puta. Zapravo, više mi se i dopada što sam ga pronašla ovako malo na jednom mestu nego veliko drvo. ne znam, to je čudno ali meni je lepše. :D


-Pošto na moru pre plaže večito čekam ili neko čeka mene, iskoristila sam priliku da fotografišem ovo cveće na ogradi susednog dvorišta. Pre svega, ovde me je boja oduvala kao i prelaz izmedju bele i roze! Zatim je cvetić presladak... Ne znam zašto sam slikala samo jedan a ne više ali okej, važno je da ga vidite. :D


-Sinoć sam okitila jelku i bez obzira na svetlost i kvalitet, slikala sam je i okačila na instagram. Uživala sam dok sam kitila jelku tako da sam svoju ''sreću''' u tom trenutku morala sa nekim podeliti! Inače, svake godine kitim jelku sa zadovoljstvom tako da moje oduševljenje nije ništa novo! :D


-Ovo sam slikala  oko 16. oktobra i nebo me je tada oduvalo! Pogledajte kako to izgleda. Ja nisam imala komentara pa sam morala podeliti sa vama ovo. Sada mi se, naravno, ne čini puno zanimljivom ali sam je ikada ostavila na profilu. Pejzaže ne skidam! :')


-Na mom instagram profilu možda 1/3 slika je more i voda! Ove godine sam bila na krstarenju brodom i naslikala sam mnogooo slika! neke sam podelila sa vama, a neke ostavila samo za sebe. Kao što možete i zaključiti, u daljini je bio neki brod i ja sam, naravno, i to slikala! Vauu!


-Imam utisak da je ovo najbolja slika sa moga instagrama. Ne znam, samo mi se tako čini. Slikala sam jedan deo grada na primorju u sumrak i slika je ispala prelepo! Onako iz dosade sam to radila pa i ne sluteći kako će to ispasti kada završim sa malo osvetljenja, izoštravanja... Samo mi nije jasno da li je do peska ili do čega je ali mi je ovaj deo plaže ispao nekako... čudno.


-Pošto ja obožavam da jedem šeptelije inače, motala sam se oko drveta šeptelije u jesen i kada sam videla kakvog lišća ima ispod, nisam mogla odoleti a da vam ne pokažem ovo delo prirode! Predivne boje, mada se ovde pola lišća pronašlo izokrenuto.


-Zadnji dan na primorju mi je ujedno i najtužniji dan na moru (osim ako se ne uželim kuće!). Dok smo se vraćali sa zadnjeg kupanja u moru, tata je predložio da odemo u poslastičarnicu pored plaže ''slatka bajka'' koja, mogu vam reći, ima predivne torte! Ja sam odabrala sceese cake i malo je reći da sam oduševljena tortom! A slika je onako bezveze nastala. Čisto da imam taj trenutak zabeležen. Haha. :)


-Ovo je zapravo mamin buket kji je tada dobila ali ja sam morala da ga slikam dok je još svež! Pošto sam sliku sa osvetljenjem bukvalno uništila (k'o vampir je bleda!), izbacila sam je na instagram jer mi je tih dana on ''propao''. Ipak se ljudima svideo buket, hah. :)

-To bi bilo sve za ovaj post! Nadam se da vam se ova ideja svidela i da želite da još po nekad ovo uradim! ♥



Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,













  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

Thank you for all coments! ♥