Cooperation with @ nv.bracelets!

By Sandra Đukić - 22:39:00


Heloou!

-Pa, danas sam zvanično zadivila sebe! Naime, slika gore je bila ''kobnog'' kvaliteta ali mi se čini kao da je slikana po danu. Zapravo je pod sijalicom u veče u 18:23. xD
Ako još uvek niste ukapirali, danas vam donosim slike iz još jedne saradnje! Ponovo su u pitanju narukvice i iz starta da kažem, ja sam ostala bež reči!

-Naime, narukvice su tako lepih boja, čak su 2 moje omiljene boje! Zatim neodoljive bela i roza narukvica... Zapravo, ne znam zašto ja sve ovo pišem ako možete to videti na slici!


-Saradjivala sam sa instagram profilom @Nv.bracelets. ♥ Takodje sam od njih dobila preslatko malo pismo koje, na žalost, nisam slikala... No važno je da su prelepe narukvice tu! ;)
Prvo moram pohvaliti Dianu, koja je jako ljubazna i strpljiva osoba s' obzirom da ja imam 100 pitanja (salim se :D )!  Meni su se njihove narukvice neverovatno svidele jer su imale sve neke lepe i vesele boje! Dizajn da ne pominjem! Bila sam jako srećna kada su prihvatili moj poziv za saradnju, odmah smo se dogovorili i to je već sutradan bilo u pošti (pa kada se zove iz brze pošte dok sam na času!)! Ja sam to preuzela tek dan posle što je delimično i razlog zašto ovo nije pisano juče već danas!

-Na njihovom instagramu možete pronaći veliki izbor različitih narukvica! Mene su posebno zadivile narukvice koje ste već videli gore, to jest koje sam ja dobila! Znak beskonačnosti je definitivno moj omiljen ''privezak'' za narukvicu. Imam ih već 3 i sve su mi super! Pletenicu, još ove divne drečavo roze boje sa belim linijama po sebi sam prosto... Ma ostala sam bez teksta kada sam ih sve videla u kompletu! Roze mi je onako every day narukvica i verujte mi, nosim je već cela 2 dana! Zaista je predivna, a pogotovo se dobro uklapa jer sam ja cela pink... Pa, još jedna opsesijaaa... 
Sidro mi je jako simpatično jer je veliko i baš lepo legne na ruku. Boja je ista kao i za narukvicu sa znakom beskonačnosti! U poslednje vreme, gde stignem pišem ''Love my... (najčešće) best friends!'' 
Ali gde stignem tj. na koji god da papirić stignem. Haha. Bela narukvica sa Love natpisom me je odmah asocirala na to. Bela se uz sve uklapa što je veliki plus i još jedan razlog zašto mi je ona tolikooo draga! 
Narukvice imaju sa donje strane ona kao dva konopčića sa kojima stežete i popuštate narukvice tako da su prilagodjenje za sve debljine ruke! Materijal od koga su je upravo koža. Jako su kvalitetne i mislim da će mi još dugo služiti! Ni jednu ne mogu izdvojiti jer su sve prelepee! Obavezno proverite šta ima na njihovom profilu jer sam sigurna da će te pronaći nešto za vas! Za cene pitajte njih u DM. ♥
I vrlo je važno da znate da su narukvice ručno radjenje! Prelepe su, svaka čast devojkama. ♥

Uživajte u još par slika koje sam uslikala pa se čujemo u sledećem postu! ♥ 















Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

Xoxo,




  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Narukvice su prelepe!!!! ♥
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jaoj narukvice su preslatke,sa obzirom da si slikala uveče pod lampom kvaliter slika je ispao odličan.


    Novi post-http://lepotaodaleks.blogspot.rs/2015/12/kozmetika-teatar-freemanupdatedecembar.html

    ОдговориИзбриши
  3. Narukvice su divne!I ja sam takodje saradjivaal sa njima :)
    Novi post kod mene: https://ilanna07.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Great post!

    Do you want to follow each other?
    If you do please let me know in the comments of my new post : http://staliaisbae.blogspot.ba/2015/12/dont-let-me-go.html so I can follow you back! :)

    Hope you have a great weekend! xx

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥