This or that autumn tag

By Sandra Đukić - 10:00:00


-Ovaj tag je uradila jedna od meni najdrazih blogerki tj. Andrijana 
sa bloga Kapege! Pogledajte njen blog jer je genijalan! Meni su se pitanja jako, jako svidela i bas su mi zanimljiva a ona je bas davala zanimljive odgovore pa me je i to podstaklo da ga odradim. za vas sam pripremila odgovore na sva pitanja. Uzivajte!!! :D


1. Odmaranje uz knjigu ili film?


-ja sam veliki ljubitelj filmova pa zato biram film! A jos jedan razlog je sto su knjige koje se meni bas svidjaju retke pa me sve umore, huh. Inace kokice, sok i film! Odmor!!! :D


2. Hulahopke/helanke ili grejači za noge?



-Grejace nikada nisam nosila tako da biram helanke. One su mi inace i najudobnije, osecam se komotno u njima i obozavam to sto su uske! Definitivno mislim da se jako dobro mogu uklopiti tako daa... ;)


3. Kafa ili topla čokolada?


Nikada nisam pila toplu cokoladu a kafa mi je grozna i mislim da je nikada necu piti. Tako da biram toplu cokoladu. Moja omiljena je inace crna a za belu ne znam. Verovatno bi bilo mnogo slatko, hah. :D

4. Tamni nokti ili tamne usne?



-Ja jako volim tamne usne a narocito boju sa slike. U stvari, to je jedina boja koju volim a da je tamna. Volim i tamne nokte ali nekako su mi usne bolje, pogotovu za jesen! ♥

5. Ajvar ili džem/marmelada?


Ajvar mnogo vise volim. Sta vise, dzemove i marmelade uopste ne jedem jer... ne volim ih jednostavno.  Tako da, biram ajvar!


6. Horor filmovi: da ili ne?


Da, definitivno!


7. Karirane košulje ili udobni džemperi?


Karirane kosulje! Ja ih skroz na skroz obozavam!

8. Jabuka ili bundeva?


Bundevu nikada nisam jela tako da biram jabuku. Jabuka mi je inace jedma od omiljenih voćki i jako je volim jesti. ♥

9. Ukleta kuća ili groblje: šta je strašnije?


Ukleta kuca! Groblje je dosta jezivo no nema sanse staviti to ovde! :O


10. Dr. Martens ili Uggs?

Dr. Martens! u posledje vreme su mi prepreprelepee! *~* Znaci, zaljubljena sam u taj model cizmica! :O

11. Šišarke ili kestenje?


Sisarke, lepse su za jesenju dekoraciju sobe! :D



12.Crna mačka ili slepi miš? 


-ne volim slepe miseve tako da biram macke. Inace, vec sam imala crnu macku i nisam sujeverna! 

To bi bilo sve za ovaj tag!
Nominujem sve vas da odgovorite na bar 4 pitanja u komentare! ♥

Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,



  • Share:

You Might Also Like

0 коментара

Thank you for all coments! ♥