3 outfits for New year!

                                                             

                                                                       -Pa helloouu!
Upravo sam se vratila na staro: pijem toplu čokoladu i vama kuckam post! Haha, na kraju ono sa ocenama je ispalo smešno! Nadala sam se 3 ili 4 ali zapravo sam dobila 5. xD Wow, koji sam ja cvet!
U svakom slučaju vam još želim reći da mi ne zamerite ako umesto ž,š,đ,č,ć napišem s,z,dj,c jer još uvek to vežbam. Ide mi sve bolje, haha. Slobodno me opomenite!
A sada najzad prelazimo na direktnu temu posta!

-Verujem da mi volimo da dočekao Novu godinu, bilo to na trgu grada, na nekoj žurci ili jednostavno uz porodicu! Danas ću vam malo pomoći oko odabira stvari za doček Nove godine! Ja sam svake godine presrećna kada je doček Nove godine ali ga obično provedem uz porodicu ili bliži rod tako da ne biram mnogo šta ću obući. U svakom slučaju, Sandra je rekla da okreće novi list od ove godine (računajmo i zadnji dan) pa ću videti kako će to sve ići. Okej, dosta više priče o mom outfitu, idemo na post!

 #1: In the spirit of winter and New Year!


-prvo da opravdam patike, mislim da ove godine neće biti mnogo snega tako da neke tople patike su idealne! Možete i malo dublje ali meni su se ove svidele. Uz njih savršeno idu farmerke u toploj bež boji. One su glavni deo outfita jer, mislim, ni jedna druga boja se ne bi slagala sa ovim predivnim duksem na jelene! Jeleni i pahuljice u crvenoj, plavoj i braon boji su mi glavna asocilacija na zimu što se tiče mode. Ali ako izlazite za doček trebate se utopliti! Zato je tu ova predivna zelena jakna koju sam morala ubaciti u neki outfit! Ovde se dobro uklapa ako uzmemo u obzir da se duks ispod ne vidi. ☺ Kao šlag na tortu, tu su ove narukvice koje se solidno uklapaju uz farmerke. 

#2: Checker is cool!


-meni je ovaj duks apsolutno savršen i oduševljena sam njime! Karirane košulje su nešto što je uvek moderno pa i zimi ispod džempera! Ovde sam želela ubaciti nešto neuobičajeno za zimu pa sam odabrala suknju. ovo bih definitivno nosila samo uz helanke ili deblje hulahopke jer stvarno ne bih izlagala sebe zimi. No pošto ih ja nisam našla, ostao outfit bez njjiiihh... Mislim da je jako kul kada se krzno podvrne na cipeli. Ovaj model je inače sada jako popularan ili bolje reći sličan model (samo da se ne podvrne krzno). Ako ne znate na šta mislim, možete pogledati u HEJ!-u ako ste kupili za decembar. U svakom slučaju, ponovo ću ići na ono, ''bez smrzavanja'' i opet staviti nešto poput kaputa ili jakne što će prekriti duks. Ovaj kaput mi je prelep a najbolje je što su i čizmice braon dok je suknja siva pa se odlično uklapa! Outfit mi je jako u girly stilu ali sam prosto morala nazvati outfit ''karirano je kul''. Ne bih ja bila ja kada nešto ne bih izokrenula.☺

#3: beby pastel! ☺


-Okej, sada kapiram da se ni jedan naziv ne slaže sa celokupnim outfitom, no hajde, ostavljam ove nazive! Prvo što mi je ovde oduševljavajuće je ovaj džemper! Predivan je: boja, natpis, boja slova! Baš je moj stil! Sive farmerke nisu nešto što često vidim pa sam zato njih odabrala za ovaj outfit. Odlično izgledaju u ovoj kombinaciji i savršeno se uklapaju uz ranac koji je takodje lep, mislim da je klasika najbolja za uklapanje a to je ovaj ranac! patike su mi bile jako neobične pa su se morale naći u sklopu outfita. Kaput ponovo dopunjuje outfit i njegova boja je predivna! Zbog njega i džempera sam stavila ''pastel'' u naziv outfita! ☺ 
Outfit mi je malo šaren i mislim da sam ovde najneuspešnija.

Šta vi mislite?
Napišite u komentare ocenu za svaki outfit, to mi jako znači! Tačnije, znači mi da saznam koliko se kome svidja sastavljanje outfita na moj način i moj stil. ♥


Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

Xoxo,




Share:

3 коментара

  1. Odlican post!Treci outfit je presladak!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepi oufiti :)
    Nista manje nisam ocekivala ;)
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥