tag

Cristmas tag! ♥

By Sandra Đukić - 21:09:00


-Iiii opet jelka! Pa, to se zove praznična groznica! Uf, mene je baš uhvatila. Spremam vam neke jako kul DIYeve a to su prvi simptomi (ako se tako kaže) groznice! Naime, nikada ih ne pravim a sada, kada udjete u moju sobu, možete odmah videti bar 3! Pa pošto sam tako kreativna (aplauz!!!), već sutra će te moći čitati DIY post a danas jedan tag! Verovatno znate da sam ja veliki ljubitelj tagovi. Okej, nisam vam nikada to rekla ali ljudi, sve je jasno! Kada udjete u tu oznaku možete ih videti preko 10. ♥ Ja stvarno uživam dok ih radim i u pripremi je još jedan koji će najverovatnije izaći u 2016. godini kada završim sve te ''Crismas postove''. Uff ne mogu sada da vam pričam koliko sam ja sada, baš u ovom trenutku, inspirisana i koliko mi samo ideja prolazi kroz glavu za praznične postove! Ma milina bre!
Okej, neću više odugovlačiti i skretati sa teme, već ću preći na taaaggg! ♥



1.Koji je tvoj omiljeni Božićni film?



-Definitivno najbolji Božićni film svih vremena je ''Sam u kući 2: Izgubljen u Njujorku!'' Dok ja gledam taj film, pucam od smeha i mislim da mi nikada neće dosaditi! Prvo, mene Kevin podseća na osobu koju neću imenovati, a drugo, u duhu je Božića kao i svaki deo tog filma! Jaoo, vrh je!


2.Da li poklon otvaras na novogodisnje vece,ili sutra ujutru?


-Poklone otvaram onda kada ih primetim. Najčešće uveče ali ne mogu sada reći da nikad to ne radim i po danu! Najgore što, ako ja vidim poklon u 21:00 h ne mogu sačekati ni jutro a ni 00:00 već to Sandra odmah otvara! Da, da!

3.Sta bi volela da dobijes za Novu Godinu?

-Pa kada već pitaš, želela bih malog psa! Ja toliko volim pse i već imam 2 ali ne smeju u kućuuu. Zato bih želela psa koji sme u kuću, koji je mali, koji je sladak, koji će da spava u mom krevetu, koji će da me juri, koji će da laje kada je gladan... Preslatko! Evo, na primer, kuca kakvu bih volela:


To je ona kuca kakvu ima Zorannah, ne znam sada rasu ali nije ni bitno. Mislim jeste ali... Nema veze! Idemo dalje!
Tu je još neopipljivih stvari kao što je sreća, zdravlje, da deca budu sa svojim roditeljima... Mnogo želja!

4.Topla cokolada ili kolačići?

-Mmm.. Ovo je teško pitanje! Teška srca biram toplu čokoladu, iako ni kolačići nisu ništa mnogo iza nje! Kod mene je bitno samo da je čokoladno i da ima ukus najlepše želje čokolade. Ostalo ništa nije važno. 



5.Sta je najbolja stvar vezana za Novu Godinu i Božic?


-Najbolja stvar? Uf, stao mi je mozak sada. xD
Verovatno to što smo svi zajedno, gledamo Božićni i novogodišnji bioskop, jedemo kolačiće i pijemo tople tapitke, čekamo Novu godinu uveče do 00:00 a onda ide slanje poruka svim drugaricama a da ne zaboravimo spavanje do kada želim! Inače, ja bih večito bila u snovima. ☺ Mnogo stvari je tu apsolutno prelepo. ♥

6.Najlepsi Božicni miris?



-Ne znam šta se misli po ''Božićni miris'' ali ako je to najlepši miris koji osetimo za to vreme, onda su to definitivno vanila i čokolada! Vanilu kao vanilu obožavam, a praznici su mi tako slatkasti i mislim da uvek za vreme njih jedem čokoladu - u kolačićima ili ovako uopšte. Samo da je čokolada pa nije bitno kakva je. Hahaha. :)

7.Sta je na vrhu tvoje jelke?



-na vrhu moje jelke će se ove godine naći mašnica. Mislim, nije to mašnica. To je veća mašna vezana prelepom trakom u bordo boji. izgleda apsolutno prelepo na jelci i jako slatkasto (agajn?)!

8.Omiljena svečana hrana?

-Iskreno, nikada nisam razmišljala o tome. Da vidimo... Mmm... pa volim pile. Ništa drugo mi ne pada na pamet. Znam da je i ćurka svečana no nisam je jela pa biram pileeee (ima preeelleepp ukus ♥)!

9.Koji si poklon kao mala tražila a nisi ga dobila?



-Sećam se da sam kao mala obožavala barbike i želela sam da imam, znate one velike barbike kada udjete u kinesku radnju pa su u kutiji one, ogledalce, namestaj i desetak haljina? E, to vam je bila moja najveća neostvarena želja od kada sam bila mala! Sada ne bih dala 2000 dinara za to. 

10.Imas li neko lepo secanje vezano za novogodisnje praznike?

-Paaa, svake godine dobijem poklon od meni dragih osoba, zajedno gledamo filmove i crtaće, Jedemo vrhunski pripremljene obroke, pravim DIYeve sa mamom... kao što sam i gore rekla, mnoge stvari su na mene ostavile lep utisak tokom novogodišnjih praznika! ♥

To je sve za ovaj tag! Čujemo se sutra sa obećanim DIY postom! :*

 Sada mi se jako spava pa cu sutra ubaciti drustene mreze i potpis a i ovu recenicu vam kuckam sa telefona! :*

Xoxo,

Sandra

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Odlican tag



    Poseti http://makeupnroses.blogspot.rs/2015/12/fake-macnaked-instagramfacebook-shop uskoro giveaway

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđaju mi se tvoji odgovori,takođe mi je drago da se i tebi sviđa Home Alone 2 XD .Znas dosta smo slicne ,i ja obožavam DIY projekte,al sam mnogo lenja da ih radim! Ja sam jedan najavila na mom blogu odavno,ajoj,stvarno ga vise trebam objaviti ahaha xd.I da,ako si procitala moj post verovatno si videla da sam ja htela Bratck (ili kako se vec pise)lutku, a sad ne bih dala prebijene pare za to XD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hihi, drago mi je. ♥ Inače, videla sam ceo tvoj post, naravno. :D Tu sam i videla tag ♥

      Избриши

Thank you for all coments! ♥