2016. - time for new beginnings!




-Anketu sam pogledala i odmah da vam kažem, i zbog broja glasova odnosno 6 da i 2 ne, neće biti fashion favorita. Kada sam pogledala koliki je zapravo bio jučašnji post, nisam mogla objaviti fashion favorite jer sam nekvalitetno napisala tekst posta! Jajkkoo mi je žao što sam vas maltretirala oko ankete ali šta je tu je. želim da mi svaki post bude kao prethodni - kvalitetan, dug i sve skroz opisano! Post nije bio takav pa ga nema, izvinite još jednom, ☺

-Da bih vam se iskupila zbog posta o favoritima, danas vam pišem o mojim ciljevima za 2016. godinu! Već sam ih nešto ukratko ubacila u jedan post no opet ću ih ''obraditi''. Naravno, sada je tu 20 ciljena koje zadajem sebi u 2016. godini mada sumnjam da ću ispuniti neke. ☺


- PROČITATI 15-20 KNJIGA

- ZAVRŠITI ŠKOLSKU GODINU SA 5.00

- PROSLAVITI BLOGO-RODJENDAN

- BITI AKTIVNIJA NA INSTAGRAMU

- KUPITI POKLON DRAGIM OSOBAMA

- KUPOVATI SVAKOG MESECA HEJ! 

-REDOVNO POPUNJAVATI DNEVNIK

-IMATI 100.000 PREGLEDA NA BLOGU

-SAKUPITI OKO 300 ČLANOVA

-JOŠ VIŠE UĆI U SVET KOZMETIKE (PRAVITI RECENZIJE NA BLOGU, 
ISPROBAVATI NOVE PROIZVODE, ŠTEDUKATI ZA NJIH ☺)

-VODITI RAČUNA O ZDRAVOJ ISHRANI

-VIŠE VEŽBATI

-ODGLEDATI 3. DEO DIVERGENTA ČIM IZADJE

-PRONAĆI NOVU ZANIMLJIVU SERIJU ILI NASTAVITI SA PLL

-PRAVITI VIŠE DIY PROJEKATA ZA VAS ALI I ZA SEBE!

-OPROBATI SE U NOVIM TAKMIČENJIMA

-NAPRAVITI PAR PHOTO-VLOGOVA

-ORGANIZOVATI GIVEAWAY ILI VIŠE

-UPOZNAVATI NOVE LJUDE

-POPRAVITI ODNOSE SA PAR OSOBA

Ovo su moji ciljeni pored onih koje ste već videli u nekom od prošlih postova! ♥


PITANJA:

-KOJI SU VAŠI CILJEVI?
-ŠTA MISLITE, KOJI CILJ JE NAJTEŽI PO VAMA OD MOJIH?



Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com











Share:

4 коментара

  1. Odličaan post! Moje želje su slične i nadam se da će ti se sve ispuniti♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Post je odličan, i ja sam nedavno pisala na tu temu. Nadam se da ćeš sve ovo ispuniti. Definitivno najbolja serija mi je PLL, ali mogu ti predložiti jos i: Tračara, El Internado, Modern Family, New girl...


    Smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post ,Sandra ♥
    Ciljevi su ti realni,i nadam se da ces ih ispuniti :)
    Moj glavni cilj:Raditi vise vežbi :)
    dremaer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Imamo puno istih ciljeva! Najtezi na tvoj listi je raditi vise vezbi!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥